Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 23:57

Tazz blev stille ved og lukkede sine øjne stille og nød smagen af hans lem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 00:08

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 00:17

Tazz tog stille hans lem ind i hendes mund og begyndte stille at sutte ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 00:23

Han sad stille og roligt og nød det hun gjorde og smilte til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 00:27

Tazz blev ved så godt hun nu kunne og nød bare smagen af hans lem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 00:43

Han smilte "lad mig gæt du vil gerne knaldes ikke"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 01:06

Tazz åbnede stille sine øjne og tog hans lem ud og nikkede stille til ham mens hun spillede den stille af på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 01:11

Han kiggede på hende med et smil "så kom her op og sæt dig og hop"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 01:14

Tazz nikkede stille til ham og rejste sig stille op og sat sig ned over hans lem og stønnede imens.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 01:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 02:07

Hun begyndte stille og rykke sig op og ned og stønnede en del.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 03:12

Han smilte og nød det hele hende der hoppe på hans lem det var dejligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 07:31

Tazz blev stille ved og lænede sig lidt tilbage og lagde sine hænder på hans lår og nød det meget og stønnede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 07:48

Han sad og nød det hele og slappede af i sin krop mens hun hoppede på hans lem det var dejligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 19:31

Tazz blev ved lidt hurtigere og stønnede lidt højere og nød det rigtig meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 01:38

Han smilte stille og roligt og nød det og klappede hende så på røven på en blid måde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 19:13

Tazz nød det rigtig meget og lænede sig lidt frem og lagde sine hænder på hans skulder "Du må godt slog lidt hårdere" stønnede hun lidt højt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 03:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og klappede hende hårde i røven og nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 06:07

Tazz nød det rigtig meget og stønnede højt af det og kiggede frækt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 06:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at klap hende i røven
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 06:33

Tazz nød det rigtig meget og vred sig en del og stønnede rigtig højt og blev hurtigere ved.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 06:49

Han smilte og blev ved med at klappe hende "du dejlig tazz det ved du godt det"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 06:53

Tazz blev ved hurtigere og hårdere og skreg næsten da hun nød det så meget og ville bare ha mere af ham og hans lem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 07:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og klappede hende i røven og nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 07:13

Tazz nød det så fucking meget og blev ved så godt hun nu kunne og ville gerne gøre det godt for ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 8 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 8 af 30Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum