| hjemme ved mig (tazz=privat) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 00:18 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad de skulle lave lige nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 00:30 | |
| Tazz lå bare og tænkte og tænkte men kunne iik rigtig finde på noget de kunne lave for de plejede joo altid at ha sex så hun viste det iik helt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 00:37 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede stille af "vi kunne gå en tur eller noget tage på udflugt eller sådan"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 00:41 | |
| Tazz smilede sødt til ham "Det kan vi da godt søde men vi skal lige huske miin lille datter" sagde hun smilende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 00:53 | |
| Han kiggede på hende med et smil "ja da hun skal med"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 01:41 | |
| Tazz smilede sødt til ham "Skal vi så iik tage noget mad med eller et eller andet?" spurgte hun lige så stille om og sat sig stille op |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 01:44 | |
| Han kiggede på hende "jo da laver du det nu her"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 02:25 | |
| Tazz smilede sødt til ham "Jaa kan jeg godt men så skal jeg lige ind og lave nogle madder men kigger du efter Zofie imens?" sagde hun stille og kiggede stille ind mod hans værelse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 02:27 | |
| Han kiggede på hende med et smil "ja da men tro mig der jo ikke nogen der kommer ind til hende på nogen måde da jeg har sikret mit værelse fuldt stædig"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 02:35 | |
| Tazz smilede sødt til ham "Det var joo iik det jeg mente søde men det var mere hvis hun begyndte at græde om du så lige kunne trøste hende eller noget?" sagde hun med et sødt smil på læberne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 02:43 | |
| Han kiggede på hende med et smil "Når ja skal jeg nok søde"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 05:28 | |
| Tazz smilede sødt til ham "okii så går jeg ind og sørger for lidt mad og drikke" sagde hun venligt og kravlede stille over ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 06:14 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nikkede "okay"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 07:05 | |
| Tazz tog sine nøgler og gik ud af hans lejelighed og låste døren op til sin egen og gik ind og begyndte at lave nogle madder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Lør 14 Maj 2011, 20:33 | |
| Han kiggede efter hende og slappede stille og roligt af mens han fik tøj på og holdte øje med hendes datter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 15 Maj 2011, 01:04 | |
| Tazz pakkede det ned i kurver og finde nogle sodevander og pakker oqså dem ned og tage lidt ekstra tøj med til hende og hendes datter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 15 Maj 2011, 01:07 | |
| Han sad stille og roligt og legede lidt med hendes datter da hun var vågnet op og alt det og han ventede endeligt bare på tazz skulle være færdig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 15 Maj 2011, 01:29 | |
| Tazz fik pakket de sidste ting og gik ud af sin lejelighed og låste sin dør og gik stille ind til dem igen og smilede bare sødt da hun så at han sad og legede med hendes datter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 15 Maj 2011, 20:20 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød endeligt og lege med hendes datter sådan en lille kær en der var så uskyldig i alt ting når der skete noget og sådan. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 16 Maj 2011, 18:58 | |
| Tazz gik stille over til dem og smilede ned til sin datter "Når skal vi gå eller leger i så godt?" sagde hun med et lille grin og smilede bare kært til dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tirs 17 Maj 2011, 02:37 | |
| Han kiggede på hende med et smil "ja lad os det"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tirs 17 Maj 2011, 04:45 | |
| Tazz smilede kært til ham "Tager du så Zofie for så kan vi gå med det sammen?" sagde hun smilene og kiggede lidt på sin datter som der lå og grinede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 18 Maj 2011, 07:49 | |
| Han kiggede på hende "Ja det kan jeg da godt"sagde han med et smil på sine læber og tog hende og gav sig til at gå stille og roligt ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 18 Maj 2011, 07:56 | |
| Tazz gik stille med dem ud og smilede bare til sin datter og lukkede stille hans dør i så den iik stod åben og gik stille med ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 18 Maj 2011, 08:12 | |
| Han havde gjort så den låste når den blev lukket så han ikke skulle tænke på det så meget og smilte til hende |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) | |
| |
|
| |
| hjemme ved mig (tazz=privat) | |
|