| hjemme ved mig (tazz=privat) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 07:47 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog hendes trusser ud af hendes mund så hun kunne sige noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 07:57 | |
| Tazz kiggede stille op på ham og rystede stadig en del "Herre mere" stønnede hun stille og kiggede meget liderligt på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 07:59 | |
| Han kiggede på hende og smilte stille "okay"sagde han og puttede trusserne i munden på hende igen og kørte så igen inde i hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 08:00 | |
| Tazz nød det meget og vred sig stille og lukkede sine øjne og nød bare at mærke sin herres lem inde i sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 08:03 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og nød det det var hård og godt han gjorde mod hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 08:06 | |
| Tazz nød det så meget og vred sig lidt meget og løftede stille hele sin overkrop da det var så godt syntes hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 08:08 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og smilte til hende på en fræk måde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 08:11 | |
| Tazz nød det så meget og vred sig rigtig meget da det hele var så dejligt og hun ville så gerne ha mere af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 08:18 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og nød det hele |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 08:22 | |
| Tazz nød det meget og knyttede stille sine hænder og vred sig meget af nydelse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 08:23 | |
| Han kiggede på hende med et smil og blev ved hendes underliv var så dejligt vådt og alt det han nød det hele og med fulde drag |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 08:26 | |
| Tazz vred sig virkeligt meget og kom igen rigtig meget og lavede rigtig store øjne og kiggede liderligt op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 08:32 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han blev ved med at knalde hende hun skulle komme mange gange mere for ham nu her |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 08:33 | |
| Tazz nød det så meget og havde svært ved at styre sin krop da det hele var så dejligt syntes hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 09:07 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og blev ved med det "er det dejligt tazz at blive gennem knaldet af din herre"sagde han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 09:17 | |
| Tazz nød det så meget og nikkede stille til ham for det var mega dejligt at blive gennem knalde af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 09:20 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og det var hårdt og godt han gjorde det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Man 30 Maj 2011, 17:27 | |
| Tazz vred sig virkelig meget og nød det hele og ville så gerne ha mere så hun tog stille sin hånd ned til sit underliv og begyndte at gnide på sin kiltoris. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tirs 31 Maj 2011, 04:39 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og nød det hele med hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tirs 31 Maj 2011, 05:04 | |
| Tazz nød det hele så meget og blev blidt ved at gnide der nede og var tæt på at komme igen da hun så tændt af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tirs 31 Maj 2011, 05:12 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og blev ved med at knalde hende hårdt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tirs 31 Maj 2011, 05:15 | |
| Tazz nød det så meget og vred sig rigtig meget og kom bare over mega meget og hun kunne snart iik mere. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tirs 31 Maj 2011, 05:24 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved "kan du tage det tazz min søde"sagde han og nød det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tirs 31 Maj 2011, 05:32 | |
| Tazz havde svært ved at holde sine øjne åbne og hun blev bare helt slap i kroppen fordi hun iik kunne mere men hun nød det stasig meget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) Tirs 31 Maj 2011, 05:36 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved og tog hende hårdt og godt i hendes hul |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hjemme ved mig (tazz=privat) | |
| |
|
| |
| hjemme ved mig (tazz=privat) | |
|