| Ny pige i byen [Ray] | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 13 Maj 2011, 23:14 | |
| "i dig du kan ende med at du bliver gravid"sagde han og kiggede på hende med et smil og nød det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 13 Maj 2011, 23:29 | |
| Krina viskede tilbage til ham "Du kender mig ikke...." Hun holdte stadig sine hænder på hans bryst og bevægede sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Fre 13 Maj 2011, 23:42 | |
| Han kiggede på hende "nej men hvad er det jeg skal vide så siden du vil ha det inde i dig"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 01:08 | |
| "Rolig jeg vil ikke noget med det, jeg kan bare godt lide det" Hun smilte roligt ned til ham "Jeg er også på p-stav, så jeg kan ikke få børn" Hun lænte sig ned og kyssede ham lokkende under øret. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 01:11 | |
| Han kiggede på hende med et smil "Når okay på den måde"sagde han og slappede stille af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 03:18 | |
| hun nussede blidt hans bryst og lænte sig ned og kyssede hans hala. Hun bevægede sig stadig og satte faqrten op da hun ikke snakkede mere. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 03:28 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det stille og roligt og nussede hende på siderne af hendes krop |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 03:32 | |
| Hun smilte roligt og kyssede ham lokkende på halsen. Hun bevægede sig stadig og gjore det nu dybere og hårer igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 03:38 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det stille og roligt og kiggede på ende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 03:42 | |
| Karina klukkede kort og og tog roligt fat i ham og vendte dem om. Hun smilte lokkende op til ham og lagde benene om ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 03:46 | |
| Han kiggede på hende med et smil og kørte sig frem og tilbage inde i hende på en hård og vild måde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 03:48 | |
| Hun lagde armene om hans hals og hovedet tilbage og nød det fuldt ud. Hun stønnede lavt og lukkede øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 03:53 | |
| Han blev ved med at gøre det i mange timer med hende kom han oppe i hende og fulde hendes underliv med sæd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 03:55 | |
| Hun smilte og kyssede ham blidt på kinden "Sådan" Hun viskede roligt lige ved siden af hans øre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 04:09 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og trak sig ud af hende og slappede af og smilte bare "hvad så nu"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 04:12 | |
| Hun lagde roligt, stadig med armene om hans nakke, hun flettede fingrene bag den og smilte roligt op til ham "Det ved jeg ikke" Hun trak kort på skuldrene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 04:15 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nussede hendes ene bryst og slappede bare af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 04:17 | |
| Hun smilte roligt op til ham, og havde mest lyst til at kysse ham, men gjore det ikke, smilte bare rolgit op til ham og nussede så hans nakke blidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 04:20 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik sit lem til at nusse ind mod hendes røvh'l lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 04:23 | |
| Karina smilte lidt over ham og lagde en finger på hans læber "Ah ah" Hun smilte roligt til ham og lod sin hånd glide om i hans nakke igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 04:25 | |
| Han kiggede på hende "hvad mener du"sagde han og kiggede bare på hende og ville vide det, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 04:27 | |
| "Ikke mere" Hun smilte roligt og nussede ham i nakken. Hun havde stadig sine ben om ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 04:29 | |
| han kiggede på hende "hvorfor ikke søde er du træt"sagde han og smilte til hende og kiggede hende ind i øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 04:31 | |
| Hun nussede blidt hans nakke "Lidt, men pause lige nu, senere" Hun smilte roligt op til ham og trak sig så op til ham og kyssede ham blidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] Lør 14 Maj 2011, 04:35 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "okay"sagde han og kyssede hende igen "er du sikker på at du ikke skal ha lidt sæd op i røven"sagde han med et smil på sine læber. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ny pige i byen [Ray] | |
| |
|
| |
| Ny pige i byen [Ray] | |
|