Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Ny pige i byen [Ray]

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 06:38

Hun satte sig roligt op igen og kiggede lidt rundt. Hun trak på skuldrene og gik roligt den samme vej som han var og kiggede roligt ind til ham. Hun smilte skævt "Jeg sagde du ville hade mig...."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 06:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad er du endeligt"sagde han og slappede bare af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 06:48

Hun gik roligt ind og mod ham "Jeg er blod dæmon, jeg kan ikke lade være at bide folk" Hun kiggede ned da hun ikke var så langt væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 07:18

Han kiggede på hende "du skal ikke bide mig igen"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 07:19

"Jeg skal noklade være" Hun kiggede stadig ned og ikke på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 07:25

Han kiggede på hende "tak"sagde han og viste ikke hvad han skulle sige til hende for han ville ikke bides mere nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 07:28

Hun kiggede roligt op og på ham igen "Du er ikke den eneste jeg har bidt efter jeg har været sammen med dem, jeg har enda dræbt nogen. De kunne ikke sige fra" Hun smilte roligt og anerkendene til ham "Men det kunne du" Går roligt det sidste stykke hen til ham og smiler op til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 07:47

Han kiggede på hende "Ja det jo klart jeg er dæmon"sagde han og slappede bare af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 07:50

Hun lagde en hånd på hans kind og så ham i øjnene "Ja, men selv nogle dæmoner kan ikke" Hun så ham i øjnene og smilte roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 08:19

"sikkert ikke men er lidt stærkere dæmon end andre"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 08:21

Hun smilte op til ham og lod sin hånd glide om i hans nakke så hun automatisk kom tættere på ham "Ja det er du, meget enda, lækker er du også" Hun så ham i øjnene og smilte roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 19:16

Han kiggede på hende med et stille smil "tak"sagde han og viste ikke hvad han sådan skulle sige til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 20:04

"Jeg viste det, du hader mig for det" Hun slap hans kind og kiggede ned, men stod stadig tæt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 20:10

"hvad mener du"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 20:18

"Ikke noget" Hun fandt roligt smilet igen og så op på ham, så ham roligt i øjnene. "Jeg kan læse tanker ved berøring" Hun momlede det og så ham bare ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 20:21

Han kiggede på hende "okay"sagde han og slappede bare stille af og viste ikke hvad han skulle sige til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 20:23

Hun smilte roligt til ham og lænte sig så frem og kyssede ham blidt, men ivrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 20:29

Han kiggede på hende og kyssede hende stille igen og slappede bare af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 20:31

Hun lagde roligt armene om hans nakke og kyssede ham mere ivrigt og skubbede ham lidt bag ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 20:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Hvad er du ivrig for"spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 21:10

Ser ham i øjnene "Det ved jeg ikke" Tvivler på mine egne sanser lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 21:12

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 21:21

"Jeg tror det er trykhed, venskab måske" Ser ind i hans bryst og nusser ham i nakken og på brystet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 21:26

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "Okay"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 22:58

Hun sukkede og lagde sin pande mod hans bryst "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige...."
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ny pige i byen [Ray]   Ny pige i byen [Ray] - Page 9 Icon_minitime

Ny pige i byen [Ray]
Tilbage til toppen 
Side 9 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Næste
 Lignende emner
-
» Den tavse pige {Ray]
» Man er vel en pige (Odin)
» Dreng eller pige? // privat-Ray //
» Tur i byen //Fie//
» Lille pige blandt store kæmper -Ray.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum