Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kian i svømmehal

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:51

Dato : 13. marts
Årstid : Forår
Dag : Søndag
Vejr : Overskyet
Sted : Indendørs svømmehal
Tid : 15:50
Omgivelser : Mennesker overalt der leger, og plakser rundt i vandet


Kian kom ud fra omklædningsrummet, kun iført badebukser.. han så sig lidt omkring i den store hal. Der var massere af smukke kvinder, det gjorde ham bestemt ikke noget. Han løb hen og sprang på hovedet i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 04:16

Micha kom gående med et håndklæde omkring sig. hun gik hen og lagde håndklædet fra sig og sad og kiggede på det store basing, hun havde ikke rigtig tænkt sig at have noget kørende med nogle da hun jo var vampyr gad hun ikke rigtig det mere hun var ret ligelad med drenge for tide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:28

Kian svømmede hurtigt frem og tilbage imellen banerne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:39

Micas sprang på med hovede først og ramlede ind i kian ''undskyld'' sagde hun til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:43

Kian så lidt overrasket på hende, smilede lidt til hende "det er helt i orden, man bliver ikke ligefrem vred når en skønhed kommer flyvene ned i favnen på en" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:48

hun kiggede på ham, hun grinte bare og kiggede på ham hun ''jeg er ikke skøn okay' sagde hun stille og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:51

"Det er da vidst ikke helt sandt" Kian smilede varmt til hende "jeg kender en skønhed når jeg ser en, og du min smukke er intet andet end perfekt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:53

hun kiggede på ham og smilede. ''hehe tak tak'' sagde hun og svømmede vvider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:54

Kian dykkede ned under vandet, elskede at svømme.. han kom hen til kanten og steg op. Han gik op på en af vipperne, tog et hovedspring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:59

Micha grinte. ''blære røv'' sagde hun mod hun grinede og gik op på fem meter vippen og sprang op og grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:00

Kian kiggede op på hende.. smilede lidt "nå nå, du skulle snakke?" sagde han da hun var landet.. han pjaskede noget vand i hovedet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:01

hun kigede på ham. ''hallo opfør dig lige lidt voksent uhh det kan du ikke'' grinede hun og dykkede ned i vandet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:04

"Lidt voksent?" sagde han og dykkede ned efter hende! Han forsøgte at fange hende i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:10

hun så ham og grinte hun svømmede hurtiger. væk og kom op og side på kanten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:12

Han svømmede hen til kanten, kom op af vandet og smillede til hende "hm, du er jo hurtig.." sagde han og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:13

hun grinede lidt. ''jah det har jeg efter min far'' sagde hun med et smil mod ham og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:15

"Interessant" sagde Kian og hoppede op og sidde ved siden af hende. "Så din far svømmer meget? Fritid eller professionelt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:17

''professionelt han var meget god men døde for ung'' sagde hun og kiggede på ham, hun sukkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:19

"Det er jeg ked af, hvad skete der?" spurgte Kian og så lidt på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:22

hun sukkede dybt. ''han var med i en bil udlykke'' sagde hun og grinte mod ham. ''men det er hvad der sker jeg prøver at komme mig over det men kan jeg ikke'' sagde hun svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:25

"Ah.." Kian så lidt trist ud "det gør mig virkelig ondt.." han så ud over vandet og de mange mennesker "jeg er glad for at du ser ud til at være kommet dig godtover tabet, det er vigtigt at holde modet oppe i denne her mørke verden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:33

hun kiggede på ham emd et smil på sine læber, ''jah sådan er det jo'' sagde hun og kiggede end i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:52

Han nikkede og smilede så til hende "fortæl mig lidt om dig selv.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:56

hun kiggede på ham. ''hvad vil du gerne vide om mig'' spurte hun ham med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 06:59

"Hm, starte med dit navn?" sagde Kian og smilede blidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kian i svømmehal Empty
IndlægEmne: Sv: Kian i svømmehal   Kian i svømmehal Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kian i svømmehal
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: