Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Pølsevognen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Pølsevognen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 07:37

Daniel skupper Kian væk, "hvad har du gang i" siger Daniel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 07:38

"Jeg smager bare på min nye skytsengel" sagde han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 20:45

"Omg" siger Daniel "du er godt nok mærkelig" og rykker tilbage. "..har du haft en anden skytsengel"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 20:46

"Nej, det har jeg ikke" Kian tog fat i Daniel.. "der er ikke mange engle, der nærmer sig dæmoner...."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 20:50

Daniel prøver at komme fri, "er du en dæmone" siger Daniel overrasket
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 20:51

"Jeb, også i den grad.." Kian smilede ondt "sjæleædene dæmon.. jeg har dræbt flere uskyldige mennesker, end du kan tælle til"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 20:56

Der begynder at løbe tårer i af kinderne på Daniel, "du må ikke tage min sjæl" siger Daniel med røstene stemme "du er et ondt menneske" Det har er det dummeste jeg nogensinde har gjort tænker Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 20:57

Kian lagde hænderne på hans kinder.. hans øjne blev blide og hans stemme kærlig "ikke græde, jeg ville aldrig skade dig.." han kyssede ham igen på læberne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:00

Daniel står helt forstenede og gør ikke noget ved det Kian har gang i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:01

Kian stopper kysset, tørre blidt Daniels tåre væk. "Rolig nu..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:05

"jeg er lidt bange for dig" siger Daniel og kigger ind i Kians øjne med et for skræmt blik
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:05

"Ved du hvor mange engle jeg har knaldet?" spurgte Kian sødt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:07

"hvad er det for et spørgsmål" siger Daniel med hulk i stemmen "22"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:08

Kian griner lidt.. "nej, mange flere.. lad os lave en aftale.. vi knalder, jeg lader dig leve, og du holder dig fra mig, ok?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:12

"det kan jeg ikke " hulker Daniel "jeg er din skytsengel så jeg kan ikke forlade dig og nej vil ikke knaldes af dig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:14

Kian skubbede ham op imod pølsevognen "så jeg er tvunget til at høre på din skrækkelige bitchen, og så får jeg ikke engang et knald ud af det?" han så ondt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:17

Daniel bliver så bange så har tager i evne i bro an gør sig usynlig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:18

Kian blinkede et par gange.. så lidt på luften i hans hænder "hvad i..?" ham klemte lidt om ham, mærkede på hans krop..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:19

"Hold op med det" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:20

"Du er her stadig?" mumler Kian og køre hænderne ned af hans lår.. "utroligt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:21

"ja og hold op med det" råber Daniel og bliver synlig igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:22

Kian ser op på Daniel, har hånden imellem hans ben "aaah, så kan man se igen.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:23

"få den hånd væk" siger Daniel han tager fat i Kians hånd for at tage den væk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:24

Kian retter sig lidt op, og slipper Daniel. "Jeg må også hellere komme videre.." han strækker sig lidt, og begynder at gå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 21:28

hvor gjorde jeg ham til min partner, det var det dummeste, men jeg må prøve at få det bedste ud af det jeg kan tænker Daniel og følger efter når han lige har låst sin pølsevogn
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 2 Icon_minitime

Pølsevognen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Pølsevognen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum