|
| nattens dystre ro | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 02:05 | |
| han så ham fortsat i øjnene. han ville sikkert lade ham være hvis han lod som om han sov, så han lukkede øjnene.. både fordi hypnoen havde virket lidt, men han måtte ikke falde i søvn, så han tvang sig til at holde sig selv vågen, bed sig selv i læben med de skarpe tænder for at holde sig vågen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 02:09 | |
| Han lukkede øjne, blinkede endelig. Han lod sig selv falde sammen på jorden og hev lidt efter vejret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 02:14 | |
| han ventede nogen sekunder, og da han blottede sig lukkede han sin hånd om halsen på ham. "én Bevægelse og du død" knurrede han højlydt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 02:20 | |
| "Fint" sagde han. "En bevægelse" fortsatte han, han havde et ærligt blink i sine normale øjne. Han lavede en flydende bevægelse med hans højre hånd. Der var en kugle i hans hånd der blinkede faretruende. "En bevægelse, og vi sprænger begge i luften" sagde han bare og grinte svagt. "Hvis du kvæler mig, slækker jeg grebet og den sprænger.... og jeg er den eneste der ved hvordan man slår den fra" sagde han med et grin på læberne. Han hadede at bruge trumf bomben. Det var en sindssyg kompliceret bombe som udsendte en gas så mennesker kunne være ligeglad, men alt andet ville dø omkring dem i en radius af 5 meter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 02:29 | |
| han så lidt på bomben.. "hm.." sagde han, han løsnede ijk grebet men slap ham heller ijk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 02:32 | |
| "Tak" sagde han, tog en hurtig mundfuld luft og smilte til ham. "Sæt mig ned... Så går jeg, uden at se mig tilbage" sagde han og kiggede stadig på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 02:40 | |
| han tog hurtigt hårdt fast og løftede ham og kastede ham ind i træet bag ved ham, så den bombe som det nu var sikkert ville ryge ud af hans hånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 02:47 | |
| Han havde nærmest set det komme og kastede bomben. Der lød et højt og langtrukkent 'BIIIIIIIIP' og så udsendtes gassen hurtigt. Gassen var usynlig, det så ud som om der intet skete, men gassen var allerede igang med at slå græs, træer, blade og Wolfgang ihjel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 02:50 | |
| han holdte vejret og løb .. et eller andet sted.. vidste ijk om han havde indåndet det, men det ville tiden vise.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 02:57 | |
| Gabriel var blevet smadret ind i et træ med skulderen. "Du kommer til at dø!!" råbte han efter ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 03:00 | |
| han lænede sig op af træet.. han havde intet valg lige nu, den snothvalp skulle dø, .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 03:02 | |
| Gassen var igang med at indtørre alt i området. *Han vil kunne mærke hans mund blive tør nu* Tænkte han mens han stak en beroligende kanyle i skulderen og smilte svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 03:08 | |
| han forvandlede sig om, han vidste ijk hvorfor men.. hans krop var mørbanket og han sukkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 03:10 | |
| Han slappede lidt af. Gabriel støttede sig op træet og stod sådan i nogle minutter. *Utroligt... Jeg må være ude af form* tænkte han og rystede let på hovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 03:13 | |
| han lukkede øjnene.. var det såen det skulle ende.. ? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 03:16 | |
| Han gik undt indtil han fandt Varulven. "Du skal ikke dø... Jeg løj, du vil dehydre og besvime... Ellers vil du bare få det dårligt" sagde han og grinte lidt. Gabriel begyndte at humpe afsted, han satte kursen mod enden af skoven....
//OUT^^//
////Du skriver godt, skrives i et andet emne???//// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 03:20 | |
| han stønnede irriteret over han havde snydt ham, //okau ^^// //tak ilm Jaer okau men du laver ^^)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 03:23 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 03:26 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 03:34 | |
| //Okay... Jeg laver et på markeds pladsen// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 03:38 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nattens dystre ro Ons 23 Sep 2009, 04:17 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: nattens dystre ro | |
| |
| | | | nattens dystre ro | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|