Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Pølsevognen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Pølsevognen - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:49

"Men jeg vil have sex?" Kian skævede lidt imod ham "forstår du mit problem?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:52

"så må du bre vente" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:55

"Gu vil jeg ej" sagde Kian og sukkede svagt "jeg elsker sex, lev med det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:57

"og det er også godt" siger Daniel "du skal bare finde den rigtige"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:58

". . . jeg har mange rigtige, jeg har kun sex med dem en gang, jeg spare dem faktisk.. ingen af dem når at blive rigtigt forelskede i mig, så ingen af dem bliver rigtigt knust" sagde Kian.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:01

"de kan godt nå at blive forelsket" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:02

"Men det kan aldrig blive dyb kærlighed, jeg nægter at tro den kan opstå efter en enkelt aften.. kærlighed, ja, at elske og forstå folk, nej" Han tog en sug af smøgen, satte farten lidt op "tænk hvis jeg forelskede mig i en.. hvor ondt ville det ikke gøre at miste hende?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:04

"den kan det heller ikke" siger Daniel "det ville da gøre rigtigt ondt"#¤#
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:05

"Så.. hvorfor skulle jeg binde mig til et menneske, når hun alligevel ville dø og visne imellem mine hænder?" Kian så vredt i retning af Daniel "Kærlighed og smerte går hånd i hånd"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:13

"men det vil væredin lykkelige tid i dit liv" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:14

"Hold nu kæft.." Kian tog smøgen og slukkede den i Daniels lår. "Tror du jeg vil have 20 års lykke, for at blive straffet med 500 års ulykke bagefter?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:19

"av!" siger Daniel og børster smøgen væk "slap nu af"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:22

Kian så på Daniel med kolde øjne "jamen Daniel, det jo lige det jeg er" sagde han stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:24

" nej du er ej" Siger Daniel irriteret "du er hidsig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:33

"Hidsig?" han grinede lidt og tænde lygterne, det var ved at blive mørkt "du har ikke set mig, når jeg er hidsig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:33

"nå, men ved er du så nu?" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:34

"Træt" Kian gabte svagt og så imod himmelen. Stjernerne var så småt begyndt at glimte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:36

"så skulle tage at gå i seng" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:37

Kian så lidt på ham "ikke for noget, men behøver du se på at jeg sover?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:38

"næ" siger Daniel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:43

Kian nikker lidt, og sætter kursen imod sin lejlighed. Han tænker lidt på Rolf, overvejer hvor han egentlig er henne?..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:45

Daniel sidder og kigger ud af vinduet, ud på byen de køre forbi
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:49

Kian stopper foran lejligheden. Parkere bilen og stiger ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:51

Daniel Stiger også ud af bilen og følger efter Kian
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:52

Kian låser bilen, går op af trapperne og ind i lejligheden.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Pølsevognen   Pølsevognen - Page 11 Icon_minitime

Pølsevognen
Tilbage til toppen 
Side 11 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Pølsevognen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum