| by tur(Freja Nakara-privat) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 24 Apr 2011, 09:57 | |
| Han kiggede på hende "Jo det plejer vi dæmoner og skulle hvad da"sagde han og kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 24 Apr 2011, 09:59 | |
| hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''bare nysgærrig'' sagde huns tille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 24 Apr 2011, 10:00 | |
| Han kiggede på hende med et smil "er du sikker har det som om der stikke noget under som du ikke siger"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 24 Apr 2011, 10:04 | |
| hun kiggede på ham med et smil. ''måske gør der også det'' sagde hun med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 24 Apr 2011, 10:13 | |
| han kiggede på hende "trænger du da til at en mand tager sig af dig dominere dig og alt det"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 24 Apr 2011, 10:21 | |
| hun vælter ham ned i sofaen. ''hvem sige manden skal dominere mig og ikke omvendt'' grinede hun stille med et smil på sine læber og kiggede på ham et stygge væk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 24 Apr 2011, 10:23 | |
| Han kiggede på hende og slappede af "hvad så"sagde han og kiggede op på hende med et stille smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 24 Apr 2011, 10:27 | |
| hun satte sig på hans mave med et smil på sine læber. ''hvad vil du så gøre søde lille ven'' spurte hun ham stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 24 Apr 2011, 10:28 | |
| Han kiggede på hende og rystede lidt og fik ham selv til at være den øverste |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 24 Apr 2011, 10:37 | |
| hun kiggede på ham med et smil på sine læber og grinte. ''det snyd du stærker end mig og jeg er enda vampyr'' grinede hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 24 Apr 2011, 10:39 | |
| Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle gøre "ja det er det vel"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 15 Maj 2011, 06:26 | |
| hun grinte lidt og fik ham ned og ligge så hun sad oven åp ham igen. ''ha hvad så nu??'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 15 Maj 2011, 06:31 | |
| Han kiggede på hende og tog på hende og fik hende til at ligge ved hans side og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 15 Maj 2011, 08:12 | |
| hun så på ham med et smil. ''hvad så ray'' sagde hun stile med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Søn 15 Maj 2011, 08:18 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lagde sig over hende "det ved jeg ikke søde hvad så selv"sagde han og slappede bare af og viste ikke hvad hun ville gøre nu hvor han lå oven på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Man 16 Maj 2011, 19:11 | |
| hun så på ham med et smil på sine læber og så på ham. ''hva ligger du godt'' spurte hun ham stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tirs 17 Maj 2011, 00:25 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Ja da gør jeg"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Ons 18 Maj 2011, 07:24 | |
| hun så på ham med et smil på sine læber og lod sin hånd blidt røre hans kind stille og kyssede den blidt. ''undskyld'' sagde huns tille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Ons 18 Maj 2011, 07:46 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "gør ikke noget søde"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tors 09 Jun 2011, 08:57 | |
| hun lænede sig ind til ham med et smil. ''det gør ikke noget vek??'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tors 09 Jun 2011, 08:58 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber på sine læber "Nej da"sagde han med et smil på sine læber og viste ikke hvad han kunne sige mere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tors 09 Jun 2011, 09:01 | |
| hun lænede sig ind til ham med et smil. ''skal vi ikke se en film ray jeg keder mig lidt'' sagde hun stille med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tors 09 Jun 2011, 09:07 | |
| "film jo hvorfor ikke"sagde han stille og roligt og slappede bare af sammen med hende og alt det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tors 09 Jun 2011, 09:16 | |
| hun smilede stille. ''hva film du vælger'' sagde hun stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) Tors 09 Jun 2011, 09:17 | |
| Han kiggede på hende "nej du vælger en film"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og alt det. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: by tur(Freja Nakara-privat) | |
| |
|
| |
| by tur(Freja Nakara-privat) | |
|