Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Blockbuster - Kian på filmjagt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:03

hun så på ham og så på hende. ''okay kan vi godt'' sagde hun sstille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:17

Han smilede også og så sig omkring "hvad.. har du et spil kort?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:25

hun så på ham med et smil på sine lælber og kyssede ham med et smil på sine læber, fandt et kort set og smilede. ''her er det'' sagde huns tille med et smil. ''hvad vil du spille'' spurte hun ham stille med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:29

Han blev lidt overrasket over kysset.. han tog blidt fat i hendes arm "hvad var det?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:53

hun så på ham, ''sorry det var ikke med vilje'' sagde huns tille og kiggede på ham og fik ham til at slippe hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:29

Han så lidt på hende "et uheld?" han smilede svagt. Han lænede sig blidt ind imod hende, og gav hende et lille kys på kinden "Ups..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:45

hun så på ham. ''lad hver okay jeg har ikke lyst at have noget med nogle lige for tiden bare have venner okay'' sagde hun og satte sig lidt væk fra ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 10:03

"Hm.. hvorfor?" Kian så lidt undersøgende på hende "jeg er sikker på vi kunne få en.. spændende aften"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 10:08

hun så på ham og skubbede sig væk. ''fordi jeg ikke vil udnyttes'' sagde hun stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 02:44

"Udnyttes?" han smillede drillende og lagde en arm om hende "trist, jeg føler mig ellers utrolig fristet til at udnytte dig.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 02:45

hun skubbede ham væk. ''lad hver''s agde hun vredt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 02:46

"Hvad nu? Hvorfor så sur?" spørg han og griner lidt. Han læner sig ind over hende, og napper hende i halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:03

hun s på ham og skubbede ham længer væk, ''lad nu hver jeg vil ikke'' sagde hun stille, og skubbede ham væk fra hende og hun står der med langt sur øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:13

"Du ser ikke glad ud min kære?" han rejser sig langsomt og går hen til hende. "Rolig skat, jeg skader dig ikke.." han røre blidt ved hendes læbe "hvis du ikke har lyst, så skal jeg da nok holde mig fra dig?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:21

hun så på ham og gik bag ud og gik ind i væggen, hun ås på ham *hvad skal jeg gøre jeg kan ikke gøre det jeg vil ikke gøre det her med ham jeg vil ikke kysse ham eller noget* tænkte hun tille og kiggede ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:24

Kian fulgte efter hende.. han lænede sig blidt op af hende, holdt hendes krop imellem sin og væggen. "Du virker bange min egen.. hvorfor invitere en dæmon med hjem, hvis du frygter ting så nemt?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:26

hun så på ham. ''selv dæmoner kan styre sig'' sagde hun vredt og skubbede ham hårdt ind i væggen, du ikke den eneste dæmon jeg har mødt'' sagde hun vredt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:32

Kian ramte væggen.. grinede lidt og tog fat i hendes arm "Ikke det? Er jeg den flotteste?" han smilede frækt.. havde ikke tænkt sig at lade hende gå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:41

hun fik ham til at slippe hende og skubbede ham væk. ''nej du er ej'' sagde hun surt og ville så gerne slå ham ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:43

"Hold nu op skat, hvorfor så sur?" spurgte Kian forundret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:45

hun så på ham. ''fodi du prøver på noget jeg ikke gider med dig'' sagde hun stille og gik væk fra ham og ud i køkkenet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:47

Kian så lidt tøvende efter hende... satte sig så hendes sofa og så film
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:50

hun sukkede lette nu var hun i sikkerhed og smielde stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:52

Kian så lidt på filmen.. smilede svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:58

hun går ind bag efter og saæætter sig lang væk fra ham og ser væk fra ham og på filmen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Blockbuster - Kian på filmjagt   Blockbuster - Kian på filmjagt - Page 2 Icon_minitime

Blockbuster - Kian på filmjagt
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Kian på stripklub //Zina//
» normal dag(kian)
» Kian på club
» Kian i svømmehal
» Hjem igen -Kian.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum