| hjemme ved mig (tazz=privat) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 18 Apr 2011, 01:36 | |
| Tazz smilede sødt til ham og Zofie lå bare og grinede og rakte arme hen til ham "Jeg tror hun gerne vil være hos diq" sagde Tazz sødt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tors 21 Apr 2011, 04:09 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay der kan man bare se"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 00:15 | |
| Zofie grinede lidt og blev ved med at rakker armene frem mod ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 01:42 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil "skal jeg holde hende lidt"sagde han stille og roligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 03:27 | |
| Tazz nikkede stille og Zofie begyndte at græde da han iik tog hende hurtigt nok over til sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 03:32 | |
| Han kiggede på hende og tog hendes datter over til sig og kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 03:41 | |
| Zofie grinede lidt da hun kom over til ham og prøvede at lege med hans hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 03:44 | |
| Han kiggede på hendes datter "hun er nu meget sød den bette"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 03:45 | |
| Tazz smilede sødt til ham og kildede sin datter lidt så hun grinede og vred sig lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 03:47 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og holdte hendes datter og viste ikke hvad han skulle sige |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 03:54 | |
| Tazz smilede kært til ham og nussede blidt sin datters mave "Er sgu glad for hende må jeg nok sige" sagde hun stille og kiggede kært på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 03:57 | |
| "kan jeg godt forstå søde"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 03:59 | |
| Tazz smilede rigtig sødt til dem og lagde stille sig hovede på hans skulder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 04:15 | |
| Han kiggede på hende "lige nu er vi som familie tror du ikke bare på den måde vi ser ud lige nu"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 04:19 | |
| Tazz grinede sødt og nikkede stille "Joo det skulle man tror søde" sagde hun sødt og kiggede kært på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 05:15 | |
| Han smilte og sad med hendes datter "bortset fra din datter er varulv som dig søde"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 05:37 | |
| Tazz smilede stille "Jaa det er hun men hvis hun oqså hvis hun havde været diin datter ville hun havde været lidt kønnere" sagde hun stille og rødmede lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 05:53 | |
| "syns du"sagde han med et smil på sine læber "det lyder som om du vil ha et barn med mig det ved du godt ikke"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 05:58 | |
| Tazz kiggede hurtigt på ham og rystede på hovedet og var helt rød i hovedet "Det var iik det jeg mente søde" sagde hun stille og kiggede ned igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 06:05 | |
| Han kiggede på hende "søde det ved jeg men det gør da ikke noget hvis du havde den lyst til at ville ha et barn med din herre"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 06:07 | |
| Tazz kiggede stille på ham "Jamen du er joo miin herre så kan joo iik få et barn med diq" sagde hun stille og havde stadig røde kinder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 06:09 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Jo jeg kan endelig for jeg er din herre og bestemmer jo selv om jeg vil ha et barn med dig bare du selv også vil det"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 06:12 | |
| Tazz kiggede stille på ham med store øjne "Jamen..." sagde hun stille "Jeg troede bare at når du var miin herre at du bare skulle i seng med miq og iik andet." tilføjede hun lidt efter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 06:16 | |
| han kiggede på hende "tazz tro mig du må selv bestemme om du vil det jeg siger det kun ikke fordi jeg bare gør det uden du selv vil være med til det"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 23 Apr 2011, 06:19 | |
| Tazz smilede stille og træk været stille "Nåårh okii søde men er faktisk lidt bange at jeg bliver gravid igen for er iik begyndte på p-piller endnu" sagde hun meget stille og kiggede ned |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) | |
| |
|
| |
| hjemme ved mig (tazz=privat) | |
|