| Kigger ud på vandet og har intet at lave | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Tirs 15 Dec 2009, 04:55 | |
| hun lagde godt mærke til alec's anstrengelser for at smile "undskyld jeg spurgte...det skulle jeg ikke have gjordt". hun havde bare været så nyskærrig efter at vide det, men kunne se at det gjorde alec lidt trist at tænke på det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Ons 16 Dec 2009, 02:41 | |
| Alec smilte et smil, der ikke lignede en grimasse. "Nej, det er ikke din skyld, jeg kunne bare lagde være med at svare" hun strøg en lille tot hår væk fra ansigt. Hun smilede rigtigt nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Ons 16 Dec 2009, 03:00 | |
| "tak, jeg er glad for at have mødt dig" sagde hun med et lille smil på læben. "vil det sige at vi er venner nu? sådan rigtige venner?" hun ønskede det sådan, for hun havde ikke så mange venner af sin egen slags og det gjorde hende lidt trist for hun ville gerne kunne være sammen med nogen, som var i den samme sitiuation som hende selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Ons 16 Dec 2009, 04:11 | |
| Alec grinte "Selvfølgelig vis du vil...?" hun stoppede at grine og smsilte i stedet forsigtigt "Vil du det?". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Ons 16 Dec 2009, 04:43 | |
| "ellers ville jeg jo ikke spørge" svarede hun med et drillende smil. *yes* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Ons 16 Dec 2009, 07:35 | |
| Alec gengældte smiltet med et grin. "Det selvfølgelig rigtigt!" hun smilede lettet *Jubiii!*. Hun pustede til noget hår, der hang foran hendes ansigt *Sikke det hår driller idag!....* hun smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Tors 17 Dec 2009, 02:45 | |
| hun grinte glad " hvad er der med dit hår? jeg synes det ryger ned foran dine øjne hele tiden" sagde hun med et fjollet smil. alecs hår var ret flot faktisk |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Fre 18 Dec 2009, 07:03 | |
| Alrc lo "Jah, det har sin egen mening idag" hun smilede til Kiyoko. Hvor var det nemt, at være sammen med hende. Alec smilede stadig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Fre 18 Dec 2009, 07:22 | |
| "haha ja, jeg kender det godt. mit får et rødt skær i sollys og det krøller i regnvejr" hun smilte glad "det kan godt være lidt frustrerende nogle gange" hun havde ikke tjekket sit hår imorges, men det glimt hun havde fået i caféens glasvindue havde sagt noget om at det var helt sort nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Fre 18 Dec 2009, 07:26 | |
| Alec lo igen "Jah, sådan noget hår kan være i'terene!" hun smilede og begyndte at tegne med foden i den bløde jord. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Fre 18 Dec 2009, 07:38 | |
| "og, nu er du så også begyndt at tegne ubevidst eller hva'?" spurgte hun drillende med et lille smil på læberne. hun kunne bare ikke lade vær' med at smile når hun så på Alec. *tegne, tegne tegne* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Fre 18 Dec 2009, 07:42 | |
| Alec smilede med bliket på sin fod "Næh, det var meget bevist..." hun smilede igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Fre 18 Dec 2009, 07:53 | |
| "jeg tænkte på...spiller du nogle instrumenter?" hun så på alec's fod og lagde sig ned så hun kunne studere den overskyede himmel. der var faktisk noget betagende ved sådan en grå, kold himmel. med et viste små korte lysglimt sig på den og kiyoko smilede for sig selv. hu elskede at være ude når det tordnede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Fre 18 Dec 2009, 07:58 | |
| Alec lagde ikke mærke til de små lyn. Hun lød sin fod bevæge sig i små cirkler "Næh, men det kunen være sjovt at prøve..." huhn smilede og så op på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Fre 18 Dec 2009, 08:05 | |
| "det er det også" sagde hun med en distraheret stemme " jeg spiller klaver og synger". *og har spillet harpe...engel* hun grinte lydløst af sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Lør 19 Dec 2009, 03:03 | |
| Alec smilede og så på hende "min lille engel..." hun lo lidt. "Ja, engler spiller jo musik...." forklarede hun lidt efter, måske havde Kiyoko forstået det forkert. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Lør 19 Dec 2009, 03:12 | |
| "ja det gør de som regel" sagde hun eftertænksomt. "jeg ville ønske jeg var en engel...har altid ønsket mig at kunne flyve og ikke altid gå på jorden" hun så op mod himlen igen, og de små lyn begyndte at give svage tordenlyde fra sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Lør 19 Dec 2009, 03:18 | |
| Alec op på j´himlen "jeg har prøvet, at flyve med en engel..." hun anstrengte sig for at lyde henkastet. "Det var fantastisk!" hun kiggede på en grå sky. *Jah, det var... at flyve med Nora* hun smilede over mindet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Lør 19 Dec 2009, 05:20 | |
| hun blev overrasket "ej, bar englen dig eller hvad? og hvordan er det?" spurgte hun ivrigt med et glad lille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Lør 19 Dec 2009, 07:45 | |
| Alec smilede "Jep!" hun lo lidt "det var for vildt" hun kiggede på himlen og tilbage på Kiyoko. Hun smilede stadig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Søn 20 Dec 2009, 02:01 | |
| "nice! gad jeg godt prøve" sagde hun og kiggede på himlen. *hvad er klokken egentlig?* spurgte hun sig selv i tankerne "mm...jeg må nok også se og komme ind til byen igen" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Man 21 Dec 2009, 07:17 | |
| Alec smilede og rystede på hovedt. "Jeg aner det ikke" hun kiggede rundt i skoven "Det er ingen ur-skov" hun lo let og kiggede på Kiyoko "Undskyld, dårlig joke" men hun smilede stadig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Man 21 Dec 2009, 07:20 | |
| //hun tænker det med klokken^^// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Man 21 Dec 2009, 07:31 | |
| //min fjel! ignorer det jeg skrev!//
alec kiggede på et træ og prøvede at finde detaljer i træet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave Tirs 22 Dec 2009, 07:58 | |
| "hva' så? er man faldet i staver?" sagde hun og grinte lidt. "men jeg tror jeg går nu alec...hyggeligt at møde dig" |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kigger ud på vandet og har intet at lave | |
| |
|
| |
| Kigger ud på vandet og har intet at lave | |
|