| by tur(Freja Nakara-privat) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 07:15 | |
| hun lå stille ned for at holde sin pause hun smilede til ham og ville endelig gerne vide hvad han tænkte på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 07:16 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 08:07 | |
| hun lå stille og tænkte på ham køre ind og ud af hende hele tiden og stønnede. men holdte sig for munden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 08:08 | |
| Han kiggede på hende "er du ved at være klar igen freja"spurgte han stille og roligt og slappede bare af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 08:12 | |
| hun så på ham med et smil. ''næsten'' sagde hun stille og slappede helt af i kroppen. og vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre lige nu hun var så træt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 08:13 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "okay"sagde han roligt og slappede bare af sammen med hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 08:18 | |
| hun kiggede op på ham. ''ray jeg tænkte endelig på hvor mange piger skal du knepe før du finder den eneste ene for dig'' spurte hun undrene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 08:23 | |
| Han kiggede på hende og slappede bare af "det ved jeg sku ikke der er ikke nogen der vil ha mig"sagde han og slappede bare af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 08:28 | |
| hun grinede stille. ''det kan du bare ikke mene'' grinede hun stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 08:30 | |
| Han kiggede på hende "jo jeg gør kan du da høre"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 08:38 | |
| hun så på ham. ''har du overhovede haft en kæreste??'' spurte hun stile. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 09 Aug 2011, 08:44 | |
| Han kiggede på hende "nej hvem skulle det være"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Ons 10 Aug 2011, 06:27 | |
| ''det ved jeg da ikke det kunne da være du havde haft en det ved jeg da ikke jeg gør jo ikke og udspioner dig vel'' sagde huns tille med et lille grin mod ham og så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Ons 10 Aug 2011, 08:34 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil "men nej har jeg ikke"sagde han og slappede bare af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tors 11 Aug 2011, 04:45 | |
| hun smilede stille og så på ham. ''nå jeg sådan kan det gå'' sagde hun stille med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tors 11 Aug 2011, 06:08 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Ja det kan det jo"sagde han roligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Fre 12 Aug 2011, 02:07 | |
| hun smilede stille og så på ham med et smil og slappede helt af med sine øjne lukket. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Fre 12 Aug 2011, 04:28 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hva er du klar eller hvad er du"spurgte han stille og roligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Fre 12 Aug 2011, 04:33 | |
| hun så på ham med et kort smil. ''jeg ved ikke hvor lang tid jeg kan holde'' sagde huns tille med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Fre 12 Aug 2011, 04:40 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil "det går jo nok tror du ikke"sagde han og nussede hende på benet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Fre 12 Aug 2011, 04:44 | |
| hun smilede svagt og kyssede ham på kinden ''jov det tror jeg'' sagde hun stille med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Fre 12 Aug 2011, 04:45 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og forførte hende stille og roligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Fre 12 Aug 2011, 05:16 | |
| hun smilede svagt til ham og kyssede ham på kinden og ned af halsen og rørte ved hans lem og nød det stille og roligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Fre 12 Aug 2011, 05:18 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende ned af halsen og på brysterne og nussede hende mellem bene med en hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Fre 12 Aug 2011, 05:44 | |
| hun stønnede af det og begravede sine smukke tynde fingre i hans hår og nyder hans læber på hendes krop. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) | |
| |
|
| |
| by tur(Freja Nakara-privat) | |
|