|
| Pølsevognen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 21:29 | |
| Kian skæver lidt bagud, ser at knægten stadig er i hælene på ham. Han sukker svagt, ser sig om efter et offer.. han ser en ung pige, ikke mere end de 8 år gammel. *perfekt* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 21:31 | |
| Daniel prøver at holde sig skjult men dt lykkes ikke så godt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 21:36 | |
| Kian gik hen til den lille pige
"Hej lille ven, hvad er dit navn?" spurgte han "Nana" svarede pigen glad "Nana siger du.. hvor er din mor henne?" spurgte han "Hun er lige inde og købe ind" svarede pigen "det siger du ikke" sagde Kian, og så hende ind i øjnene
Pigen så også ham ind i øjnene, hendes blik blev underligt tomt.. "kom med mig" sagde han, og sammen gik de ind i en lille gyde... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 21:48 | |
| Det gør han ikke tænker Daniel og gør sig usynlig og flyver efter Kian ind i gyden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 21:50 | |
| Kian holder pigen i halsen, slår hende ind imod muren.. hans øjne lyser og han ser ondt på hende "farvel" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 21:53 | |
| "STOP" Råber Daniel og flyver henog tager fat i Kian og løfter han op "DET GØR DU BARE IKKE" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 21:54 | |
| "Svin! Jeg vil ikke sulte ihjel for din skyld!" råber Kian og suger sjælen ud af pigen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 21:57 | |
| Daniel flyver højere op med Kian "du må ikke tager hendes sjæl" siger Daniel og rusker i Kian |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 21:59 | |
| Kian føler sig rusket "t-tsk, ubrugelige engle dreng.." hvæser han og forsøger at slå ham ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:02 | |
| "Hold op med det" siger Daniel og er ved at tabe Kian |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:04 | |
| Kian smiler ondt, hans øjne lyser stadig "når jeg lige har fortærret en sjæl, kan det være svært for mig at stoppe.." Daniel kan mærke hvordan nogle usynlige hænder, forsøger at trække noget ud af ham.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:06 | |
| Daniel kommer til at give slip på Kian og flyver stille ned af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:07 | |
| Kian falder ned, og rammer jorden med et brag. Støv og sten flyver over det hele.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:11 | |
| Daniel flyver hurtigt ned til Kian, han står med et blegt blik på Kian "Kian........er du okay? je er kedaf det at jeg tabte dig"siger Daniel stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:12 | |
| Kian ligger ubevægelig på jorden.. han har blod hen over ansigtet, og ned af det meste af kroppen. Han arm ligger i en stilling der ikke ser helt sund ud.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:17 | |
| "Åh Kian det er jeg ked af, at jeg tabte dig" siger Daniel og ligger hen over Kian og græder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:18 | |
| Da Daniel lægger sig hen over ham, er det noget i Kians krop der siger knæk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:21 | |
| "omg" siger Daniel og flytter sig fra han "nu dør jeg" siger Daniel og lægger sig ned ved siden af Kian og venter på at dø |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:23 | |
| Kian åbnede øjnene lidt "av for helvede..." mumlede han. Han rejste sig langsomt op, tog hårdt fat i sin skulder og satte den på plads med en ubehagelig knæklyd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:26 | |
| Daniel opdager at Kian har rejst sig op "DU ER I LIVE" siger Daniel meget lykkelig og over kramer Kian |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:28 | |
| Kian ømmer sig lidt, imens alle hans sår på kroppen begynder at heale. Man kan høre at noget inde i hans krop retter sig ud, og sætter sig på plads.. "din.. lille.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:30 | |
| "jeg er bare så glad" siger Daniel og knurrer sig ind til Kian |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:30 | |
| "jeg.... slår dig ihjel" hvæsede Kian rasende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:33 | |
| Daniel kigger op på Kian, går tilbage af "rolig nu, lad os nu snakke om det" siger Daniel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Pølsevognen Lør 26 Mar 2011, 22:34 | |
| "Snakke?" Kian lavede en bevægelse med hovedet, der fik hans nakke til at sige knæk. Han knyttede næverne, og nedstirrede ham "jeg hader engle" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Pølsevognen | |
| |
| | | | Pølsevognen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|