Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 17:34

Tazz smilede kært til ham og gik op ved siden af ham og kildede stille sin datter så hun begyndte at grine på sin lille baby måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 08:52

Han kiggede på tazz "skal vi tage ud i skoven lidt eller hvad skal vi"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 17:26

Tazz kiggede op på ham "det kan vi da godt" sagde hun venligt og smilede sødt til ham og gik stille hen mod skoven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeFre 20 Maj 2011, 19:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille af og viste ikke hvad han gøre "okay"sagde han og gik mod skoven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeFre 20 Maj 2011, 20:16

Tazz gik stille længere ind skoven og stoppede op ved en lille sø hvor der iik var så mange træer så der masser af sol der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeFre 20 Maj 2011, 20:26

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og stoppede sammen med hende og kiggede på hende "hvad så"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeFre 20 Maj 2011, 23:31

Tazz smilede venligt til ham "her bliver vi iik forstyrret og der er meget dejligt" sagde hun med et smil og kiggede kært på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 19:26

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det er det og det godt vejr"sagde han med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeSøn 22 Maj 2011, 19:50

Tazz kiggede kært på hende og fandt et tæppe nede i kurven og lagde det ud så de kunne sidde på det og slappede lidt af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 05:19

Han kiggede på hende med et smil og satte sig ned på tæppet og slappede bare af mens han sad der og kiggede op på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 08:02

Tazz smilede kært til ham og sat sig stille ved siden af ham og sat kurven over for dem så de begge kunne nå den
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 08:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lænte sig hen til hende og kyssede hende på munden stille og roligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 08:23

Tazz rødmede lidt og kyssede blidt med og lukkede sine øjne. Hun stoppede kysset efter lidt da hendes datter hev hende i håret og hun grinede lidt over det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 08:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hun vil viste ikke ha vi kysser lidt"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 18:28

Tazz grinede sødt og kiggede stille på sin datter som der lå med store øjne og kiggede op på Ray "Tjaa men det syns jeg iik hun skal bestemme" sagde hun venligt og kyssede ham blidt på kinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 03:30

Han kiggede på hende med et smil "hva så din lille skid"sagde han og kilede hendes datter stille og roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 05:30

Zofia lå og grinede på sin lille søde måde og vred sig lidt mens hun kiggede op på Tazz som der kiggede kært på Ray og syntes faktisk at han var sød mod børn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 21:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gav sig til at kilde tazz lidt i stedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 00:49

Tazz grinede lidt da hun meget kildende ligesom sin datter som der lå og gabte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 02:03

Han kiggede på hende og blev ved med at kilde hende og alt det og slappede så af lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 21:39

Tazz grinede sødt og vred sig lidt "Neej Ray stop" grinede hun mens hun kiggede kært på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 21:42

Han kiggede på hende og satte sig ned på hende og smilte og lagde sig ned til hende og kyssede hende på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 21:46

Tazz kiggede kært på ham og lagde stille sin datter ned da hun var faldet i søvn og kyssede blidt med og lagde stille sine hænder rundt om hans ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 21:49

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende bare på munden og smilte til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 21:59

Tazz kyssede blidt med og nød virkelig at være sammen med ham for han var så sød mod hende og han var nu oqså meget dejlig.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 24 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 24 af 30Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum