Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 00:49

Han kiggede på hende og slappede bare af og nussede hendes på siden af kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 00:51

Tazz smilede sødt til ham og pustede lidt endnu og vred sig da hans sæd stadiq løb ud af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 00:54

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 00:57

Tazz smilede stille til ham og prøvede at sætte sig op men havde lidt svært ved det da hendes krop rystede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 01:00

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og fik hende til at støtte sig op af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 01:07

Tazz smilede kært til ham "Taak" sagde hun stille og fik sat sig op ved siden af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 01:12

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så lidt"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 01:25

Tazz smilede sødt til ham og slappede af og lænede sig lidt op af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 01:29

Han kiggede på hende "hvordan har du der nede"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 02:54

Tazz kiggede stille på ham og træk lidt på sine skulder "det har det sådn okii søde" sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 03:03

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da godt"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 03:35

Tazz smilede sødt og slappede stille af i kroppen og kiggede lidt op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 03:37

Han kiggede på hende og slappede bare af sammen med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 04:33

Tazz smilede kært til ham og lukkede stille sine øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 04:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 04:47

Hun slappede af i hele kroppen og var tæt på at falde i søvn flere gange.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 05:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke om han skulle ligge hende ned så hun kunne sove
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 05:27

Tazz smilede lidt og faldt stille i søvn og faldt ned på hans skød men iik sådn hårdt men lige så stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 05:38

han kiggede på hende med et smil og nussede hende i panden og smilte til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 05:50

Tazz sov lige så sødt på ham og slappede bare af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 06:21

Han smilte for sig selv og tændte tv'et og skruede ned for det så det ikke vækkede hende og så på det mens han nussede hende i panden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 07:01

Tazz lå bare og sov stille og roligt og smilede lidt i søvne. Hun var godt smadret for hun havde iik sovet så meget på det sidste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 07:05

Han kiggede på hende og smilte for sig selv og nussede hende bare i panden og kiggede tv lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 22:54

Tazz sov lige så stille videre og fik vendt sig om på ryggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 00:24

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han smilte til hende
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 17 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 17 af 30Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: