| hjemme ved mig (tazz=privat) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 05:40 | |
| Tazz prøvede at slappe af som han sagde at hun kunne men det var svært da hun lige var kommet så hun rystede over det hele |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 05:44 | |
| Han smilte til hende og slappede stille og roligt af mens han lå med hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 05:45 | |
| Tazz prøvede virkelig at slappe af og begyndte lige så stille at slappe af i kroppen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 05:48 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af sammen med hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 05:50 | |
| Tazz smilede stille til ham og nussede bildt hans skulder og slappede stille af i hele kroppen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 06:04 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nussede hende på ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 06:15 | |
| Tazz nød det rigtig meget og smilede kært til ham og slappede bare af på ham "sig til hvis jeg bliver for tung" hviskede hun stille ved hans ører. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 06:20 | |
| Han kiggede på hende "skal jeg nok søde det skal du ikke tænke på"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 06:22 | |
| Tazz smiilede kært til ham og åbnede sine øjne lige så stille men havde stadig lige svært ved at holde dem åbne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 06:30 | |
| Han kiggede på hende "skal vi ikke sove lidt"sagde han og lukkede sine øjne lidt i mens han lå der sammen med hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 06:34 | |
| Tazz nikkede stille "Kan vi godt søde men skal vi iik ha et tæppe eller dyne?" sagde hun stille og sat sig stille op på ham og kiggede lidt rundt for at finde et tæppe eller dyne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 06:46 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Jo"sagde han og rejste sig stille op og fik hende til at ligge der. Han fik fat i et tæppe og gik til hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 02 Maj 2011, 23:23 | |
| Tazz smilede sødt og lagde sig på siden så han kunne lægge ved siden af hende og de måske kunne putte lidt selv om hun var hans sex slave så kunne man godt putte lidt syntes hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tirs 03 Maj 2011, 02:35 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og lagde sig ved hende og slappede bare af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tirs 03 Maj 2011, 05:24 | |
| Tazz smilede sødt til ham og puttede sig stille ind til ham for at se om det var okii at hun gjorde det for hun var iik helt sikker på om han oqså ville det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 04 Maj 2011, 04:15 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af og kunne godt lide at ha hende her ved sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 04 Maj 2011, 04:23 | |
| Tazz smilede kært til ham og puttede sig lidt mere ind til ham og lukkede stille sine øjne og lagde sine hænder på hans skulder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 04 Maj 2011, 04:27 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede stille og roligt af og lagde sin pande mod hendes og lagde sig til at sove stille og roligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 04 Maj 2011, 04:59 | |
| Tazz smilede sødt og slappede bare stille og roligt af og gabte på en sød måde og lagde sig lige så stille til at sove tæt op af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 04 Maj 2011, 05:25 | |
| han lå stille og roligt og sov for sig selv og viste ikke om hun lå godt men det håbede han at hun gjorde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 04 Maj 2011, 06:20 | |
| Tazz faldt stille i søvn og slappede helt af kroppen og trak vejret lige så stille og roligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 04 Maj 2011, 07:08 | |
| Han lå og sov sammen med hende og nød at være sammen med hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 04 Maj 2011, 07:39 | |
| Tazz sov lige så sødt og smilede lidt i søvne og puttede sig mere ind til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Ons 04 Maj 2011, 08:09 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og sov sammen med hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tors 05 Maj 2011, 00:02 | |
| Tazz lige så stille og vred sig lidt da hun drømte en dårlig/ond drøm. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) | |
| |
|
| |