Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

You know nothing about me and I know nothing about you -Jake

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

You know nothing about me and I know nothing about you -Jake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You know nothing about me and I know nothing about you -Jake   You know nothing about me and I know nothing about you -Jake - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Apr 2011, 03:30

Jake kiggede til siden da hun støttede sig til ham, engle var nu lidt underlige.. "Åh jeg skal nok få dig op i noget ligendene på et eller andet tidspunkt. " svarede han grinene og rodede hende let i håret med sin ene hånd. Underligt hvordan nogler personer blev meget rundtossede.. "Hey hvad med vi finder noget mad, jeg er dødsulten" fortsatte han og kiggede sig omkring velvidene at det nok ikke var helt normalt at have lyst til mad efter sådan en tur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

You know nothing about me and I know nothing about you -Jake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You know nothing about me and I know nothing about you -Jake   You know nothing about me and I know nothing about you -Jake - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Apr 2011, 05:20

Duff kom til sig selv igen, stod normalt igen og grinede svagt af det han sagde " Jeg kommer aldrig op i disse caruseller igen" sagde hun og sendte ham et af sine ' Du kan tro om ' blikke Da han rodede rundt i hendes hår smilede hun og dukkede sig lidt. Kiggede lidt op på ham med store øjne " mad? hmm okay" sagde hun og fik mickro skopiske propiller " Hmm hvor henne skal vi spise?" Spurgte hun med et lettet, men meget neutralt ansigt.
Tilbage til toppen Go down

You know nothing about me and I know nothing about you -Jake
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Jake?
» Bjergene? Tja....[Jake]
» Legesyg! - Jake.
» Genforening - Jake
» Dejlig Formiddag .: Jake :.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum