Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Pølsevognen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Pølsevognen - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:54

Daniel følger efter ham op i lejligheden "vil du gå i seng nu?" siger Daniel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:59

"Ja.." Kian skævede imod ham "medmindre du vil have noget at spise?" det sidste spurgte han lidt modvilligt om.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:02

"ja tak, jeg vil gerne have noget at spise" siger Daniel og smiler til Kian
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:03

"Hvilken slags komad ville du foretrække?" spørg Kian.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:07

"det er ikke komad" siger Daniel "bare noget blandet salat med feta i"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:07

"..." Kian forsøgte ikke at tænke på hvad han lavede, da han gik ud og blandede salat.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:09

Daniel har sat sig ved spisebordet og venter på at Kian komme tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:10

Kian kommer tilbage med salaten, og sætter den foran Daniel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:15

Daniel begynder at spise "mange tak skal du have for du gad at lave det har til mig" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:15

"Gad jeg ikke" Kian puffede lidt til ham "sæt det på plads inden du sover" han gik ind i sit soveværelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:18

"må jeg sove hen hos dig, eller vil du heller have at jeg tager hjem?" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 18:51

Kian stoppede op i døråbningen, vendte blikket imod ham "hrm.. det må du selv om" sagde han så.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 19:44

"så vil jeg blive her" siger Daniel glad over de er ved at komme godt ud ad det med hinanden "må jeg sove på sofaen?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 19:59

//out, ses i det næste spil ;)//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 12 Icon_minitime

Pølsevognen
Tilbage til toppen 
Side 12 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Lignende emner
-
» Pølsevognen