Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 06:26

Hun holdte sin mund lukket og vred sig lidt og nød bare alt hva han gjorde ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 07:38

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og gjorde det hårde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 07:56

Tazz var ved at tag sin hånd ned til sin mund igen men bed sig mere i underlæben og skat sin negle ned i hans ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 09:35

Han kiggede på hende "hey hvorfor er du så stille søde"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 09:58

Tazz kiggede med liderliger øjne på ham og nød det så meget og kunne iik holde sine støn tilbage så hun stønnede lidt højt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 10:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og nød det hele
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:14

Tazz nød det rigtig meget og vred sig lidt meget og prøvede at stønne så lavt hun kunne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 01:00

Han kiggede på hende med et smil og blev ved med at gøre det og nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 01:49

Tazz nød det rigtig meget og stak sine negle lidt ned i hans ryg af nydelse og stønnede stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:19

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog stille sit lem ud og rejste sig op "kom"sagde han med et smil og gik hen til et vindue
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:36

Tazz rejste sig stille op og gik over til ham og pustede lidt og lænede sig lidt op af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 02:54

Han kiggede på hende med et smil "har du det godt søde"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende stille på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 03:34

Tazz kiggede stille på ham og nikkede stille og kyssede blidt med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 03:37

Han smilte til hende og gik om bag hendes og gik hen mod vinduet med hende foran sig og pressede hende blidt op af det med hendes bryster og kørte sit lem ind mellem hende ben så der kønsdele gned sig mod hinanden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 03:38

Tazz nød det meget og lød ham gøre hva han havde lyst til med hende og hendes brystvorter blev helt stive da de rammet vinduet da det var koldt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 03:47

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød deres nærkontakt som de kunne ha og gned sit lem mod hendes underliv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 04:07

Tazz nød det meget og vred sig lidt og stønnede meget stille og knyttede sine hænder lidt sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 04:12

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og vente hende så om mod sig og tog hende på brysterne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 04:16

Tazz nød det meget og vred sig lidt af nydelse og bed sig frækt i fingeren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 04:19

Han kiggede på hende og førte den ene hånd mellem hendes ben og nussede hende der
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 04:21

Tazz vred sig og stønnede stille og kiggede liderligt på ham og nød det meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 04:31

Han kiggede på hende og fik hende op og sidde i vinduet og satte sig på huk og gav sig til at slikke hendes underliv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 04:34

Tazz spredte stille sine ben så han bedre kunne komme til og lagde stille sin hånd på hans hoved og nød det meget og stønnede stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 04:36

Han kiggede på hende og slikkede hende stadig og gjorde hurtig en finde våd og stak den stille og roligt op i hendes numse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 05:21

Tazz vred sig lidt og hev blidt i hans hår da han stak fingeren op i hendes numse og støønede.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 6 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 30Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum