Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kian på club

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 05:57

Dato : 12. marts
Årstid : Forår
Dag : Lørdag
Vejr : Koldt og gråt
Sted : Club
Tid : 18:55
Omgivelser : En club der åbner lidt tidligere end de fleste clubber. Der er folk der danser, og drikker over det hele. Musikken er høj og der er utrolig varmt.

Kian stod midt inde i menneskemassen. Der var folk der råbte og sang med på musikken. Han sukkede svagt, og fik kæmpet sig hen til baren. Efter at have fået købt sig en øl, scannede han rummet. Det måtte være muligt at finde en pige der var frisk på det meste her inde, der handlede bare om at ramme rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 06:03

Dørene til clubben gik op en smuk ung pige kom ind hun gik stille som en model hen af gulvet og hendes øjne var lukket hun smilede for sig selv hun bestilt en drink betalt og gik hen satte sig ned, hun havde en sort kjole på som sad stramt hun smilte bare for sig selv og kiggede sig om og så ud på danse gulvet med et smil.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 06:28

Kian kunne ikke undgå at se skønheden der kom ind i rummet. Let som en fjer dansede hun over gulvet, og han mærkede sit hjerte banke. Hun bestilte en drink og satte sig *hun var hurtig, så at købe hende en drink ville ikke hjælpe nu* tænkte han og gik hen imod hende.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 06:37

hun kiggede rundt og fik øje på en fyr der kom mod hende, hun tog een tår af sin drink og sad bare stille med den og kiggede ned på den også op på danse gulvet hendes smil blev lidt støre da han så sin veninde her så var hun ikke den eneste der var der hun smilte lidt over det og så så hen på fyren som kom der hen,
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 06:42

Han kom hen til hende, og sendte hende det mest charmerende smil han kunne præstere. "Godaften, jeg kunne ikke undgå at lægge mærke til dig" sagde han.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 06:50

hun kiggede op på ham med et smil på sine læber, ''hehe tak det var sødt sagt'' sagde hun med et smil på sine læber. ''vil du sidde ned?'' spurte hun ham med et smil på de yndige engle læber.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 06:51

"Ja, mange tak" svarede han og satte sig. Han studerede hende lidt, hun var nu dejlig. "Mit navn er Kian, Kian Black... og du er?"
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 06:57

hun smilede til ham med et smil mod ham. ''hehe rart at møde dig Kian jeg er Cille kinaka'' sagde hun stille med et smil på sine læber, hun smilte et smil mod ham, og kiggede på ham med sine smukke øjne.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 07:02

Han kiggede hende dybt ind i øjnene, gengældte varmt smilet. "Rart at møde dig, jeg må indrømme.. jeg havde helt opgivet at der ville komme nogle kvinder i aften der var værd at tale med.. men så kom du" sagde han.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 07:11

hun smilte til ham med det varmeste smil hun kunne komme med da hun var kommet ude fra kulden, hun smilte hun var jo fløjet her hen, hun elskede at føle vinden mød sin blege hud det var en vidunderlig følse en følse næsten alle skulle føle syns hun, hun smilte mod ham. ''hehe tak jeg er beærede'' sagde hun med et smil mod ham og grinte.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 07:16

Han lænede sig lidt imod hende, lagde sin hånd på hendes "skal vi danse?"
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 07:18

hun så op i hans øjne og smilte. ''meget gerne'' sagde hun med et smil og tog og rejste sig op ''men er alså ikke så god til at danse'' sagde hun til ham da hun var en klodsmajor. men det ville hun da ikke fortælle ham hungrinte bare og kiggede på ham med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 07:23

Han lagde blidt en arm omkring Cille, trak hende ind imod sit bryst, og førte hende ud på dansegulvet. Han dansede let og elegant, og smilede charmerende.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 07:27

hun smilede mod ham og så op mod ham hun lænede sig ind til hans byrst og dansede bare vider med ham hun kunne ikke lade hver, hun følte ingen skyld over det, men hvilken skyld var der også at føle de dansede jo kun hun smilede bare mod ham.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 07:36

Han løftede hende fra jorden, svingede hende rundt. "Utroligt, du er jo let som en fjer?" udbrød han overrasket. Han satte hende igen på jorden, fortsatte dansen "billede skøn, og lettere en menneskeligt tilladt.. du er virkelig en engel sendt fra himmelen" hviskede han blidt i hendes øre.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 07:43

hun smilte mod ham, han havde fundte ud af hvad hun var, ja hun var engel. ''ja jeg er en engel og du er heller ikke menneske men hvad du er kan jeg ikke gætte'' sagde hun med et smil på sine læber, hun var glad for at være sammen med ham den aften det var længe siden hun været ude og more sig.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 07:46

"Ak nej, men jeg frygter at fortælle dig det" sagde han, og hans blik blev trist "mange ser min slags som monstre, tanken om at dit ellers så blide og fromme væsen ikke ville kunne lide mig, ville knuse mit hjerte"
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 07:51

hun kiggede på ham og så den aura han havde. ''du en dæmon'' sagde hun blidt og lænede sig ind til ham hun blev ikke bange ikke noget hun var ligeså rolig som før hun kendte en masse dæmon men var aldrig blevet skadet af nogle af dem. hun så op i hans øjne bag efter.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 07:55

"Korrekt, det skræmmer dig ikke?" spurgte han og dansede lidt tættere "utroligt, engle kan virkelig elske alle.."
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 08:04

hun så på ham med et smil på sine læber, ''nok ikke alle men dem der ikke har gjort noget forkert eller dem vi ikke har opdaget har gjort noget forkert'' sagde hun med et smil mod ham, hun drejede rundt og så tilbage i hans arme ''men det er ikke vigtigt lige nu. og eg er ikke bange fordi jeg har mødt mange dæmoner før har også været forelsket i en'' sagde hun med et smil på sine læber,
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 08:07

"Forelsket i en?" sagde han overrasket, og dansede op af hende, sit bryst mod hendes ryg "hvordan var det?"
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 08:12

hun så op på ham med et smil på sine læber, ''det var helt fantastisk det var som om jeg virkelig var i himlen og at jeg havde mega mange sommerfulge i maven og at hver gang jeg var i nærheden af ham kunne jeg dårlig snakke med ham'' sagde hun stille og kiggede på ham. ''hvorfor spørg du??'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber,
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 08:23

"Jeg var blot nysgerrig, havde i nogensinde et forhold?" spurgte han og lagde hovedet på hendes skulder.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 08:26

hun så op på ham med et smil på sine læber og kiggede på ham. ''jah men jeg er ikke sikker på om det stadig er et forhold eller ej men det var et spicelt forhold vi havde sammen'' sagde hun og iggede på ham. ''vi måtte gå i seng med hvem vi ville bare der ikke var følser for den person'' sagde hun og kiggede på ham. ''er du da forelsket??''s spurte hun ham stille med et smil.
Gæst
Gæst

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 08:29

"Jeg kunne godt være ved at blive det" sagde han og smilede svagt. Han lagde armene omkring hende, og holdt hende tæt. "Hvordan kunne i garantere at der ikke var følelser involveret?"
Sponsoreret inhold

Kian på club Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club Icon_minitime

Kian på club
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» En club? En luder på en club? What the fuck? - Sordrick.
» Kian på stripklub //Zina//
» Kian i svømmehal
» Bænken i praken- kian
» Blockbuster - Kian på filmjagt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: