|
| Tomt festlokale | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 09:41 | |
| Marcus lod sine ene hånd glide ned hendes side og tog fat i hendes trøjekant, han slap også kysset og hev den af hende og lagde den ned i bilen, han kyssede så igen og fulgte hende i tungekysset, imens han lod sin hånd glide nussene op og ned langs hendes side og nød at hun roede ham i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 10:14 | |
| Det kan måske godt værer Hayley var fuld, men det her det nød hun, hun elskede når de prøvede noget nyt,da tungekysset blev sagdt igang kyssede hun vildt ømt med, Hayley var lidt nervøs om der kom nogle, men hun glemte det hurtigt da Marcus som sagdt altid fik hende til og slappe af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 10:18 | |
| Marcus kunne godt mærke at hun blev lidt nervøs og tænkte lidt over om han skulle stoppe, men kunne ikke få sig selv til det og kyssede hende ømt videre i tungekysset, han nussede hende stadig op langs siden og nød hende rigtig meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 10:21 | |
| Hayley slappede nu helt af begrund af hans nussen, hun kørte hænderne rundt i hans hår, men lød så hænderne køre ned fra håret ned af halsen ned på skulderne hvor hun kørte dem ned af hans bryst, hun kyssede ømt, vild, og lidenskabligt med i tungekysset, hun huskede den gang hun havde tungepiercing og ville meget gerne have det igen, men hun var ikke helt sikker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 22:31 | |
| Marcus nød hendes hænder i hans hår og at hun kørte sine hænder ned af ham, han kyssede lidenskabeligt og vildt med i kysset og nød hende meget, han lod stadig sin hånd nusse ned langs hendes side og tænkte på de diverse ting. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 22:54 | |
| Hayley kyssede vildt med, hun tnkte hun på ham, hun var ret fuld men nød det stadig meget, hun kørte den ene hånd op på hans kind og nussede ham blidt, den anden hånd kørte i hjerter på hans over krop, men hun gjorde rsom hun plejede tryggede så han ville kunne mærke det, de ander hørte højt musik, sangen blev langsom, og de dansede nu tæt der inde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 23:03 | |
| Marcus kyssede vildt med, men blev både afslappet af hende og af musikken, han nød hende stadig meget, selvom han alllerede gjorde det i forvejen, han nød hendes nussen fordi han kunne mærke den og tog derefter sin hånd op på hendes bryst og tog blidt på det selvom hun havde bh på og var glad for at kunne være tæt på hende selvom hun var fuld. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 23:11 | |
| Hayley lå helt af slappede på bagsædet, hun kyssede dog vildt vider, og pressede sit underliv op mod hans, hun nød han tog på hende, og det fik hende til og smile i kysset, da hun pressede sit underliv op imod hans svingede hun benene op på ham, hun tryggede ham helt ned på hende, med sine ben, og stak sin tunge ind i hans mund |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Lør 19 Dec 2009, 23:56 | |
| Marcus mærkede hendes underliv imod hans og begyndte at få stivert på, men ikke så meget endnu, men følte det var lidt pinligt alligevel. Han nussede hende op og ned af låret da hun tog benene rundt om ham og smilte svagt i kysset over det. Han åbnede så munden da han mærkede hendes tunge og mødte den og begyndte så at lege lidt med den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 00:12 | |
| Hayley smilede da hun mærkede der var noget der voksede i hans bukser, hun kyssede vildt vider, og da hun mærkede han legede med hendes tunge, smilede hun men kyssede vider, hun pressede hans underliv mod sit stadig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 00:15 | |
| Marcus mærkede at hun stadig pressede sit underliv imod hans og han fik bare mere stivert på og rødmede svagt over det og slap så kysset og så drilsk på hende, " du leger virkelig med ilden lige nu hva" drillede han og grinte svagt og hentyede til at hun var så tæt på hans undrliv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 00:17 | |
| Hayley smilede til ham og nikkede "Ild er altid godt" drillede hun tilbage, og smilede over at den stadig voksede, hun pressede ham så tæt på sit eget underliv som muligt og smilede til ham, og fugtede kort sin underlæbe med tungespidsen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 00:25 | |
| Marcus smilte skævt igen, og rystede kort på hovedet, " nej... nogen gange kan ild godt være farligt" drillede han smilende og lagde sig helt ned på hende og begyndte så at slikke hende fra midt i brysterne og op til hendes hals og kyssede hende så vildt på halsen med små grin indimellem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 00:30 | |
| "Ja ligesom min ild" drillede hun og lagde sit hovede tilbage, så der var mere plads på hendes hals, hun smilede stort, og grinede svagt over hans små grin, hun nød hans kys, og selvom hun var tændt og helt oppe og kører blev hun mre op g kører af det, hun var ret fuld, men kunne godt forstå hvad det var der skete |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 00:33 | |
| Marcus nikkede imens han fortsat kyssede hende på halsen og der kom stadig små grin fra ham imens, men lænede så hovedet op og så tænkende på hende, " selvom du er fuld, så er du virkelig smuk lige nu, jeg elsker alt ved din krop og hvad du gør ved mig" sagde han næsten drømmende og smilte så varmt til hende og kyssede hende hurtigt med dog ømt på munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 00:36 | |
| Hayley smilede over det hans sagde og over hans kys. "Ja ja" sagde hun og løftede hovedet og slikkede ham op af halsen op på hagen og nu på læberne "Alt ved dig er som verdens bedste drøm" sagde hun forelsket |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 00:41 | |
| Marcus rystede svagt på hovedet og smilte svagt, " nej alt er ikke en drøm ved mig, men jeg vil gerne give dig lov til at tro det" sagde han stille og smilte svagt, hvorefter han bøjede sig ned og kyssede hende ømt på panden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 00:45 | |
| Hayley smilede "Så lad mig drømme det" sagde hun drømmene og nød hans kys, hun gav ham et blidt klem med sine ben, "Men min ild er farliger end din" drillede hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 00:55 | |
| Marcus kunne ikke lade være med at grine over det hun sagde og smilte skævt, " du er nu ret nuttet når du er fuld, du taler nemlig sort" grinte han svagt og kyssede hende igen på panden, imens han med sin hånd igen lod den glide op og ned af hendes side. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 01:00 | |
| "Jeg snakker ikke sort det passer jo" sagde hun smilene, Hayley nød hans nussen, hun nød især hans kys, hun bøjede hovedet lidt frem og op og fandt hans hals, hun staktungespidsen frem og slikkede ham op af halsen "Og jeg er ikke fuld" sagde hun smilene, selvom om retter sagdt var knadl stiv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 21:53 | |
| Marcus grinte svagt af hende og nikkede så, " jo du er stang stiv, så jeg tror på at du snakker sort" drillede han smilende og lukkede kort øjnene da hun slikkede ham på halsen. Han lod sin hånd som nussede hende på siden, glide ned på hendes lår og nussede det så blidt i nogle rolige bevægelser og smilte skævt imens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt festlokale Søn 20 Dec 2009, 22:28 | |
| Hayley lagde hovedet ned igen da hun havde slikket ham op af halsen, "Øhm" hun vidste ikke hvad hun skulle sige, "Nej jeg er ikke stiv, jeg har det helt fint" sagde hun glad og grinede kort men rakte så tunge til ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tomt festlokale | |
| |
| | | | Tomt festlokale | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|