| normal dag(kian) | |
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: normal dag(kian) Man 15 Aug 2011, 03:04 | |
| S-Werclare-byen T-15.00 O-lidt mennesker men ikke mange P-flot lilla kjole og lilla stok. V-sol
Olivia var på vej ind til byen da hun skulle ud og ha sig noget mad med hjem fra byen af hun skulle også leve jo men der var lidt svært at finde en ordenlig sted og handle ind og sådan noget. Men da hun så endelig fik fundet sig et ordenligt sted og købe ind gik hun der ind og fik købt alt det hun skulle bruge og sådan noget og gik så stille og roligt hjem af men nu var der sådan lidt for langt så der kom lidt små pauser sådan ind imellem og alt det. Hun stilte sine poser fra sig og satte sig på en bænk og kiggede rundt "der er godt nok varmt i dag"sagde hun til sig selv og slappede bare stille og roligt af. Hun rettede lidt på sin kjole for at den ikke skulle køre alt for langt op og alt det for det kunne man jo ikke ha kunne man vel *også har man alt det man skal ha hjem i køleskabet*tænkte hun for sig selv og slappede bare helt af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Man 15 Aug 2011, 03:16 | |
| Kian kiggede lidt på klokken. 15:00. Han sukkede svagt og skyndte sig ned af trappen. Han svingede sig hen over gelænderet og landede på benene. Han grinede lidt, og skyndte sig så videre ud på gaden. Det var dog irriterende… hvorfor skal man overhovedet stå op om morgenen? Tænkte han. Han kiggede igen på klokken, hvorfor skulle hans ’venner’ også holde festen så tidligt? Og hvorfor havde han været idiot nok til at sige han ville komme? Han satte farten op, men faldt næsten over en indkøbspose. Posen væltede og alle varende trillede ud. Han stoppede op, og så overrasket på det. Han bukkede sig ned og samlede det hurtigt sammen, rakte posen frem imod den unge kvinde der sad på bænken ”det er jeg meget ked af” sagde han hurtigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Man 15 Aug 2011, 03:47 | |
| Olivia sad der stille og roligt for sig selv og kiggede rundt lige til at der var en eller anden som væltede over hendes ting og sådan men han kunne jo også se sig for hvor han gik og sådan noget "det går nok"sagde hun kiggede på ham med et stille smil på sine læber "men du kom vel ikke noget til gjorde du"spurgte hun for at være sikker på at der ikke var sket ham noget og alt det for det kunne man jo ikke ha eller noget. hun smilte stille og roligt og ventede på svar fra hende af og sådan noget og håbede på at der ikke var sket noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Man 15 Aug 2011, 04:09 | |
| Kian så lidt undersøgende på kvinden. Han sendte hende et lille smil, da hun spurgte om han var kommet noget til. ”Det går nok” sagde han ”jeg har rimelig travlt, så jeg så ikke rigtigt hvor jeg løb..” endnu engang sendte han sit ur et blik. 15:08, han var ved at være rigtig sent på den. Han sukkede lidt opgivende og vendte blikket imod kvinden igen. ”Mit navn er Kian, og du er?” spurgte han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Man 15 Aug 2011, 04:22 | |
| Hun kiggede på ham da han sagde han var forsinket eller sådan noget "hyggeligt at møde dig kian jeg hedder olivia"sagde hun roligt og smilte stille og roligt og viste ikke hvad hun ellers sådan lige skulle sige til ham da han ikke sagde særlig meget. Hun kiggede på ham med et smil og ventede bare på at det blev sagt et eller andet og sådan noget for hun havde ikke mere og sige. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Man 15 Aug 2011, 20:46 | |
| Kian stod lidt og så på kvinden. Hun virkede ikke særlig snaksaglig, og han overvejede om hun mon alligevel var sur over uheldet med poserne. Efter at der havde været stille så længe at det var ved at blive akavet, tænkte han det nok var hans stikord til at smutte. ”Nåh men..” Kian trak lidt på det ”jeg må nok også hellere komme af sted så.. hyggeligt at møde dig” sagde han. Egentlig ville han gerne have snakket mere med den fremmede, men det virkede ikke helt gengældt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Tirs 16 Aug 2011, 15:38 | |
| Hun kiggede på ham med et par stille og rolige øjne og viste ikke hvad hun sådan skulle sige og viste jo ikke hvad hun skulle gøre andet end at sidder der og kigge "okay vi ses nok igen"sagde hun og rejste sig stille og roligt op og tog sine poser og gav sig stille og roligt til at gå igen og havde ikke nogen ide om hvad hun ellers skulle ha sagt til ham andet end det. Men så måtte man jo sige at der ikke var mere hun kunne sige til ham og sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Ons 17 Aug 2011, 02:12 | |
| Kian så lidt efter hende ”hey, Olivia?” råbte han og håbede hun stadig kunne høre ham. Han satte af sted efter hende.. ”vent lige et øjeblik” han smilede til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Ons 17 Aug 2011, 02:17 | |
| Hun gik stille og roligt for sig selv da hun så hørte en eller anden råbe efter hende og vente sig om og så på kian "ja jeg venter"sagde hun stille og roligt og ventede bare på at han kom hen til hende og sådan noget. Hun kiggede på ham og var tålmodig med at vente på at han kom hen til hende og sådan noget det kunne jo godt tage sin tid lige nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Ons 17 Aug 2011, 07:43 | |
| Kian stoppede op foran hende. Han så lidt tøvende på hende ”hør…” han skævede ned imod hendes poser ”som undskyldning for at være væltet over dine poser, kunne jeg jo hjælpe dig hjem med dem?” foreslog han og smilede et friskt smil. Han havde ikke tænkt sig at lade en sådan chance her gå forbi, det var udelukket. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Ons 17 Aug 2011, 08:09 | |
| Hun kiggede på ham da han så stod foran hende og det hele og smilte stille og roligt "ja det må du da godt hvis du gider"sagde hun stille og rakte ham den ene af poserne og kiggede på ham med et stille og roligt smil. Hun rettede lidt på sin kjole og slappede stille og roligt af mens hun ventede på at han skulle tage imod posen og sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Ons 17 Aug 2011, 11:18 | |
| Kian tog imod posen og sendte hende et skævt smil. ”Så Olivia, hvor gammel er du?” spurgte han interesseret imens han nærstuderede hende han. Han havde et glimt i øjet, imens han ellers ventede på hun skulle føre vej. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Ons 17 Aug 2011, 15:37 | |
| Hun kiggede på ham stille og roligt "jeg er 18 år"sagde hun stille og roligt og gik så vider hjem ad igen "hvad med dig hvor gammel er du"sagde hun stille og roligt og gik vider den vej som de skulle for at komme hjem til sig selv og alt det. Hin smilte for sig selv og var bare glad for at han gad og hjælpe hende med poserne så det gik hurtiger med at komme hjem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Ons 17 Aug 2011, 23:17 | |
| "Jeg er 19" sagde Kian og sendte hende et smil. "Jeg var faktisk på vej til en fest.. men jeg er ikke sikker på jeg gider" han grinede lidt for sig selv "det er ikke altid de mest spændende mennesker man møder, jeg tror jeg har set de fleste af dem før.." han rystede lidt på hovedet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: normal dag(kian) Man 22 Aug 2011, 00:31 | |
| Hun kiggede på ham med stille og roligt smil på sine læber og slappede bare af mens hun gik vider "okay så det er du det jo også en god alder at ha"sagde hun roligt og slappede bare af. "nu er vi der lige straks"sagde hun og gik ind i et hus med lejligheder og sådan noget og gik hen til en elevator og tilkalde den. Hun smilte for sig selv og gik ind i den da den var kommet og alt det og smilte for sig selv og ventede på ham |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: normal dag(kian) | |
| |
|
| |
| normal dag(kian) | |
|