Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 18 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 05:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slikkede hende og kørte sin finger frem og tilbage i hendes røv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 05:54

Tazz nød det rigtig meget og stønnede lidt højt men holdte sig hurtigt for munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 05:56

Han kiggede på hende "er der noget galt"spurgte han og blev ved med at gøre det med fingeren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 06:05

Tazz rystede stille på hovedet og nød det meget og vred sig lidt "Vil bare iik vække miin datter" stønnede hun stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 06:17

"når det skal du ikke tænke på mit værelse er lydtæt vil ikke vækkes om natten på grund af larm så det skal du ikke tænke på"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 06:23

Tazz nikkede stille og stønnede højt og nød det rigtig meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 06:32

Han kiggede på hende med et smil "vil du prøve og lege med sex legetøj mens jeg kigger på"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 06:43

Tazz nikkede stille til ham og kiggede frækt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 06:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fandt en masse sex legetøj og gav hende det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 07:38

Tazz kiggede lidt på det med store øjne og vistet iik helt hva hun skulle bruge først.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 07:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig hen på en stol og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:16

Tazz tog en af dildoerne og stak den stille ind i sit underliv og vred sig lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:17

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gav sig til at hive i sit lem mens han så på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:42

Hun kørte den stille ind og ud og stønnede lidt højt og nød det meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:45

Han kiggede på hende og blev ved med at hive og smilte "er det godt at lege med sig selv"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:52

Tazz blev ved lidt hurtigere og stønnede højt og nød det rigtig meget og nikkede stille til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:57

han smilte stille og nød at se på hende havde det sjovt med sig selv det var da altid noget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:07

Tazz nød det rigtig meget og kiggede frækt på hans lem og stønnede højere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:18

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han så på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:41

Tazz nød det rigtig meget og bed frækt i underlæben og vred sig en del og stønnede lidt højere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:51

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 21:15

Tazz kiggede frækt på ham og tog stille dildoen ud "Jeg vil hellere ha dit lem" stønnede hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 21:49

Han kiggede på hende "så kom og tag den"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 23:44

Tazz rejste sig stille op og sæt sig på huk foran ham og tog stille fat om hans lem og slikkede stille den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 23:51

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det stille og roligt
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 7 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 7 af 30Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 18 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum