Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Empty
IndlægEmne: Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne   Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Icon_minitimeTirs 05 Apr 2011, 21:37

tid: 12.43
årstid: sommer
vejret: Utroligt varmt solen skinner og det er 45 grader varmt.

En kvindelig skikkelse gik meget tæt op af de bygninger som var det hemmelige hovedbygning for dusørjæger, men hun havde ingen anelse om at det var der, for ellers ville hun nok ikke ha kommet her. Hun vidste faktisk ikke hvor hun gik hen, hun lod bare sine fødder gå den vej de ville. Hun var glad for at det var så varmt så kunne hun nemlig være alene, og varmen genere hende overhoved ikke, hun brugte jo bare sin evne, så varmen slet ikke påvirkede hende. Hvis nogen så hende var hun et underligt syn, for det første ingen gik ud i denne varme, men hendes udseende var lidt underligt. Hun havde en hvid sommerjakke på som var lynet helt op til halsen, så havde hun hvid/sort stribede leggings på og var barfodet. Hun havde langt lyst hår, men det der gjorde hende mærkværdig var at på hendes venstre del af hendes ansigt, var den dækket af en sort udtryksløs maske, man kunne kun skimte øjet under masken som en ravgylden stribe, men hendes andet øje var normalt blåt. Hun gik bare med rolige skridt, som om hun havde al den tid i verden til at komme det sted hen hun skulle. Hun var slet ikke klar over den fare hun kunne være i ved at være her. Hun havde hørt rygter om at der fandtes et hovedkontor for dusørjægere, men hun havde aldrig troet at det skulle være her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Empty
IndlægEmne: Sv: Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne   Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 02:34

Zarah var egentlig på vej til Chasseur for at benytte sig af træningssalen. HUn var klædt i en oversized t-shirt hvor ærmerne var revet af, og et par shorts, samt selvfølgelig de store tunge armyboots. Hun havde en sportstaske over skulderen, og gik mere eller mindre i sine egne tanker indtil hun fik øje på den unge kvinde der kom gående imod hende. Den sorte halvmaske gav hende et lettere mistænkeligt udseende. Og det faktum at hun opholdt sig så nær Chasseur, gjorde ikke Zarah mere rolig. Chasseur så ud som en meget forladt bygning, og hvis der så var folk der begyndte at gå ind i lige præcis dén tomme bygning så kunne det let tiltrække alt for meget uønsket opmærksomhed. Zarah stoppede op da hun passerede kvinden. "Skynd dig væk herfra." sagde hun lavmælt, kun lige højt nok til at kvinden ville kunne høre det. Hun havde allerede en dækhistorie i ærmet, og hvis kvinden her nu ikke havde alt for meget at flytte rundt med, så skulle den nok også virke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Empty
IndlægEmne: Sv: Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne   Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 00:24

Nikita kiggede chokeret op og så på kvinden foran sig. Hun havde gået for meget i hendes tanker, så hun havde slet ikke opdaget hende. Nikita stoppede op og kiggede undrende på hende. *Hvorfor skulle jeg mon gå væk herfra?? Hvad skulle der være galt ved det??*
"Hvorfor skulle jeg komme væk herfra???" Nikita smilte venligt til hende, og øjet under masken var fuldstændigt synligt. Det var et ravgyldent øje som havde en pupil formet som en slanges. Det var som om øjet kunne se igennem Zarah som en åben bog, men da noget hår blæste i ansigtet på Nikita og øjet blev synligt igen, var fornemmelse helt forsvundet. Nikita stod afventende og ventede på hende at hun skulle svare, for Nikita havde ikke lige frem noget hun skulle skynde sig med, i hver til fald det hun ved af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Empty
IndlægEmne: Sv: Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne   Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 01:11

Zarah, der godt havde lagt mærke til det ravgyldne øje så sig kort omkring. "Fordi, lige nu står du bandes territorium. - En bande som du helst ikke vil gøre sure. Så hvis jeg var dig ville jeg flytte røven og se at komme af sted." Der var ikke noget truende i Zarahs stemme. Det var blot som en opfordring. Dog var der noget i hendes ansigt der ikke efterlod nogen tvivl om at det var tættere på at være en ordre end en opfordring. Inden den anden kvinde kunne nå at svare var Zarah begyndt at gå igen. Hun havde allerede besluttet sig for at nedlægge denne... Hvad hun nu end var! - For menneske det var hun i hvert fald ikke. Hun skulle bare lidt væk først, sådan at Zarah kunne få mulighed for at stille tasken et sikkert sted og udvælge sig nogle våben før jagten kunne begynde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Empty
IndlægEmne: Sv: Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne   Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 17:58

Nikita så efter Zarah og rystede på hovedet, og så mumlede hun for sig selv.
"Skøre kvindemenneske" Hun begyndte at gå stille afsted, hun gad ikke at blive påvirket af nogle underlige mennesker. Men ingen Zarah var helt væk, så mærkede Nikita efter. Nikita så undrende hen på hende. Nikita kunne mærke at hendes temperatur var noget varmere end ellers, og Zarah gik jo rask afsted som om hun skulle noget. Hun måtte være en dusørjæger, for de fleste dusørjægere især når de er på jagt havde en højere temperatur, fordi de nemlig var varmet op klar til kamp. Men det kunne jo godt være at hun bare var varm, på grund af dette vejr. Det var ikke til at vide, men hvis hun er dusørjægere, så kommer hun meget snart efter hende, så Nikita kunne lige så godt vente. Der var en sten og der satte hun sig, og ventede. Hun havde ikke noget imod en kamp, det ville kun være sjovt i dette totale varme vejr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Empty
IndlægEmne: Sv: Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne   Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Icon_minitimeTors 09 Jun 2011, 01:41

//hejsa der :D har skiftet ny person, kan godt stadigvæk skrive som Nikita, men ellers kan vi lave et nyt emne hvor det er crasie istedet for//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Empty
IndlægEmne: Sv: Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne   Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Chasseur-
Gå til: