Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lørdag aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 01:30

Dean rystede svagt på hovedet
"Yo, jeg kan ikke" hvidskede han trist
"Undskyld" sagde han trist, "Jeg holder meget af dig" sagde han stillet
og kyssede ham hurtigt på hårt, "Jeg ved godt du ikke vil snakke om det her, men jeg bliver nød til og spøger dig"
han holdte en pause "Hvis du er forelsket i mig, hvad så men"Han bed sig kort i læben "Fie" sagde han stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 01:33

Yo bed sig i underlæben og lag sit hoved på skrå, han slap den lidt efter
"hun ved godt, at jeg har været sammen med andre. regner med at enten slår hun op med mig ellers så slår jeg op med hende" fortalte han
og så ned på hans trøje
"jeg elsker dig" hviskede han
og kyssede ham hurtigt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 01:36

Dean lyttede efter og efter han hvde snakket og kyssede ham på munden,
drejede Dean hovedet og kiggede lidt ned på Bænken, "Okay" sagde han stillet
"Det ved jeg" sagde han stillet og kiggede så på ham igen og bed sig lidt i læben, men slap den så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 01:40

Yo så på ham med et trist blik, inden han vende blikket ned mod sit skød
"Dean" hviskede han
selv om han ikke viste hvad han ville sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 01:45

Dean løftede ham væk fra sig og rykkede sig lidt væk fra ham
og bed sig i læben, han kiggede så væk fra ham og kiggede på nogle piger der dansede han hev
sine smøger frem og tændte en og lagde pakken på bordert, han havde hætten helt over hovedet hovedet,
og linede en morder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 01:56

Yo så på Dean og gav et suk fra sig, Yo så hen på pigerne. inden han slog en flaske der stod på bordet ned på gulvet, han rejste sig hurtigt op og bed sig lidt i læben inden han slap den
"jeg tror jeg er blevet meget træt" sagde han
med et trist lyd i sin stemme, han gik med faste skridt hen mod trappen. mens han skubbede alle folk der stod bare lidt i vejen, nogle af dem fald ned på gulvat og så ondt efter ham. men Yo var ligeglad, han gik hurtigt hen til døren og åbnede den så godt han kunne mens hans hænder rystede. han lukkede døren efter sig og tog sine sko af og kastede dem ind i vægen, inden han gik ind og lag sig på sengen. han fik øje på Dean's trøje han tog den og krammede den ind til sig krop, mens han duftede til den. han lukkede sine øjne i mens han mærkede nogle tåre der bare ville ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:07

Dean kiggede efter ham, og bed sig lidt i læben, han skulle til og resje sig,
men valgt og lade værer, han skulle have lov til og værer sig selv og han skulle have lov til og sove,
Pigerne der dansede kom hen til Daean og spugerte om han ville Danse med dem, han nikkede selvom han ikke havde
lyst rejste han sig og begyndte og danse med dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:18

Yo lå og ventede på at døren skulle blive åbnet, han åbnede sine øjne og bed sig lidt i læben. inden han rejste sig op, han tog hurtigt sine sko på og gik ud af døren. mens han stadig havde hans trøje i hånden, han viste at han måtte tale med Dean om det
*Yo, hvordan har du tænkt dig det* tænkte han
og bed sig lidt i læben, han gik stille ned af trappen. og så hen mod bordet da Dean ikke sad der, gik han lidt længere ind. han fik lidt efter øje på ham med pigerne, han kunne mærke sit blod koge inde i sig. hans øjne så kun sort mens han gik med faste skridt der hen, han slog alt hvad han kunne en af pigerne på næsen så hun fald om og blodet røg ud af hendes næse
"i skal ikke røre ham !" råbte han
hen mod dem, mens han gik hen til en af de andre piger for at slå hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:24

Dean stivnede da han duftede hendes blod, han tog hurtigt fat i Yo, og stirrede på ham,
Deans øjne var røde, og hans tænder var blidt hårdt sammen, han lukkede kort øjnen og tog så
Yo i hånden og begyndte og gå oven på "Hvad laver du" spugerte han surt, han trak vejert hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:33

Yo så tilbage på pigerne med en dræbende blik, folk så efter dem. han vende sit blik mod Dean
"de skal ikke røre dig, du er min" brummede han
og prøvede alt for at komme fri, men kunne ikke. han gav op til sidst og valgte bare at gå mod ham, men han kunne ikke få dem ud af sit hoved. og slet ikke hvad han ville gøre ved dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:36

"Yo, slap af" han gik op af trappen og hen til døren
han vendte sig så om mod ham, "Vi dansede bare" sagde han stillet,
"Og nu bloder hun, det kunne have gåret helt galt" sagde han lille smule surt, han havde stadig fat i
Yo så han ikke kunne gå ned til dem,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:40

"jeg er ligeglad om i dansede kun. de skal ikke røre dig" brummede han
uden at fjerne blikket mod trappen, han viste godt med sig selv at hvis bare han så deres ansigter igen så ville han gøre alt for at dræbe dem. han vende lidt efter blikket mod Dean, han blev bare stående mens han prøvede at slappe lidt af selv om det var svært
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:47

Dean rystede svagt på hovedet og åbnede dørern han trak ham med ind
og kiggede på ham han slap ham så, men for en sikkerheds skyld stillede Dean sig foran døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:53

Yo så på ham med et suk, han så ned af sin hånd. og gemte den hurtigt bag sin ryg da den stadig holde fast i Dean trøje
"jeg skal nok lade være med at slå dem ihjel for i aften" hviskede han
og så stille op på ham med et trist blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:58

Dean så godt sin trøje men smilede bare, han låste døren og gik hen mod sengen og lagde sig ned
med hænderne bag hovedet, "Tak" sagde han stillet og lukkede øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:03

Yo så på døren og bed sig i læben mens han tøvede, han rystede på hovedet
*en anden dag* tænkte han
og vende sit blik mod Dean, han smed sine sko og gik stille der hen. han kravlede stille op og satte sig på hans mave, han bøjede sig ned og kyssede ham en enkel gang på munden
"jeg elsker dig" hviskede han
og lag stille hans trøje på sengen, inden han kyssede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:14

Dean åbnede øjnene ´da han satte sig på ham, han smilede kort til ham
men da han kyssede ham, drejede han hovedet, efter han havde kysset ham en enkel gang
han bed sig lidt i læben, og kiggede så på ham igen "Yo, det ved jeg godt, men skal du ikke sove" spugerte han
og mærkede hans tørst stirrerede op i ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:18

Yo så på ham og bed sig i læben, han lag sig stille ned ved siden af ham
"jeg har ikke lyst til at sove, når jeg heller kan se på dig" hviskede han
og lag en hånd på hans mave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:30

Dean nikkede "Sov" sagde han måske lidt hårdt
*Jeg skal have noget blod, ellers går det her helt galt* tænkte han
og bed sig lidt i læben, han kyssede ham hurtigt på mundne, inden han rejste sig og
han tog sin hættetrøje af og lagde den på sengen, han tog så sin trøje på og begyndte og gå hen til døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:32

Yo satte sig hurtigt op og så efter ham
"hvor skal du hen ?" spurgte han
hurtigt om og bed sig i læben mens han rystede på hovedet
"jeg vil ikke havde de røre dig" hviskede han
og så efter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:36

"Jo jeg skal, have noget bod, og jeg er tilbage om lidt, bare sov" sagde han
og stoppede op, og vendte sig om og kiggede på ham, "Og bare rolig, jeg skal nok blive væk fra de to piger"
sagde han stillet, "Men, du skal sove, og jeg skal have blod og finde på noget og lave" sagde han stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:39

Yo bed sig i læben og så efter ham, han nikkede stille
"okay" hviskede han
og lag sig ned mens han tog dynen over sig, og lukkede sine øjne stille i
"jeg sover nu" sagde han
så højt at han kunne høre det, og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:49

Dean rystede på hovedet, og gik hen og dørern han løb ud
og lukkede den, han gik ned af trappen og hen til pigerne igen
han smilede til dem, og spugerte hende der blev slåret om hun var okay
og det var pigen, Dean nikkede og gik uden for han fandt hurtigt sit bytte, og fik hurtigt tomt det
han gik så tilbage, og gik ind i klubben og hen til baren og bestillte en øl, han drak lidt af ølen
og begyndte og snakke med en dreng der sad ved siden af ham, imens han ventede på Yo ville vågne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:56

Yo lå lidt og tænkte over Dean, han bed sig i læben. og kunne ikke rigtigt sove, han valgte at stå op. han gik ud og tog sine sko på og gik ud af døren og ned at trappen, han så over på pigerne og bed sig i læben inden han fik øje på Dean. han bed sig lidt i læben inden han gik der over, mens han holde øje med pigerne i øjenkrogen. han viste godt selv at hvis de lavede en lille fejltrin, så ville jeg flyve på dem. han gik hurtigt hen og kyssede Dean i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 04:15

Dean grinede lidt af det drengen sagde og smilede stort han fik godt færten af
Yo, han bed sig lidt i læben , og da Yo kyssede ham i nakken sukkede han "Yo, Skulle du ikke sove nu" spugerte han
og kiggede hurtigt på drengen inden han kiggede på Yo igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lørdag aften - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdag aften   Lørdag aften - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lørdag aften
Tilbage til toppen 
Side 8 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Det var en lørdag aaaften
» endnu en lørdag aften..
» Lørdag aften, fest - Mira
» Lørdag aften som en hver anden, eller? - Angeline
» Nederen sted at ende en lørdag aften? (Rose)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: