| En tur i byen | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 07:28 | |
| "jamen vil du ikke hellere gemme dem?" spurgte Rosary glad ?
Hun blev så glad af at være sammen med Abby
Rosary satte sig ind i bilen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 08:17 | |
| "nej det er lige meget der er nok og hvad gør nogen tusind kroner fra det får jeg samlet ind hurtigt igen fra mine ofre" smilede abby og satte sig ind i bilen.
hun startede bilen og kørte ud af den triste skov "hvor bor du så "?? spurgte hun så hun kunne finde vej |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 08:39 | |
| " nej okay " hun blev lidt stille da hun tænke på ofrene og alle de mennesker der skulle til for at mætte vampyrer.
"Jeg bor i La Sunisha" sagde hun stolt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 08:43 | |
| "okay" abby kørte afsted i høj fart for som vampyr var hun van til fart "men da det jo er mørkt tror du så de er hjemme ??" "og vi bliver nød til at bryde ind og stjæle det du har brug for i butikkerne bare rolig vi bliver ikke taget i det" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 08:48 | |
| Bilen kørte hurtig, men det generede hende ikke, som det ellers ville have gjort. " ja, de er hjemme, det burde de ihvertfald være" svarede hun.
"Skal vi stjæle det?, kan vi ikke bare købe det i morgen? spurgte hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 09:28 | |
| "jo hvis du vil dø smukke " sagde aabygail lidt vredt
*havde hun aldrig læst om vampyre eller hvad foregik der lige * hun kørte ind af en vej til et hus som rosary havde udpeget til at være der hvor hendes familie boede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 09:32 | |
| " Jeg vil ikke dø, men jeg plejer bare ikke at stjæle" svarede hun lettere surt.
Da de kørte ind af indkørslen fik Rosary næsten tårer i øjnene, hun så sit hus som hun ikke kunne komme hjem til fordi hun nu var en vampyr. Der var lys i et par vinduer så de var da hjemme.
" Du kan bare holde der" sagde Rosary og pegede på et sted udner et halvtag så hendes forældre ikke ville opdage bilen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 09:38 | |
| abby kørte hen under halvtaget " jeg bliver bare i bilen" svarede abby og smilede
" er du helt mæt"?? spurgte abby
hun ville nødig have at rosary skulle spise sin familie og leve på den måde hun havde gjord med skammen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 10:00 | |
| Rosary tog den sidste slurk og tømte posen med blod. " yep, jeg er helt mæt" hun rakte Abby posen og løb over til hoved døren, hun var der på ingen tid. Hun låste sig stille ind og løb op af trappen til hendes værelse. Hun kiggede på skiltet på døren " - Rosary - stod der. Hun åbnede døren og gik ind. Først gik hun i panik, for hvad skulle hun tage med, og hendes forældre ville jo finde ud af at der manglede noget.
Først tog hun kuffert og smed alt sit tøj ned i. Så løb hun op på loftet og fandt 2 kasser og tog dem med ned på værelset. Hun åbnede den mindste af dem og smed alt det ud der lå nede i. Så gik hun hen til sin kommode og tog alle sine smykker, make up og hår ting og smed dem ned i kassen. Så tog hun hendes yngligns pude, den som hendes lillebror havde lavet engang og alle billederne af hendes venner der var på hendes væg skulle også med. Så tog hun den anden kasse, den var tom. Der puttede hun hendes bærbare computer, fotoalbum og nogle ting fra hendes skuffer ned i og vigtigs af alt, hendes tegne blok og blyanter og farver. Først tog hun de to kasser ned til bilen og stillede dem udenfor, uden at sige noget til Abby løb hun op igen efter hendes kommode, hun stillede også den ved bilen og køb op for at hente hendes kuffert, hun tog sin jakke på og tog kufferten i hånden. Hun stod i døren og kiggede på hendes værelse for sidste gang i meget lang tid. Så lukkede hun døren og en tårer løb ned af hendes kind. Nu maglede hun kun en ting. hun gik ind til hendes lillebrors værelse , han sov, WOW han duftede godt. Hun gik hen til hans seng og lagde et billede af hende og ham på hans bord og kyssede ham så på panden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 10:21 | |
| abby havde taget tingene op i trailern og stod nu i døren til rosarys lille bror "er du færdig" spurgte hun
hun kunne se at rosary havde svært ved at holde sine tænder for sig selv og ville derfor holde øje med hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 10:30 | |
| "ja, jeg er" sagde hun stille. Det var underligt at kigge på sin lillebror og have lyst til at æde ham.
" Jeg er klar nu" sagde hun og lukkede døren til hendes lillebrors værelse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 10:43 | |
| de gik ned i bilen og kørte hjem af " vi tager ud og henter de nye ting til dit værelse i morgen nat lige nu bliver vi nød til at komme hjem lyset er ved at komme" abby sat speedern i bund så de var hjemme på ingen tid da de kom op i indkørslen løb abby ind med tingene og tog alle mørklægnings gardinerne ned så lyset ikke kunne komme ind og løb derefter ud og løftede rosary ind og viste hende sit værelse |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 10:53 | |
| " Wow , det er altså et virkelig pænt hus du har Abby" sagde hun lammet, hun havde ikke rigtig set huset før nu, for hun havde været for skræmt og bange til at kigge sig rigtig om.
Værelset var meget flot , men der var ikke så mange møbler.
Hun satte sig på sengen og Abbe kom ind af døren |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 11:14 | |
| "hvad syntes du så om værelset vi kan jo snakke om hvad du gerne vil have her inde " sagde abby og kom med en blyant og noget papir så de kunne skrive en liste
hun satte sig på sengen ved siden af rosary |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 11:32 | |
| Det var en god ide syntes hun " ja altså, jeeg har jo en kommode selv... men et skab ville nok være en smart ide " hun syntes det var hyggeligt at sidde her med Abby, hun var nu meget sød. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 23:04 | |
| Abby skrev de ting ned rosary sagde og lidt til for hun ville gerne give hende en lille gave på sin første dag som vampyr
"hvad med en sofa i stedet for en seng for vi sover jo ikke vi bliver aldrig trætte " sagde abby lidt grinene for det var egentlig en sjov ting at de ikke behøvede søvn det gjorde at de kunne have det sjovt hele døgnet rundt bare ikke i de lyse timer der kunne de ikke være ude men så kunne de have det sjovt indenfor |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 23:18 | |
| " JO! det ville være smart " sagde Rosary glad
Hun kunn virkelig se hvor glad Abby var for at der vr kommt lidt selvskab og lidt mere liv ind i huset. "Hvad laver du så når det er lyst og du ikke kan gå udenfor?" spurgte Rosary meget intresseret, hun blev nød til at suge så meget informatin om sit ny liv til sig som hun kunne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Søn 06 Feb 2011, 23:58 | |
| "lidt af hvert nogen gange har jeg jagtet oh slået nogen folk ihjel og slæber dem med hjem og ser nogen film imens jeg spiser og andre gange maler jeg. men har også mine dyr til at holde mig med selvskab, så det forskelligt" abby var glad for at hun kunne hjælpe rosary med at blive en go vampyr det var der ingen der havde hjulpet abby med dengang |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Man 07 Feb 2011, 00:02 | |
| " Okay" Rosary ville ikke gå glip af en eneste ting hun fortalte.
" Kan du ikke fortælle mig lidt om hvordan du blev vampyr, hvor gammel er du egentlig?" Hun kunne se det varet ømt emne at snakke om for Abby fordi hun kiggede lidt væk og så ikke rigtig ud som om hun ville snakke om det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Man 07 Feb 2011, 00:17 | |
| "21" svarede abby mens hun så væk
hun viste ikke hhvordan hun skulle sige det med hendes fortid det var så volsomt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Man 07 Feb 2011, 00:32 | |
| Rosary tøvede lidt...
" og 21 har du været hvor længe..?" hun kunne se hvor svært et var for hende t tale om.
" Hvordan blev du vampyr...?" hun blev nød til at stikke til hende ellers ville hun ikke få noget at vide. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Man 07 Feb 2011, 00:51 | |
| "148 lange år "
"af en fremmed"
abby ville ikke snakke om det så hun lagde blyanten og papiret "du kan bare skrive på hvad du vil have så henter vi det i nat" abby gik ud af værelset og ind til sig selv i et værelse der var 80-90kvm2 det var det største værelse der var i huset det var der hun havde sine dyr og hvor hun kunne være i fred |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Man 07 Feb 2011, 01:04 | |
| Rosary kunne se at hun var gået for langt, men var nu endnu mere nygærrig efter hvad det var hun ikke ville tale om. Hun gik ud af sit værelse og fandt døren ind til Abby's. Hun havde aldrig været derinde, og vidste ikke helt om hun skulle lade hende være eller om hun burde snakke med hende.
hun besluttede sig for at bank på døren " Abby , undskyld jeg gik for langt før.. " |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Man 07 Feb 2011, 01:06 | |
| abby åbnede dørn "det ikke det søde det er bare svært at snakke om kom inden for og se mine rotter og mine slanger " sagde abby smilende
"er der nogen dyr du bedst kan lide " spurgte hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i byen Man 07 Feb 2011, 01:11 | |
| " Okay " sagde hun glad, hun var også glad for at Abby ikke var sur på hende.
" Derhjemme har jeg en hund, den kommer jeg til at savne" hun blev lidt stille da hun kom i tankeom at hun heller ikke ville se sin hun di et stykke tid. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En tur i byen | |
| |
|
| |
| En tur i byen | |
|