Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:54

Tazz nød det virkeligt meget og lagde stille sit hoved på hans skulder og holdte sig stadig for munden og vred sig en del.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:00

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og vendte hende om mod sig og løftede hende op på kante af søen og slikkede hende mellem bene nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:03

Tazz nød det virkelig meget og holdte sig stille for munden og lagde sig stille ned og kiggede over på klonen med liderlige øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slikkede hende i et stykke tid og stilte sig så mellem hendes ben og nussede sit lem op og ned af hendes underliv som var vådt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:13

Tazz nød det virkelig meget og holdte sig stadig for munden og kiggede over på klonen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:15

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og pressede sig op i hende "tazz slap nu af ikke"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:22

Tazz kiggede hen på Ray men vildt liderlige øjne så han kunne se at hun bare havde mega meget lyst til mere af ham og nød det meget da han pressede sig op og holdte sig stadig for munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og kørte sig frem og tilbage inde i hende og nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:36

Tazz nød det rigtig meget og lukkede stille sine øjne og holdte sig stadig for munden for iik at stønne for højt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:44

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med det "hvorfor holder du dig for munden"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:50

Tazz kiggede over på sin datter og kiggede op på ham igen og håbede at han kunne gætte sig til det for hun ville iik vække sin datter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:53

Han kiggede på hende og stoppede op og tog sig ud "kravl hen og hent din bikini trusser"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:00

Tazz kiggede stille op på ham og vendte sig om og kravlede stille over og hentede sin bikini trus og kravlede over til ham igen og gav ham den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:03

Han kiggede på hende og tog imod dem og fik hen hen og ligge ned foran ham og puttede hendes bikini trusser op i hende så de blev våde og tog dem ud igen og fik hende til at få dem i munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:05

Tazz bed sig blidt i underlæben da han pressede dem op i hende og åbnede stille sine mund og kiggede liderligt på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:09

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog om hendes hånd led og stak sit lem op i hende og kørte sig frem og tilbage inde i hende på en hård og hurtig måde man kunne se han ville gennem knalde hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:13

Tazz nød det så meget og vred sig en del og lukkede sine øjne for at nyde det endnu mere og ville så gerne ha mere af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:18

Han kiggede på hende med et smil og gjorde det hårde og hårde og meget hurtigt "mmm yeah så godt"sagde han med et frækt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:21

Tazz nød det meget og vred sig en del og var tæt på at komme og det kunne han godt mærke for det klemte meget om hans lem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:24

Han kiggede på hende med et smil og mens hun kom blev han ved med at knalde hende godt og grundigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:25

Tazz kom så meget af det og lavede store øjne og begyndte at ryste rigtig meget og lukkede stille sine øjne igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:28

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved "du nyder det her ikke"sagde han med et smil på sine læber og blev bare ved
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:29

Tazz nød det meget og nikkede stille til ham og rystede over det hele.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:37

Han smilte til hende og gav hende en pause så hun kunne komme sig over at ha været kommet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:45

Tazz lå og træk vejret lidt hurtigt og rystede rigtig megt og havde svært ved at holde sine øjne åbne.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 26 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 26 af 30Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum