Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kia's møde med Kian. (privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 19:54

hun smilte mod ham med et lille fnis. ''vil du så kunne klare mig tror du''' spurte hun ham og hentyde til sex hun smilte et ondt smil. hun havde mange skumle tanker lige for tiden hun grinede af alle de tanker hun havde hun smilte mod ham, med et let kys på halsen på en sexede måde. ''for det tror jeg nemmelig ikke'' sagde hun med et smil mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 20:05

"Virkelig?" Kian tog fat i hende, så hende ind i øjnene "hvad får dig til at sige det??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 21:21

hun så på ham og grinte. ''det bare en tanke jeg har og jeg tror ikke på du kan få mig til at gå med dig til det'' sagde hun stille med et smil på sine læber og gik lidt væk med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 21:24

"Aha? Du tror ikke jeg kan få dig med i seng?" spurgte Kian og så lidt undersøgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 22:10

hun så på ham med et smil på sine læber, ''lige præsis'' sagde hun stille med et ondt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 23:56

"Hvorfor ikke?" Kian lænede hende ind imod væggen "du har måske ikke lyst?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 23:59

Kia smilte mod ham og lod blidt sin tunge køre op af hans hals. ''fordi man skal først forføre mig og søde ven det har du ikke fået gjordt endnu'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil og lænede sig ind mod væggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:03

Kian lagde armene omkring hende, og kyssede hende lidt på hagen. "Hm.. virkelig? Noget må da have virket, siden du stadig er her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:07

hun kiggede på ham med et smil. ''hm... måske find selv ud af det'' sagde hun stille med et smil om munden hendes øjne var flirtende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:10

Kian smilede lidt tilbage. Han lænede sig helt tæt op af hende, og kørte en hånd op under hendes bluse. "Du vil gerne lege? Fint.." hviskede han i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:12

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''nurh.... jah det var det jeg ville'' sagde hun stille og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:21

"Men, vil du lege her?" han kørte hånden længere op, rørte hendes bryst "der er mange mennesker" hviskede han i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:24

Kia så på Kian med et smil på sine læber. ''nej kom hvis du tør'' sagde hun stillle med et smil på sine læber, hun kiggede på ham imens hun egyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:28

Kian fulgte efter hende, med et smil på sine læber. Han havde ikke tænkt sig at give op nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:34

hun gik op af nogle trappe og kom op på et værelse som hun plajede at bruge. når hun var på den club, hun smitle mod ham mon han kunne følge med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:36

Kian gik med ind, og så sig lidt omkring. Han så over på hende, lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:37

hun så på ham med et smil. ''hvad er der jeg gider sku da ikke gå hjem'' sagde hun stille. ''det natten for ung til'' sagde hun stille og rolig til ham med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:40

"Tror du jeg er overrasket over vi ikke tog hjem til dig?" Kian smilede svagt.. "nej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:46

Kia sukkede over de talte om hendes hjem, det her var faktisk hende hjem. ''jeg vil ikke tale om mit hjem okay'' sagde hun stille og kiggede mod en brandt bygning'' sagde hun stille med et trist blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:54

Kian gik hen til hende, tog fat i hendes hænder og væltede hende ned i sengen. "Du ser trist ud, hvor blev din kampgejst af?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:56

hun så på ham og væltede ham ned på gulvet og sætter sig på ham. ''ha jeg har stadig kampgalst selv om jeg er trist'' sagde hun stille og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:57

Kian så op på hende, smilede frækt. "Du snakker om at skulle forføres.." han lavede en fræk bevægelse "jeg tror du allerede er tændt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:59

hun så på ham og grinede af det han sagde, ''tro mig det er intet i forhold til når jeg bliver rigtig tendt'' sagde hun stille og rolig med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 01:02

Han vendte dem, så han igen var øverst. "Mhm?" han tog fat i hendes bluse, og flåede den fra hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 01:07

Kia hiv fat i ham og fk som nederst igen og lå oven på ham med et grin. ''hehe det sjovt det her'' sagde hun stille med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kia's møde med Kian. (privat)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Et møde med en slægtning* privat Minaka
» Et møde mellem varulve. //aragon-privat//
» et koldt møde //Zean-privat//
» Et uventet møde: privat Theresa
» Et farligt møde: privat Ribanalon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: