Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeMan 25 Apr 2011, 07:52

Tazz nød det meget og bed sig frækt i underlæben "Yes my master put it ind my ass" sagde hun på en rigtig frækt måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeMan 25 Apr 2011, 07:56

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og spyttede ned til hans lem og hendes røv og gjorde hendes røv våd ved at køre spyttet rundt med sit lem på hendes hul og satte den mod hulle og kørte stille mod og kom stille ind i hende røv "feel it"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeMan 25 Apr 2011, 08:02

Tazz knyttede sine hænder lidt sammen nog stønnede lidt højt af det og nød det meget "Yes my master more" stønnede hun rigtig frækt og ville så gerne nyde det her noget mere men det blev lidt svært med Zofie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeMan 25 Apr 2011, 08:06

Han kiggede på hende og pressede sig længer og længere op i hendes røv "feel my cock open your ass"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeMan 25 Apr 2011, 08:14

Tazz bed sig i fingeren for iik at skrige alt for hårdt og nød det bare så meget lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeMan 25 Apr 2011, 08:17

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte frem og tilbage inde i hendes røv og nød det hele
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeMan 25 Apr 2011, 08:21

Tazz nød det virkelig meget og lukkede sine øjne i for at nyde det fuldt ud for han havde bare det bedste lem ever! syntes hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeMan 25 Apr 2011, 08:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og nød det hele
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 06:04

Tazz nød det virkelig meget og stønnede lidt højt af det og slappede bare af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 06:24

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og trak sit lem ud af hendes røv og brugte sin anden evne til at klone hans lem så han havde to lem og satte det ene mod hendes røv og den anden mod hendes underliv og pressede dem ind i hende.

//kig hans evne da han er E-Rang nu//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 06:27

Tazz kiggede rigtig frækt om på ham og nød det virkelig meget og stønnede rart højt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 06:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte sig frem og tilbage "er det godt at få pulet begge huller"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 06:34

Tazz nød det virkelig meget og stønnede rigtig højt og nikkede stille til ham "Jaa miin herre" stønnede hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 06:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte hurtiger frem og tilbage inde i hende "har du aldrig prøvet og blive taget af to personer før søde"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 06:45

Tazz nød det virkelig meget og vred sig lidt og knyttede sine hænder igen og rystede stille på hovedet og skreg lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 06:52

han kiggede på hende "så det jo godt jeg kan klone mig selv"sagde han med et smil på sine læber mens han rykkede frem og tilbage i hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 06:53

Tazz nød det virkelig meget og lukkede sine øjne helt i og skreg lidt af nydelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 06:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at køre hurtiger inde i hende og nød det meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 07:32

Tazz nød det fuldt ud og vred sig rart meget da hun var komme fordi det var så dejligt for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 07:35

Han smilte til hende og blev ved og nød det og klappede hende så på røven med den ene hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 07:39

Tazz nød det virkelig meget "Jeg kommer!!!" skreg hun højt og kom over mega meget af det og rystede bare over alt nu
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 07:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kom sammen med hende i begge hendes huller og fyldte hende op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 07:44

Tazz rystede virkelig meget lige nu og pustede en del og faldt halvt ned på sofaen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Apr 2011, 07:49

Han kiggede på hende og hans lem røg ud af hende da hun faldt ned på sofaen. Han satte sig ved siden af hende og det andet lem forsvandt igen så han kun havde et.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 00:45

Tazz lagde sig helt ned og kunne mærke hans sæd løbe ud af hendes numse og underliv.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 16 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 16 af 30Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum