Emne: Sv: Tidens sorg (sakref morladin) Søn 12 Jun 2011, 06:10
han kiggede lidt på hende og tog hende derefter op i sine arme og begyndte at gå afsted. Pludslig begyndte en kraftigt sort røg at flyve rundt om ham og hende og til sidst da de var helt dækket så exploderet røgen og nu var de ikke længere i parken og nu var de i et mørkt rum med meget svagt lys som kun nogen folk ville kunne se i.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tidens sorg (sakref morladin) Søn 12 Jun 2011, 09:27
//har skiftet person, men kan dog stadigvæk skrive som Nikita, men ellers kan vi lave et nyt emne med Crasie istedet for men så laver du D::D:D:D://
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tidens sorg (sakref morladin) Søn 12 Jun 2011, 10:09
//hehe okay men det kan så være jeg laver det men det bliver ikke lige nu da jeg er vild træt efter at have været tidlig oppe og været med fly og det hele//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tidens sorg (sakref morladin) Man 13 Jun 2011, 01:57
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …