Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 05:41

Tazz nød det så meget og lå bare og slappede af i kroppen da hun iik rigtig kunne andet fordi hun var så træt i kroppen efter at været kommet 3 gange nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 05:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gjorde det med hårde stød ind i hende og smilte frækt og kom så inde i hende og nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 05:49

Tazz nød det så meget og havde lige kræfter nok til at at løfte hendes overkrop da han kom i hende for det var så dejligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 05:55

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lod sig være oppe i hende "mmm yeah dejligt"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 05:56

Tazz lukkede stille sine øjne og lagde si bare helt ned og slappede af i hele kroppen og rystede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 06:04

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han var oppe i hende og hans sæd kunne jo ikke komme ud af hende når han var oppe men det tror jeg ikke nogen af dem tænkte på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 06:25

Tazz slappede stille af og kiggede kært op på ham og smilede stille selv om det svært for hende at smile når hun nu havde sine bikini trusser i munden.

// Vil du gerne ha at Tazz bliver gravid med ham? //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 07:19

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev stadig oppe i hende og nød det og kyssede hendes på brysterne før han så suttede på dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 07:24

Tazz nød det meget og lå bare og slappede af mens hun kiggede stille på ham og nussede ham i nakken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 07:27

Han smilte til hende og tog sit lem ud af hendes da hans sæd viste ikke lige kom ud nu selvom han ikke viste det så det tænkte han ikke over og tog så hendes bikini trusser ud af hendes mund
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 07:34

Tazz kiggede stille op på ham og pustede lidt og var bare helt slap i kroppen da hun iik havde flere kræfter tilbage men det var joo oqså fordi det var mega dejligt at ha sex med sin herre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 07:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og tog hendes på brysterne og nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 07:46

Tazz nød det stille og roligt og kiggede kært op på ham "taak herre" hviskede hun stille og man kunne godt hører på hende at hun var træt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 07:49

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og kravlede op til hende "så lidt søde"sagde han og hev den af foran hendes ansigt "åben munden søde"sagde han med et smil på sine læber og blev ved med at hive den af over hendes hovede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 17:37

Tazz åbnede stille sin mund og kiggede frækt op på ham og lå bare og slappede af i kroppen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 18:55

Han kiggede på hende og sprøjtede lidt sæd ind i hendes mund og smilte til hende på en sød måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:32

Tazz kiggede kært op på ham og slugte det stille og trak vejret stille og roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:35

Han kiggede på hende og lagde sig ved siden af hende og slappede bare af *hun er god til det her og det dejligt*tænkte han for sig selv og kiggede på hende "hvad har du lyst til at lave nu"spurgte han med et smil på sine læber og kiggede rundt også på hende igen. Han viste ikke hvad de skulle give sig til at lave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:39

Tazz kiggede stille hen på ham og prøvede at komme op at sidde men det kunne hun iik da hendes krop iik kunne mere og hun havde iik flere kræfter tilbage så hun blev bare liggende og kiggede kært over på ham "Tror bare jeg vil ligge lidt og slappe af" sagde hun venligt og kiggede kært på ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede af sammen med hende "tror jeg også jeg vil søde sammen med dig hehe"Sagde han med et smil og lagde sig tæt til hende og kiggede på hende "du ved godt du er dejlig som du er søde"sagde han og viste ikke om det var noget hun kunne lide at få fortalt og sådan noget.
Han kiggede op på himlen og slappede af og smilte for sig selv og så så på hende igen og smilte bare til hende på en sød måde.
"tazz når du er kommet til kræfter igen skal vi så ikke få os noget at spise er lidt sulten"sagde han med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:58

Tazz kiggede kært på ham og slappede stille af og fik lagt sig om på siden og lagde sig stille ind til ham "Hvor er du bare sød mod miq søde" sagde hun kært og kiggede sødt op på ham og slappede stille af sammen med ham "Neej jeg er iik dejlig" sagde hun stille og rødmede lidt af det da det iik var så tit hun fik det af vide men det var dejligt at få af vide.
Hun kiggede op mod klonen og smilede stille da hun kunne hører sin lille datter sige små søde lyde og så kiggede hun på Ray igen og nikkede "Joo søde" sagde hun stille og smilede kært til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 21:09

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af sammen med hende og smilte til hende "jo du sød tazz og det mener jeg virkelig du er en der tager mig for den jeg er håber jeg da på du gør"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på hende med et smil på sine læber.
"hvad har du fået med at mad endeligt søde"spurgte han med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad hun har puttet i kurven og alt det og viste ikke hvad han mere kunne sige eller gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 21:48

Tazz rødmede meget og kiggede lidt ned så han iik kunne se det og slappede bare stille af og prøvede at samlede kræfter nok til at kunne rejse sig op.
Hun kiggede stille op på ham og smilede kært til ham og havde stadig lidt røde kinder "Jeg har bare lavet nogle madder og så har jeg taget lidt sodavand med" sagde hun stille og kiggede sødt på ham og holdte lige så stille om ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 03:00

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "okay det lyder også godt så kan vi jo snart spise kan vi ikke søde"sagde han med et smil og lå der sammen med hende og viste ikke hvad han skulle sige lige nu.
Han smilte og slappede bare af sammen med hende og alt det og kunne godt lide og være sammen med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 04:39

Tazz kiggede kært på ham og nikkede stille "Joo kan vi godt søde" sagde hun stille og grinede lidt for han måtte da være rigtig sulten hvis han så gerne ville spise snart.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 28 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 28 af 30Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum