Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 16 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:12

Tazz smilede sødt til ham "Jaa men desværre har hun sin fars næse og mund" sagde hun stille og sukkede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:23

"har hun okay nu ved jeg ikke hvordan han ser ud"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:29

Tazz smilede sødt og vuggede hendes datter lidt imens hun spiste
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 04:11

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "men ser du så faren til hende"spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 19:38

Tazz sukkede stille og kiggede stille på ham "Neej det gør jeg iik for han er virkelig et svin" sagde hun stille og kiggede på sin datter igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 02:05

Han kiggede på hende "Når okay der kan man jo bare se"sagde han med et stille smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 06:13

Tazz smilede stille til ham og hendes datter blev færdig med at spise så hun tog hende stille over hendes skulder så hun lige kunne bøvse af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 06:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 06:42

Datterne bøvse lidt og lå bare og sagde små søde lyde. Tazz smilede sødt og tog hende ned i sine arme og fik taget sin top og bh op igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 06:43

Han kiggede på hende med et smil "hun er da meget sød"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 06:46

Tazz smilede sødt til ham "Vil du prøve at holde hende?" spurgte hun stille om og rakte stille hendes datter over mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 06:48

Han kiggede på hende med et smil "ja da"sagde han og tog imod den lille og smilte stille "hun er så sød"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 07:56

Tazz gav ham stille sin datter og smilede sødt og hun sad nogle små lyder da han fik hende over i sine arme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 08:05

Han smilte til den lille og håbede den lå godt ved ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 08:58

Datteren smilede lidt og lagde sin lille hånd på hans brystkasse og Tazz smilede sødt til ham og rykkede sig lidt tættere på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 09:08

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 09:15

Datteren bøvsede lidt igen og Tazz grinede lidt og smilede sødt til ham "man skulle tro at du var faren for hun slapper bare helt af" sagde hun venligt og kiggede sødt på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 09:23

"ja det skulle man men det er jeg jo ikke"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på den lille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 09:30

Tazz smilede sødt "neej for så havde miin datter oqså været pænere" sagde hun stille og rødmede lidt og datteren vred sig lidt og sov stille videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 09:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du sød tazz"sagde han og kiggede på hende "har du noget hun kan sove i det bette"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 09:50

Tazz rødmede lidt og kiggede sødt på ham "du er altså bare sødeste" sagde hun stille og grinede lidt på en sød måde og hun nikkede stille "jaa jeg har sådn en kurv inde hos miq selv" sagde hun venligt og rejste sig op
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 10:01

Han kiggede på hende "kan du så ikke hente den så bliver jeg her med den lille"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 20:45

Tazz nikkede stille til ham og gik ud af hans lejlighed og gik ind til sig selv og ledte efter den
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 02:41

Han sad med den lille og kiggede på den med et smil på sine læber og slappede bare af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 06:58

Datteren åbnede stille sine øjne og kiggede op på ham og hun havde sine mors øjne. Tazz fandt kurven og gik stille ud igen og kom ind til dem og stod i døren og smilede over til dem.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 2 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 30Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 16 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum