Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur i skoven...//Queen//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 04:08

Tid: 17:22
Dato: Irl.
Vejr: Overskyet og tåget.
Påklædning: http://bit.ly/eWTVDC http://bit.ly/e3MgAC http://bit.ly/f2LAIL og et pikke halsbånd.

Nathaniel sad lænet op ad et træ og slappede af, han havde lige spist *føj for satan* tænkte han da han sad der og slappede af *det er sidste gang jeg drikker blod fra sådan en tingest* han havde drukket blodet fra et dyr han ikke engang vidste hvad hed. Efter et stykke tid rejste han sig op og strakte sig, han kiggede rundt det var blevet tåget, han stod lidt og tænkte og begyndte så at gå. Han gik bare uden at vide hvorhen og håbede bare på lidt spænding. Mens han gik kom han pludselig til at tænke på pigen fra aftenen før og huskede hendes skræmte ansigt og skrig, og begyndte at grine, højere og højere, mens han bare gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 04:12

Queen gik rundt for sig selv, hun vidste ikke hvor hun skulle tage hen, men et sted skulle hun jo hen, et sted hvor hun kunne slappe lidt af, havnen? Nej for mange mennsker Byen? Nej osse for mange mennesker Den triste skov? Lige et sted hvor man kunne slappe af. Queen gik hun havde taget det sorte hår foran bidemærket på hendes kønne hals, hun havde stadigvæk smerter. Hun gik og ville være alene og da hun endte i den triste skov satte hun sig ved et træ hvor hun havde lænet ryggen indtil, hun håbede på at kunne slappe lidt af nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 04:18

Nathaniel gik stadigvæk og grinte, han kunne bare ikke få hende ud af hovedet. og mens han gik der og grinte lagde han mærke til at der sad en pige lænet op et træ omkring 50 til 60 meter længere fremme, han stoppede op og holdt op med at grine. Hun så bekendt ud, var det mon? ja det så sku ud til at være pigen fra igår *hihi* det her kunne blive sjovt, mon hun havde hørt hans grin? hvis hun så ham ville det sjove forsvinde, så han skyndte at gemme sig og håbede på hun ikke havde set ham og begyndte så at snige sig tættere på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 06:30

Queen havde set en skikkelse, det lignede ham fra igår , så hun rejste sig , hun var bange så hun holdte øje med ham, hun vidste han havde fået øje på hende, så hun løb mod udvejen af skoven * Hov hvor fuck er udvejen* Tænkte hun og stoppede op for at kigge.
Hun gemte sig bag et træ og håbede på han ikke kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 06:44

Han så hun rejste sig op og begyndte at løbe *Øv også, så må jeg vel bare prøve at fange hende* han var fast besluttet på at snakke med hende igen, så han satte i løb efter hende, og nåede lige at se hun løb ind mellem nogle træer, han stoppede op og snuste så et par gange ud i luften og stoppede, hans smil blev lumsk og ondt, han havde genkendt hendes duft. Han gik langsomt og roligt hen mod det træ hun havde gemt sig bag, han var nu kun omkring 1 til 2 meter fra træet. Han stoppede op *Kom bare ud, jeg ved godt du er der" sagde han på en lumsk og selvglad måde. "gør det ikke sværere end det er..Min pige* Han smilte selvglad over den sidste kommentar mens han stod og ventede på hvad hun nu ville gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 07:07

HUn stod helt op af træet og viste godt han ville fange hende, så hun sukkede og gik ud til ham , hun var helt vildt bange, hun ville leve, så hun trådte væk fra træerne, måske ville han have fast i hendes blod igen, ellers var han ikke ude efter det denne gang, det vidste hun ikke, men håbede han ikke var, hun gik helt ud og fik så øjenkontakt med ham " Hvad vil du så nu? Og jeg er ikke din pige så du ved det !" Sagde hun på både en hård, men samtidig køn stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 07:19

Han smilte på en selvglad men lumsk måde da hyn trådte ud "indtil videre bare snakke, min hende kpige" han kiggede oldt ind i øjnene og gik tættere på hende, cirka 1 skridt fra hende. "Hva laver du her? Søde" han havde åbenbart tænkt sig at kalde hende hvad han ville. "Ved du ikke at den her skov er farlig? ikke et sted for små søde piger" han smilte lumsk til hende mens han ventede på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 07:23

Queen satte en hånd på hans brystkasse for at vise han ikke skulle gå tættere på hende " Ja hvad laver jeg her?" Spurgte hun sig selv " Jeg kunne vel godt gå, vis det er så farligt " sagde hun hårdt, hun slap hånden far hans brystkasse, lige pludselig smilte hun, hun vidste ikke hvorfor, men det skete bare " Hvad havde du så tænkt dig at snakke om?" Spurgte hun, for hun havde intet at snakke med ham om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 07:30

Han smilte da hun satte hendes hånd på hans brystkasse "Jeg siger ikke at du skal gå min pige" han smilte igen provokerende selvglad til hende "Jeg siger bare at her kan være farligt og desuden så kan jeg godt lide lidt selskab" han satte sig ned og gav tegn til at hun også skulle sætte sig med et provokerende men lættere sødt smil, imens han kiggede hende stift ind i øjnene "sæt dig søde, så kan vi snakke om vores dejlige aften igår... jeg kunne enda komme forbi en anden gang." sagde han med et lumsk smil om læberne, mens han ventede på at hun satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 08:08

Hun kiggede på ham, hun havde i det heltaget ikke lyst til at have selvskab af ham " Ved du hvad?" Sagde hun med en smule vred stemme " Jeg har ikke lyst til dit selvskab og du skal ihverttfald ikke komme hjem til mig igen" Sagde hun vredt og vendte sig om hun forsøgte at sætte farten op for hun var bange for hvad der ville ske når han fik modspil. Hun kiggede tilbage og gik bare hurtigere og hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 08:20

Han grinte højlydt "er du sikker søde? det var ellers meget hyggeligt" og i det hun vendte sig om grinte han bare endu højere rejste sig op og fulgte efter hende, først lod han hende gå førest, men efter et kort stykke tid løb han med umenneskelig fart op foran hende og stirede hende stift i øjnene, hans grin var forsvundet og han smilte ikke længere, han så nærmest voldelig ud "Det var virkelig dumt af dig at komme her" sagde han med en nærmest grusom stemme. "Og jeg kan slet ikke lide når folk bare går" Hans øjne stirede stift ind i hendes. "jeg er blevet en smule sulten, hvad siger du til at lægge dig ned, så vi kan få det overstået" han så grusomt på hende. "Du ved godt jeg ikke kan lide modstand, så lad os gøre det på den lette måde" han så virkelig grusom ud nu, og hans mund var en lille smule åben, han så ud til bare at vente på hun lagde sig ned så han kunne sætte tænderne i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 08:30

Hun puffede ham på skuldren " Lad mig Være! "Råbte hun og løb en vej, hun forsøgte at flygte for ham , men hun vidste hun ikke havde en chace forsøget havde drevet hende tilvandvid. Hun løb og løb hun følte hun fløj, men hun var nærmest ved at dø. Hun faldt over en gren der var plantet fast til jorden og hun kæmpede med at komme op igen, en smule lys skimtede op, det var udgangen til skoven og vejen hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 08:40

Han satte i spurt efter hende i og inhentede hende hurtigt og greb chancen i at gribe fat om hendes arme da hun faldt, og tog den chance. han holdt godt fast om hendes arme og grinte hende lige ind i ansigtet med et ondt og grusomt grin "Frokost" sagde han på en kold måde og kiggede hende lige ind i hendes øjne, man kunne se at hun var bange. han smilte lumsk til hende inden han hviskede "Du er min nu" og åbnede så sin mund og skulle til at sætte tænderne i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 08:44

Hun sparkede efter ham og kunne mærke han var ved at bide hende igen " Pleas lad nu vær! " Råbte hun og lod sig forsøge at gøre modspil imod ham, men måske var hendes død nu " Du tog en liter fra mig igår !" Råbte hun og fik sparket hård på ham. Det havde gjordt hende træt at sparke på ham, så hun slappede af ibenene, men hun holdte sin hals for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 09:15

// har skrevet en PM hvis du lige vil være sød at tjekke den :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 09:21

Han grinte ad hende "ja og idag tager jeg resten" sagde han med et grumt grin. Han vendte hende om så hun var nemmere at holde, han lagde hendes arme på hendes ryg og holdt dem med sin højre arm i et stram tag. Derefter tog han fat om hendes hoved med venstre arm og blottede hendes hals, han satte hans mund for hendes øre "nu bliver du ligesom mig, bliver det ikke dejligt" sagde han lige inden han satte tænderne i hende, han sugede hendes blod og nød godt af det indtil han kunne mærke hjærte rytmen dæmpede sig, han stoppede så med det samme at suge. *så er det tid* tænkte han. Han bed hul inde i hands håndflade og lød noget af hans blod flyde ned i munden på hende .Han rejste sig og kiggede grumt på hende,Han skulle til at gå men kunne ikke bare lade hende ligge der for sig selv og satte sig så ned og vågede over hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 09:49

Queen skreg højt af hans bid og hun mærkede døden havde overtaget hende 5 min. efter lå hun og kiggede op på ham hun havde en smule blod i munden og hun slugte det " Hvad har du gjordt ved mig?" spurgte hun, hun satte sig og rykkede sig ind til ham, for at dække hun ikke havde det så godt hun dækkede det ved at læne sig mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 09:55

Han smil var meget venligere nu, meget venligere. han kiggede sødt på hende, holdt blidt om hende og sagde så "jeg har gjort dig til en af min slags" han kiggede på hende og ventede på hendes reaktion

//du ved godt der går et par dage før du er vampyr ikke? :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 09:57

// Det ved jeg så nu //



Queen kiggede op på ham og blev skræmt, hun var bange for ham og han var skyld i hun blev som hun blev " Hvorfor dræbte du mig ikke bare ?" Spurgte hun med en roligere stemme, hun sukkede og rykkede sig helt ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 10:04

Han så at hun var en smule urolig og strøg hendes hår "kunne da ikke finde på at slå dig ihjel, min pige" han sagde det sidste med en lille smule provokation men stadigvæk på en sød måde. Han smilte da hun rykkede tættere på hende og blev ved medat stryge hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 10:08

HUn lagde sit hoved på hans bryst kasse hun løftede hovedet og kiggede ind i hans øjne " Det fik mig da til at lette at du ikke ville slå mig ihjel" sagde hun og af en grund smilte hun.
Hun løftede hovedet og mærkede hans strøg i håret, hun kunne godt lide det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 10:15

Han smilte til hende "kunne da ikke slå min pige ihjel" sagde han og smilte sødt til hende. Efter at have strøget hendes hår i et stykke tid spurgte han "skal vi ikke tage hjem til dig? og slappe af der? altså kun slappe af" sagde han med et lille grin, og kiggede hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 10:18

Hun vidste ikke om han var ude på noget, men hun sukkede og nikkede bare, hun rejste sig og tog fast i hans hånd" Kom " sagde hun og hev ham efter sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 10:22

Han smilte og fulgte endnu engang bare efter hende, men denne her gang var det med intentioner om bare at hygge sig med noget musik og slappe af, han smilte til hende mens de var på vej hjem til hende og spurgte hende "du er ikke sur på mig vel? Søde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 10:24

Hun vendte sig om og sukkede " Sket er sket, jeg var dum at gå i skoven så det er min skyld og nej jeg er ikke sur " sagde hun og gik helt hen til ham og tog mere blidt i hans hånd så stod de foran hendes hus endnu engang.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i skoven...//Queen// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven...//Queen//   En tur i skoven...//Queen// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i skoven...//Queen//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: