Dato/Dag: IRL.
Tid: IRL.
Sted: Politi stationen.
vejr: Det regner.
Omgivelser: Stole, mennesker. Det der nu ellers er på en politi station.
Angeline sad henslængt på en stol i venteværelset og ventede på, at det blev hendes tur. Hun havde været vidne til et mord på en engel, som hende selv, og var simpelthen det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt. Hun så rundt i venteværelset, da det var hendes første gang hun var her. Hun bed sig hårdt i læben, da politimanden råbte hendes navn. Hun rejste sig op, gik ind i rummet, hvor de forhørte folk. Hun satte sig ned på stolen, og så på de to politimænd, der sendte hende et rimelig strengt blik og begyndte at udspørge hende om hvorfor hun var der osv. "Jeg gik forbi på vej hjem, og så så jeg det" Svarede hun i det koldeste tonefald hun kunne. De så mistroisk på hende. "Jeg har intet med det at gøre!" Sagde hun irriteret og slog hånden hårdt ned i bordet, så det rystede. De så lidt skræmt på hende, da hun jo bare var en pige, og de ikke regnede med, at hun havde kræfter til det. De udspurgte hende om noget mere, og hun svarede. De nikkede, og bad hende om at forlade rummet, og sætte dig ud i venteværelset. Hun rejste sig og gik ud og satte sig på den stol hun sad på før. Hun lænede sig bagud, og lod sit hoved låne op ad væggen, og lukkede øjnene. Hun bed sig i læben.