Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

by tur(Freja Nakara-privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 08:04

hun rejste sig. ''det nok bedst jeg går tak for en snak'' sagde hun stille og begyndte stille at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 08:05

"freja hvorfor går du det helt okay du må jo føle dig tiltrukket af mig eller sådan noget så du må ikke gå okay"sagde han og kiggede hen på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 08:27

hun kiggede på ham. ''hvorfor vil du ha jeg bliver'' spurte hun ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 08:28

Han kiggede på hende "fordi jeg godt kan lide og snakke med dig"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 08:41

hun kiggede på ham med et smil på sine læber. ''okay en time mere kan jeg godt blive'' sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 08:43

Han kiggede på hende "er det det med solen for vi kan godt tage hjem til mig hvis det er"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 08:57

hun nikkede. ''okay det er helt okay med mig jeg vil bare væk fra solen'' sagde hun stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:00

Han kiggede på hende og rejste sig op og gav sig til at gå hjem stille og roligt "kommer du"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:05

hhan så hun ikke var bag ham mere men foran ham. ''hehe jeg er her'' sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:08

Han kiggede på hende "du godt nok hurtig"sagde han og gik vider sammen med hende og kom så hjem til ham hvor på han åbnede døren op og gik ind "føl dig hjemme"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:12

hun smilede stille og gik ind og smed sig på sofaen med et smil å¨sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:13

Han kiggede på hende og lukkede døre "her kommer solen ikke ind"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:14

hun smilede stille og smilede stille og grinede og kiggede på ham med et smil. 'lover du det??'' spiurte hun ham stille med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:15

"ja da der er rullet for og det hele"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:17

hun smilede stille og kiggede på ham me det smil. ''okay men hvad skal vi lave'' spurte hun ham stille med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:18

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "det ved jeg ikke hvad har du lyst til at lave"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:20

hun kiggede på ham med et smil på sine læber. ''det ved jeg ikke'' sagde hun stille med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:24

Han kiggede på hende *gad vide hvad hun har i tankerne om mig og sådan noget*tænkte han og kiggede bare på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:31

HUn kiggede på ham me det smil. ''hvad tænker du på Ray'' spurte hun ham med det smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:37

"mange ting og dig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:40

hun så på ham med et smil og rejste sig og gik over til ham. ''hvorfor tænker du på mig jeg er jo lige her'' sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:41

Han kiggede på hende "nej jeg mener hvad tænker du på"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:43

hun kiggede på ham og følte sig lidt dum. ''på min fortid og hvor dum jeg har været'' sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:48

Han kiggede på hende og slappede af "okay"sagde han og slappede bare af med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Apr 2011, 09:54

hun smilede stille og kiggede på ham med et smil. ''ray du er dæmon har de ikke brug for meget sex undskyld jeg spørger'' spurte hun stille.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat)   by tur(Freja Nakara-privat) - Page 2 Icon_minitime

by tur(Freja Nakara-privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Så skal der drikkes: privat Freja Nakara
» Et møde med en kolega-- Freja Nakara privat
» den levende skygge - Freja Nakara
» Nye mennesker - Freja Nakara
» One More Night - Freja Nakara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum