Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeFre 06 Maj 2011, 23:30

Han lå stille og vågnede så lidt op og kiggede på hende og ville ikke vække hende for det gjorde hun nok selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeLør 07 Maj 2011, 04:07

Tazz lå lige så stille og sov vide på en sød måde og vred sig lidt fordi du drømte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeLør 07 Maj 2011, 05:16

Han kiggede på hende med et stille smil og slappede bare af mens han ventede på at hun skulle vågne selv det var jo op til hende om hun gjorde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeLør 07 Maj 2011, 08:02

Tazz vred sig lidt meget "Neej Ribanalon... Miin datter" begyndte hun stille at råbe i søvne og kneb øjne helt sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeLør 07 Maj 2011, 08:03

han kiggede på hende *det hende vampyren*tænkte han og lagde en arm om tazz og holdte hende ind til sig "tazz rolig nu hun er her ikke din datter har det fint"sagde han stille ind i hendes øre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeLør 07 Maj 2011, 08:36

Tazz vred sig stadig lidt og hun begyndte at græde lidt i søvne da hun dømte at Ribanalon tog hendes datter fra hende og gjorde hende til en vampyr og hun bare iik kunne se hendes dejlige lille datter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeLør 07 Maj 2011, 08:38

Han kiggede på hende og holdte hende ind til sig "tazz"sagde han stille og roligt og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeLør 07 Maj 2011, 09:35

Tazz kneb sine øjne helt sammen og åbnede dem med et chok og begyndte bare at græde over det drømmen så hun lagde sig ind til Ray
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeLør 07 Maj 2011, 09:37

Han kiggede på hende "så så tazz"sagde han og holdte om hende og slappede stille og roligt af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeLør 07 Maj 2011, 20:24

Tazz kunne iik holde op med at græde men hun prøvede at slappede af i kroppen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeLør 07 Maj 2011, 22:19

Han kiggede på hende og holdte om hende "så så søde"sagde han og gav ikke slip på hende igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeSøn 08 Maj 2011, 01:10

Tazz græder stadig lidt og kiggede stille op på ham og holdte blidt om ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeSøn 08 Maj 2011, 05:02

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du kan være helt rolig søde der ikke sket noget"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeSøn 08 Maj 2011, 10:50

Tazz lagde stille sit hoved ind mod ham og græde lidt endnu men det var lydløst nu og rystede lidt af det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeTirs 10 Maj 2011, 02:08

Han kiggede på hende og slappede stille og roligt af mens han lå der sammen med hende og havde det ikke godt med at hun havde det sådan
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeTirs 10 Maj 2011, 02:30

Tazz kiggede stille op på ham og ryster stadig lidt "Und...Undskyld sø..søde" sagde hun meget stille mens hun prøvede at trække vejret rigtig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeTirs 10 Maj 2011, 05:49

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det gør ikke noget søde"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeTirs 10 Maj 2011, 06:16

Tazz kæmpede virkelig med at trække vejret rigtig igen og kiggede lige så stille op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 05:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og håbede hun snart ville slappe lidt af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 05:43

Hun træk vejret lige så stille igen og kiggede sødt op på ham "Undskyld herre" sagde hun lige så stille og kiggede bare op på ham og bed lidt i underlæben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 05:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det gør ikke noget søde"sagde han og nussede hende på ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 05:59

Hun kiggede lige så stille på ham og holdte blidt om ham "Drømte bare Ribanalon tog miin lille Zofie fra miq" sagde hun lige så stille og kiggede lidt ned igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 06:15

Han kiggede på hende "Når hende der vampyren"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 06:17

Tazz kiggede stille op på hende og nikkede lige så stille til ham "Jaa hun sagde joo at hun ville komme og tag mine børn fra miq" sagde hun lige stille mens hun kiggede stille op på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 06:21

Han kiggede på hende "Ja men det skal hun ikke få lov til"sagde han og kiggede på hende og slappede af
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 21 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 21 af 30Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: