|
| Tomt festlokale | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 06:03 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 06:07 | |
| Marcus fik et chok da Hayley faldt ned i hans skød og støttede hende på ryggen med hånden, " er du okay Hayley?" spurgte han nysgerrigt og fjernede noget af hendes hår fra ansigtet og sendte drengene et kort blik, men det var ikke venligt og betød at de lige nu skulle holde sig væk. Han ville ikke have dem for tæt på hende lige nu, og slet ikke mens hun sad på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 06:12 | |
| Hayley nikkede og smilede "Jeg har det fint, har bare været i byen" hun smilede og kyssede ham hurtigt på munden, hun lagde så mærke til hans tøj, "Hmm, hvad har du lavet" hun fik øje på rose og gav hende et ondt blik, han nåde ikke og svare før hun rejste sig og løb ud til drengene og pigen og dansede igen, hun ar meget fuld, og det var meget tydeligt og se |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 06:17 | |
| Marcus nikkede og brød sig ikke om at se hende så fuld, " ja det kan jeg godt se" sagde han og nikkede mod drengene og pigerne, han kunne sagtens smage at hun havde drukket og rynkede lidt på panden, han var lige ved at svare hende da han igen rejste sig og løb ud til de andre. Han så bare tænkende efter hende og kunne ikke rigtig forstå at hun drak sig fuld, hvor han havde en ide om at hun ikke viste hvad hun lavede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 06:23 | |
| Hayley tog en dreng i hånden, og pigen i hånden og de lavede så en stor cirkel og dansede rundt imens de skiftede til og gå ind i midten og tag en øl og drik den imens man drjede rundt, det va nu Hayley's tur, hun tog ølen og drak imens hun drjede rundt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 06:26 | |
| Marcus smilte bare svagt og rystede på hovedet over at se Hayley så oppe at køre. Det var ihvertfald noget andet end når de var i byen sammen, men nu var det fordi Marcus ikke drak sig fuld, fordi han viste ikke hvordan han ville være når han var fuld og ville heller ikke drikke bare for at finde ud af det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 06:37 | |
| Hayley fik hovedepine, og gik væk fra drengene og hen til et bord hvor hun satte sig ned, pigen kom der hen og så kom alle drengene de snakkede og grined ehøjt, hayley synes den ene kom meget tt på men hun kunne ikke komme væk, så hun sad barer helt stillet og kiggede på pigen med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 06:53 | |
| Marcus knyttede den ene hånd kort da han så hvor tæt en af drengene kom på hende igen, han viste de var fulde men kunne de i det mindte ikke lige tænke over at Hayley ikke var ledig og at de lige skulle tænke på at han faktisk sad og så over på det. Han rejste sig så og gik hen til dem og tog blidt fat i den dreng som stod tæt op af Hayley, " kunne du ikke tænke dig at flytte dig lidt væk fra hende?" spurgte Marcus så venligt han kunne selvom han var godt irreteret over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 07:07 | |
| Hayley rejste sig og sagde "Det er okay, bare ikke for tæt på" sagde hun til drengen, drengen nikkede "Jo undskyld" sagde han smilene og kiggede hen på Hayley og nikkede kort til hende, Hayley nikkede bare tilbage, "Ja, vi skal have mere og drikke" sagde pigen og tog Hayley i hånden og hev hende med hen til en lille bar, hvor hun vik rom med cola, hun drak det stille og roligt da de bestemte sig for de skulle drikke shots, "10 på rakke og hvem bliver først færdig" de grinede "Sidste år var det Hayley" sagde en af drengene og Hayley nikkede og sagde med en færk stemme "og det bliver det også denne her gang" hendes stemme var rigtig fræk, og Marcus ville sikkert ha kunne hørt den, det talte til tre og den første der var færdig var Hayley.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 07:17 | |
| Marcus lagde mærke til hendes tone med stemmen og rynkede kort panden, han kommenterede det dog ikke og sukkede lydløst. Han kunne heller ikke lade være med at tænke på hvornår deres grænse var og hvornår de følte at have fået nok, Marcus kunne ihvertfald godt sige at han ikke teleporterede nogen hjem hvis de ikke engang kunne se lige efter denne her aften med alt det sprut. Marcus smilte dog kort men svagt over at Hayley blev først færdig med sine shorts, han gik nogle få skridt tilbage og satte sig tænkende ned på en stol og så bare på dem imens de grinte og hyggede sig sammen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 07:20 | |
| Hayley dansede lidt rundt "Jeg vandt igen" sang hun supper glad, alle klappede og grinede, de overfalde hende men kun for sjovt, de fik fæltede hende, hun lå på gulvet og pigen satte sg blidt på hende, imens de ander kilede hende "Nej stooop" grinede hun, og prøvede og skubbe pigen ned af hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 07:31 | |
| Marcus smilte svagt over det, men blev faktisk lidt trist over at se dem sådan, for det mindede ham lidt om den tid han havde været menneske og selv havde haft mange venner som han havde gået og haft det sjovt med. Han vendte ansigtet lidt væk og rejste sig så op og bevægede sig roligt over imod døren så han kunne komme ud og give dem lov til at være lidt i fred. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 07:40 | |
| Hayley så efter Marcus og kom op og stå, hun løb hen til ham, og skubbede ham op af vægen, de ænderne dansede vider, hun pressede sig blidt ind imod ham og kyssede ham vildt på munden, hendes lårkorte kjole var røget en lille smule op |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 07:45 | |
| Marcus så overrasket på hende og kyssee vildt med i noget tid indtil han slap kysset og rynkede kort panden, " tror du ikke at du hellere skulle være sammen med dine venner, du har jo lov til at feste igennem en gang imellem" sagde han stille og fjernede noget hår fra hendes ansigt og smilte svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 07:49 | |
| Hayleyrystede på hovedet "Nej, er ret træt, vi har været sådan her, hele dagen" hun sukede svagt og smilede til ham, hun hev så lidt ned i kjolen og bed sig hårdt i lben men slap den med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 07:57 | |
| Marcus nikkede svagt på hovedet og smilte svagt, " så kan jeg bedre forstå det, hvad med så at tage en slapper?" spurgte han nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå, og tog så en hånd op på hendes kind og nussede den svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 08:16 | |
| "Men min bil, jeg har durket for meget, så jeg kan ikke komme hjemme hjem" hun smilede til ham og kyssede ham op af halsen, "Men skal vi ikke kører hjem og slappe af sammen" spugerte hun smilene, med læberne mod hans hals |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 08:18 | |
| Marcus smilte svagt og nikkede så kort, " jo lyder godt, det kan vi godt, men så skal jeg lige have dine nøgler til bilen, så jeg kan køre" sagde han med et svagt smil og holdte sin hånd op, så han kunne få lagt nøglerne i den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 08:45 | |
| Hayley tog hånden ned i siden af sin bh og hev nøglen op, og lagde den i hans hånd, "Okay skat du kører, men pas nu godt på min baby ikke" drillede hun ham og kyssede ham hurtigt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 08:51 | |
| Marcus grinte svagt men kort og lukkede sin hånd om nøglen, " det skal jeg skam nok skat, jeg kører så forsigtigt jeg kan" sagde han med et skævt smil og åbnede derefter døren for hende og ventede på at hun skulle gå ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 09:00 | |
| Hayley grinede svagt "Vi ses venner" råbte hun glad tl dem, hun gik ud af døren og vendte sig så om mod Marcus, og smilede "Tak skat" hun var så fuld at hun ikke kunne finde sin bil, han vidste heldigvis hvordan den så ud |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 09:05 | |
| Marcus smilte svagt til hende og lukkede døren efter sig og tog hende derefter i hånden og smilte igen, " det var så lidt skat, men det er også fordi jeg ved at din bil ikke kan tåle ligeså meget som min" sagde han med et drilsk smil og begyndte derefter at gå imod pladsen hvor bilerne holdte og fik så øje på hendes bil, han trak hende roligt med derover og satte så nøglen i bilen og låste op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 09:17 | |
| Hayley gik med ham og vendte øjne over det han sagde, hun sagde så "Ja ja, bare fordi din bil ikke kan en skid" drillede hun, Hun lagde armene om ham og åbnede døren, hun trak sig ind i bilen men ind på bagsedet og hun hev ham blidt med, hun lagde sig så nederst inde i bilen, og lage armene om nakken på ham og kyssede ham ømt og vildt på munden, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 09:29 | |
| Marcus blev ret overrasket over at hun hev ham med ind på bagsædet, men lod hende bare gøre det. Han lukkede døren efter dem og lagde sig oven på hende, han støttede med armene ved siden af hende, men havde den ene arm under hende, for at holde hende tæt ind til sig, han kyssede derefter vildt og ømt med i kysset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 09:37 | |
| Hayley lagde hænderne i hans hår, hun kyssede ømt og vildt vider, hun stoppede kysset for at hive hans trøje af, da hun havde hivet den af kyssede hun ham vildt og gjorder det hurtigt til et tungekys |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tomt festlokale | |
| |
| | | | Tomt festlokale | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|