Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 09:02

Han kiggede på hende med et smil "jeg tror hun kigger på mig"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Mar 2011, 19:21

Den lille smilede stille og sagde nogle små søde lyder og hun prøvede at få fat i hans hår og hun grinede lidt. Tazz smilede sødt til ham og gik stille over til dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 01:46

Han kiggede på hende "hun er da en sød lille en"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 05:44

Datteren prøvede stadig at få fat i hans hår og smilede bare. Tazz lænede sig lidt op af og kiggede på sin datter "Jaa elsker hende virkelig oqså" sagde hun sødt med et smil på læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:26

"det kan jeg godt forstå tazz"sagde han med et smil på sine læber og gav hende datteren som jo var hendes
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:32

Tazz smilede sødt og lagde kurven ved siden af sig og tog stille imod datteren som der rakte sin ene hånd hen mod ham og grinede lidt og sagde små søde lyde til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:47

Han kiggede på datteren og smil stille og roligt til hende "hun er da ikke til at stå for"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:51

Datteren grinede lidt og puttede sig stille ind til sin mor. Tazz smilede sødt til ham og kiggede lidt på sin datter "Neej det er hun godt nok men tror hun er ved at blive træt" sagde hun stille og gjorde kurven klar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:54

"ja det tror jeg også hun er"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af mens han kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:57

Tazz vuggede hende lidt og der gik iik lang tid for datteren lå snokkede på en lille og sød måde og hun lagde hende stille over i kurven og puttede hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "når man du kan stille hende ind på mit værelse der er ro inde og sådan"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:13

Tazz nikkede stille til ham og rejste sig stille og tog stille kurven og gik ind på hans værelse og sæt stille kurven på hans seng og tog oqså sin jakker af der inde og kom ud igen og hun havde en lille lårkort lilla kjole på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:17

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du ser godt ud søde"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:25

Tazz smilede stille "Mange taak" sagde hun stille og rettede lidt på sin kjole og han kunne se at hun havde en lille bitte mave efter hun havde født men det var nu meget pænt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:35

Han rejste sig op og gik hen til hende og smilte stille og tog hende på numsen "har man ingen trusser på"spurgte han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:46

Tazz rødmede lidt og rystede stille på hovedet "Neej det har jeg iik søde" sagde hun stille og lagde sine hænder på hans skulder og kiggede sødt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:55

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og klappede hende på røven "okay frække"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:04

Tazz bed sig stille i underlæben og kiggede op på og havde et lille glimt i øjet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:09

Han kiggede på hende med et smil "hvad har du tænkt dig"spurgte han og lod stille sin hånd trække op i hendes kjole
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:15

Tazz rødmede lidt og kiggede stille på ham "Ved jeg iik søde" sagde hun stille og smilede stille da han hev op i hendes kjole.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:20

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik trukket hendes kjole op så man kunne se hendes bar røv og sådan og klappede hende så på røven
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:51

Tazz bed sig frækt i underlæben og kiggede stille på ham "Var nu iik for hård ved miq" hviskede hun stille for det gik nok iik at han vold knaldede hende nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:53

Han kiggede på hende "tror du da ikke du kan holde til det"sagde han og kiggede på hende med et still smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:59

Tazz rystede stille på hovedet "Neej det tror jeg iik og så har jeg oqså svært ved at holde mund" sagde hun stille og kiggede op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 10:18

"har du det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 3 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 30Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum