Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hjemme ved mig (tazz=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 16:50

Han kiggede på hende med et smil på sine læber på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle sige lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 19:51

Tazz rejste sig stille op og gik over til sin datter som der bare lå og snakkede lidt og smilede da hun så sin mor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 07:37

Han kiggede på hende og rejste sig op og gik hen og fik tøj på og alt det og smilte til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 07:59

Tazz tog stille sin kjole på og sat sig ved siden af sin datter og kildede hende lidt og hun begyndte bare at grine.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 08:07

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og klonen forsvandt og alt det halløj
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 08:11

Tazz smilede sødt til ham og fandt lige så stille maden frem og kunne høre på sin lille datter hun oqså var sulten så hun sat sig stille ved siden af hende og tog hende og tog sit ene bryst frem og tog hende lige så stille op til brysten så hun kunne spise.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 08:12

Han kiggede på hende "du er en god mor tazz"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og gav sig til at spise stille og roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 08:19

Tazz nussede stille Zofie i håret og kiggede kært over på ham og kunne mærke at hun tog fat om brystvorten og det gjorde at Tazz gav sig lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 08:21

Han kiggede på dem med et smil på sine læber og spiste stadig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 08:35

Tazz vuggede hende lidt fram side til side så hun måske kunne sove lidt bagefter og smilede bare sødt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 08:36

Han kiggede på tazz "du er sød tazz og en god mor der kan tag sig at sit barn"sagde han med et smil på sine læber og roste hende for det hun gjorde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 08:54

Tazz smilede kært til ham og rødmede lidt af det "mange taak søde" sagde stille og kiggede ned på Zofie som der lå og spiste og var tæt på at sove.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 09:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle sige ellers.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 09:13

Tazz smilede sødt til ham og slappede af mens Zofie lå og spiste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTors 02 Jun 2011, 09:27

Han smilte til hende og spiste lidt mere og slappede bare af mens han ikke viste hvad han skulle sige
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeLør 04 Jun 2011, 02:37

Zofie blev færdig med at spise og faldt stille i søvn i hendes arme og Tazz lagde hende stille i kurven igen og smilede bare kært og tog en mad til sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:02

Han kiggede på hende og smilte stille
"hvad så søde sover den lille"spurgte han
og slappede af og kiggede på hende mens
han spiste stille og rolig sammen med tazz
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:11

Tazz nikkede stille til ham og spiste lidt "Jaa hun ligger og sover trygt lige nu" sagde hun venligt og spiste videre og kiggede kært over på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:18

Han smilte og spise mere
og stoppede så da han ikke kunne
mere så lagde han sig ned og kiggede
op på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:21

Tazz kiggede kært ned på ham og spiste stille videre og nød bare solen da det var så dejligt varm lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:27

Han smilte til hende og lagde sig til at tage
sig en lille lur og alt det

//skal vi lave et nyt emne?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:35

// Det kan vi da godt //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:42

//laver du det?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:53

// Jaa gør jeg i morgen for orker iik lige nu for jeg smutter i seng. //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:53

//okay//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat)   hjemme ved mig (tazz=privat) - Page 29 Icon_minitime

hjemme ved mig (tazz=privat)
Tilbage til toppen 
Side 29 af 30Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen.. Hos Fie
» Hjemme Hos Yuuki (Zack)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme igen - scarlett
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum