|
| En fredfyldt café´... Eller hva.. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: En fredfyldt café´... Eller hva.. Tors 03 Mar 2011, 04:57 | |
| dag: Onsdag Tid: IRL Vejr: Det sner udenfor. Det er koldt og gråt. Årstid: Kold Vinter Omgivesler: En mystisk mand i hjørnet, drinks over alt, En vissen plante på købsdisken, Hyggeligt dæmpet lys, og få mennesker.
Twisser sad under en lampe som så ud til at have en pære der skulle skiftes da den blev ved med at blinke, hvilket irriterede hende, men samtidig mindede hende om at hun ikke var alene. Hun kom lige fra skoven af inden hun var ankommet. En varm skov, hvor hun havde ligget og slappet af, indtil ulve lyde forstyrrede, og angsten tog til. Derfor var hun taget på cafeen. Selvom man aldrig ved hvad der kan ske. Hun var jo ret så eventyrlysten. Men skoven kan blive for meget. Selv for en elver. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Tors 03 Mar 2011, 06:37 | |
| Jake trådte med korte præcise skridt ind i caféen, det var en lille hyggelig café som han nød at tage til når han fik nok af sit palæ og dets ensomhed. I det samme han trådte ind i caféen ramte en sjællen duft af elver ham og han slog hurtigt blikket hen imod en pige der sad under den ene lampe i lokalet, et kækt smil formede sig på hans læber imens han bevægede sig igennem caféen. Han lagde et par mønter foran en mand i hjørnet af stedet som han havde mødt før og vidste derfor at han var dranker og ingen penge havde. Jake fortsatte igennem lokallet og satte sig på stolen for an pigen "Jamen hvad har vi her?" sagde han så og holdt sit skæve lidt overlegne smil rettet imod elveren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Tors 03 Mar 2011, 06:52 | |
| Hun løftede hovedet op fra sin drink foran sig, som hun havde bestilt et minut før han kom ind. Hun bemærkede ham først da han snakkede til hende. Hun kiggede op på ham. "Jeg ved ikke hvem du er, men hvad vil du mig?" Twisser følte sig ikke sikker i dette selskab, og der skulle mere til for at vinde hendes tillid. Alligevel, var der noget ved denne dæmon, som gjorde at hun ikke kunne lade være at lægge mærke til hans charme, som hun begyndte at holde af, allerede fra starten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Tors 03 Mar 2011, 07:41 | |
| Jake grinede lidt og folede armene på bordet foran ham stadig med et bredt smil. Han slog hovedet tilbage i en elegant bevægelse så hans hår kom væk fra øjnene. "Så, så. hvad er det nu galt i at møde nye personer?" sagde han så med et lidt lumsk smil inden han fortsatte "eller skulle jeg elvere?". Han mørke øjne gav et lille sølvskær i det han sagde det kun højt nok til at de ville kunne høre det så rystede han lidt på hovedet og trak på skuldrende "Sjællent at se jer uden for skoven" afsluttede han og slog blikket hen på bartenderen der hurtigt fandt et glas frem med nogen Gin and Tonic og satte det foran ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Tors 03 Mar 2011, 07:48 | |
| Hun undrede sig over hvordan han kunne vide det.. "Har du ingen respekt" svarede hun og fortsatte.. "Vi er ikke kun i skovene. Vi er alle steder" Et lille lumsk smil bredte sig. Hun kløede sig i nakken, og prøvede at gemme sine øre bag håret. For mennesker, det var her nok. Især på en café, i et center. "Og der er skam ingenting i vejen med at møde nye..." Hun blev tavs. "Ja hvad er du egentlig?" fortsatte hun hviskene, og lod blikket falde hen på hans drink. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Tors 03 Mar 2011, 08:03 | |
| // Out .. Du svarer meeeeeget langsomt.. :c'.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Tors 03 Mar 2011, 09:15 | |
| //Out allerede? xD Jeg kan ikke svare dig hver andet minut, er på Efterskole så kan svare når jeg har tid xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Tors 03 Mar 2011, 09:17 | |
| //Så ku du da skrive det isedet for jeg sidder og venter.. .Tehe.. Men det ved jeg så nu :3.. Så er her stadigvæk. Du velkommen til at svare ^.^' . . . // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Tors 03 Mar 2011, 09:26 | |
| Jake grinede lidt og lænede sig ets tykke ind over bordet "Respect er vel et spørgsmål om hvordan man fortolker det" sagde han så og trak på skuldrende med et lille glimt i øjet. "Men i føler jer trykkest der ikke sandt?" forsatte han koldt og tog noget af væsken i hans glas. Han så for det meste elvere i skovene, nok fordi de bare holdt mest til der. Han slog blikket ned i bordet kun for at slå det op på hende igen da han svarede på det sidste hun sagde. "Dæmon, jeg er dæmon". Han undrede sig lidt over hvorfor hun ikke havde lugtet det, men kørte ikke mere i det nogen væsner var jo ikke så trænede i det.
//Troede du vidste at det var sådan med mange herinde, dem jeg plejer at skrive med kan der gå dage før de svare ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Tors 03 Mar 2011, 09:43 | |
| Hun fik et koldt udtryk i anisgtet. "D-d-d-.. Jeg har hørt om jer." "Og ja.. Det gør vi vel.. Altså føler os sikrest i skoven.." Sagde hun, og kiggede ud ad vinduet. Hun vidste ikke om hun skulle anse ham som en man kunne stole på eller bare endnu en dæmon der var ude på at få noget. For hun havde en idé om at det var typisk dem. Hun kastede blikket tilbage på den fremmede dæmon foran hende. "Dit navn?" spurgte hun med et skævt smil, og snørrede en hårtot rundt om hendes finger, og drak ad hendes drink. Iskold. Hun begyndte at føle sig lidt beruset. Hvilket var dumt, for når hun var beruset kunne hun aldrig helt styre sig selv.
//Nej, har været herinde siden 2008,(på flere accounts selfølgelig) og har ikke rigtig mødt nogen som svarede SÅ langsomt. Tøhø. // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Fre 04 Mar 2011, 02:53 | |
| //Virkelig? Jeg møder tit folk jeg skriver med fra dag til dag, men det har nok noget at gøre med efterskole livet ^^//
Jake fnyste en smule af hendes kolde atityde, han var selv kold, men prøvede i dte mindste til tider. Han holdt blikket fast på hende hele tiden med et lidt ligegyldigt udtryk. "Der er ikke mange der ikke kender os efter hånden" sagde han så og kørte en hånd igennem det mørke hår med en koldt smil. "Jeg er Jake" fortsatte han og rækte en anerkendene hånd frem imod hende. Hun virkede lidt truet på en måde bemærkede han og kunne gentlig godt forstå hende. Mange dæmoner var truende og sikkert også sexfixerede og ja han havde sine truende og onde øjeblikke, men tanken om at være sexfixeret gav ham egentlig bare kvalme. Efter hans mening klamt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Fre 04 Mar 2011, 03:00 | |
| Hun kiggede ham tvivlende i øjnene, i et par sekunder. Derefter rakte hun hånden ud. "Twisser" svarede hun ham så med et lidt nervøst smil. Lidt efter lidt begyndte hun at løsne sig op. Måske var det bare alkohollen. Hun tvivlede på om det ku' være det, men tog sig så ikke mere af dét. "Du egentlig en meget sød en af en dæmon at være" sagde hun så alle kunne høre det. Men som sagt tænkte hun sig ikke rigtig om i denne berusning. Hun gav ikke slip på hans hånd men kærtegnede den istedet, med sin tommelfinger imens hun holdte et fast greb om den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Fre 04 Mar 2011, 05:27 | |
| Jake kløede sig let i håret med et forvirret udtryk da hun ikke rigtig gav slip på hans hånd derefter trak han på skuldrene og lod hende gøre som hun ville. Et par få personer vendte sig rundt og kiggede på dem da hun nævte 'dæmon', de havde nok hørt om væsner i forhold til krigen der lige nu kostede mange menenskeliv. Han rystede let på hovedet og tog noget af sin drink med den frie hånd, hun var ved at være godt beruset, selv skulle han have temelig meget før det påvirkede ham. Han grinede en smule højt inden han svarede hende "Det synes du fordi du ikke har mødt mig på en dårlig dag" sagde han så og lænede sig let ind i imod bordet igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Fre 04 Mar 2011, 05:32 | |
| Twisser var beruset ja. Men dette gav lige en opkvikker. De ord. Hun kom hurtigt i tanke om hendes frygt til dæmoner, og gav slip på hans hånd. "Undskyld mig" sagde hun så og rejste sig op for at gå over mod baren, for at bestille endnu en drink, men faldt så på vejen derover. "Avvv, mit beeen" klagede hun. Det blødte, da hun uheldigvis havde ramt et par knuste glas på gulvet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Fre 04 Mar 2011, 06:28 | |
| Jake rejste sig hurtigt op med et suk og spadserede med hænderne i lommen hen imod hende der hvor hun var faldet, med sit sædvandelige smørede grin på læben, han kunne godt regne ud at hun nok ikke var så glad for dæmoner og slet ikke nogen som ham. han kigged lidt ned på hende inden han faktisk sagde noget. "Rolig, skader dig ikke mere end du selv er i gang med". Hans øjne gav igen et sølvglimt fra sig idet han brugte sin evne til at spole tiden tilbage til fra før glasdet blev smadre på gulvet og forhindrede det. Dette resulterede i at der aldrig havde været noget hun kunne slå benet på og såret på hendes ben sank langsom ind og forsvandt. Nøj hvor han elskede sin evne, den kunne gøre så meget når man brugte den rigtigt. For hende ville det nok bare have lignet at hendes ben healede utrolig hurtigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Fre 04 Mar 2011, 06:43 | |
| Hun så ned på sit ben, og blev lidt skræmt, men stadigvæk vildt glad, for at han hjalp hende. Dette ændrede virkelig hendes syn på ham. Alkoholen var allerede ved at aftage. Hun satte sig hen ved bordet igen, og dækkede sit ansigt med sine hænder. For efter denne episode følte hun sig lidt pinligt berørt. Hun kiggede hen på ham. "Tak" sagde hun og smilede venligt til ham. "Men du skal ikke tro at jeg stoler på dig" Hun bedømte meget folk på deres race. Der skulle en del, til at overbevise hende om det modsatte af hvad hun tror. Hun var bange for at han først ville være venlig og derefter svigte hende. Derfor virkede hun lidt følelses kold, men kunne da ikke lade være at smile til ham og være lidt venlig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. Ons 09 Mar 2011, 00:36 | |
| Jake trak kort på skuldrende og satte sig så hen over for hende ved bordet igen. Han kørte langsomt en finger langs bordets kant, atdig med blikket vilene på hende. "Selv tak" svarede han så kort og slog blikket hen på nogle mennesker der kiggeder forvirret efter den lille episode. "Klog beslutning" sagde han så og kørte en hånd igennem håret inden han fortsatte "Ikke at stole på mig altså". Han kunne skam godt forstå at hun ikke stolede helt på ham, han var vel dæmon og det var nok ikke vildt smart at stole på ham også selvom han ikke lige nu havde nogen onde intentioner. Hun var nok også klog ikke at være for naiv når hun var elver, nogle vampyre gik nærmest efter dem. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En fredfyldt café´... Eller hva.. | |
| |
| | | | En fredfyldt café´... Eller hva.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|