| hjemme ved mig (tazz=privat) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 29 Maj 2011, 22:01 | |
| Han smilte til hende og kyssede hende stille og roligt "hvad så søde"sagde han med et smil på sine læber og lå over hende og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 29 Maj 2011, 22:15 | |
| Tazz kiggede kært på ham og kyssede blidt med "Iik så meget diq søde?" sagde hun sødt og smilede kært. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 29 Maj 2011, 22:17 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og smilte "hvis du vil kan vi hoppe i vandet og kan lade en klon der kan se efter din datter"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 29 Maj 2011, 22:33 | |
| Tazz overvejede det lidt og nikkede stille "Kan vi da godt søde men så skal jeg lige hurtigt finde miin bikini nede i kurven" sagde hun venligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 29 Maj 2011, 22:35 | |
| Han kiggede på hende "hvem siger du behøver en søde"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne og slappede bare af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 29 Maj 2011, 22:48 | |
| Tazz træk lidt på skulderne "Det gør ingen søde" sagde hun stille og nussede ham på ryggen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 29 Maj 2011, 22:51 | |
| Han smilte til hende og rejste sig op og lavede en klon der ville holde øje med hendes datter for dem og tog og fik hende op til sig og trak hende af kjolen og så på hende og smilte stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 29 Maj 2011, 22:52 | |
| Tazz kiggede stille på ham og klonen og smilede kært og rejste sig stille op og rødmede lidt da han tog hendes kjole af da hun joo iik havde noget inden under. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 29 Maj 2011, 23:45 | |
| Han smilte til hende og tog på hendes ene bryst "skal vi komme i"sagde han og smed sit tøj og var nøgen sammen med hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Søn 29 Maj 2011, 23:52 | |
| Tazz bed sig stille i underlæben og nikkede stille til ham og hoppede stille i. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 00:25 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og hoppede i sammen med hende og svømmede rundt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 00:31 | |
| Tazz svømmede stille rundt og kiggede lidt hen på klonen og sin lille datter for at være sikker på at hun sov. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 00:38 | |
| Han kiggede på hende "tazz slap af ikke"sagde han med et smil på sine læber og svømmede hen til hende og tog om hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 04:44 | |
| Tazz kiggede stille på ham "Undskyld Ray men er bare bange for at miste hende" sagde hun stille og holdte lige så blidt om ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 04:47 | |
| Han kiggede på hende "ved jeg søde"sagde han og holdt om hende "men der sker ikke noget klonen kan det samme som med ild"sagde han og kyssede hende på halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 04:51 | |
| Tazz smilede sødt til ham og nussede ham blidt i nakken og i håret og kiggede kært på ham og nød det blidt og slappede stille af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 04:53 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nussede hende på kroppen ned i vandet som om han vaskede hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 04:55 | |
| Tazz nød det rigtig meget og bed sig blidt i underlæben og blev blidt ved med at nusse ham kærligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 04:57 | |
| Han kiggede på hende og tog blidt på hendes bryster og klemte dem lidt og alt det. "du dejlig det ved du godt ikke"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 05:04 | |
| Tazz nød det meget og bed sig i underlæben for iik at små stønne og hun rystede stille på hovedet "Neej søde det vistet jeg iik" sagde hun lige så stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 05:07 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gav sig til at nussede hende mellem bene og give hende finger "men det er du"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 05:13 | |
| Tazz lænede sig stille ind mod ham og nød det meget og stønnede stille ved hans ører og vred sig lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 05:27 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og stak to finger ind i hende så der var to oppe i hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 05:47 | |
| Tazz lagde store øjne og vred sig meget og holdte sig for munden og slappede stille af op af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 05:52 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gav hende finger som han kørte frem og tilbage inde i hende og nød hendes reaktion |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) | |
| |
|
| |
| hjemme ved mig (tazz=privat) | |
|