Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 09:17

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte fingeren frem og tilbage inde i hende "lig dig ned på sofaen og spred ben"sagde han og tog fingeren ud af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 09:22

Tazz nød det meget og bed sig stadig i fingen og nikkede stille til ham og lagde sig ned og spredte sine ben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 09:26

Han gik hen til hende og lagde sig med hovedet mellem hendes ben og gav sig stille til at slikke hende mellem bene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 09:33

Tazz nød det megt og bed sig i fingen for iik at stønne og vred sig lidt af nydelse og lagde stille sin anden hånd på hans hoved.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 09:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og slikkede hende godt der nede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 09:41

Tazz vred sig en del og bed sig lidt hårdt i sin finger og hev lidt i hans hår fordi hun nød det så meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 09:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 09:52

Tazz nød det rigtig meget og lukkede stille sine øjne og vred sig lidt og håbede at han nød smagen af hendes underliv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 09:59

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og stoppede så og lagde sig over hende og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 10:14

Tazz nød det bare og gav stille slip på hans hår og kiggede stille på ham da han lagde sig på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 10:18

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sit lem mod hendes underliv og kørte sig stille og roligt ind i hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 23:16

Tazz nød det meget og vred sig lidt og kiggede frækt på ham og bed sig stadig i fingeren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 09:28

Han kom længere og længere op i hende og nød det stille og roligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 19:57

Tazz holdte sig for munden og vred sig lidt og lukkede sine øjne og nød det meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 07:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kom helt op og gav sig til at køre frem og tilbage i hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 08:47

Tazz sig en del da han kom helt op i hende og åbnede stille sine øjne og kiggede stille på ham og nød meget at han kørte sig frem og tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 09:13

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved "er det godt"spurgte han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 19:01

Tazz nød det rigtig meget og nikkede stille til ham og holdte sig stadig for munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 02:33

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 19:49

Tazz nød det meget og holdte sig stadig for munden og lagde stille sine ben om ham så han bedre kunne komme til
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 08:21

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 21:11

Tazz vred sig lidt og nød det helt vildt meget og holdte sig stadig for munden for hun ville iik stønne for højt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 22:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog så stille hendes hånd væk fra hendes mund og blev ved med at gøre det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 22:30

Tazz bed sig frækt i underlæben og nød bare det hele og holdte stille om ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 05:17

Han kiggede på hende og blev ved "hvad er der søde"sagde han
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 5 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 30Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum