Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En film.... eller et farligt sted,,, //sam//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En film.... eller et farligt sted,,, //sam// Empty
IndlægEmne: En film.... eller et farligt sted,,, //sam//   En film.... eller et farligt sted,,, //sam// Icon_minitimeLør 04 Jun 2011, 03:54

S: blokbuster.
V: solen skinder.
T: kl 19.
O: masser af film.

døren gik op en ung pige kom ind og gik rundt og kiggede hun smilede stille og for sig selv og så ham stå ved slikket hun gik hen og tog en pose matador mix og gik op og lejede filmen 2012 og kiggede lidt vider om der var andet hun havde lyst til at leje, hun kig og kiggede hvis der nu var et eller andet, det så ikke sådan ud,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En film.... eller et farligt sted,,, //sam//   En film.... eller et farligt sted,,, //sam// Icon_minitimeLør 04 Jun 2011, 04:05

Sam havde ikke så frygtelig meget at lave lige pt, hans adoptivbarn lå lige nu derhjemme og sov i sin seng. Han var taget ud i byen sådan lige hurtigt, for at se om han kunne finde et eller andet at købe, så han ikke bare sad og stenede derhjemme. Så efter at havde gået rundt i byen i 10 min, fandt Sam butikken blokbuster og gik derind. Der var faktisk ikke så mange mennesker, selvom klokken kun var blevet lidt over 7 om aften. Sam trak lidt på den ene skulder og begyndte at kigge sig omkring.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En film.... eller et farligt sted,,, //sam//   En film.... eller et farligt sted,,, //sam// Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 00:03

hun gik stille og kiggede hun fik øje på en film lidt længer fremme men kom til at gå ind i en. ''undskyld'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil på sine læber og kiggede på ham, hun rejste sig hurtigt op og kiggede på ham med et stille og roligt smil på sine yndige læber hun så ham i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En film.... eller et farligt sted,,, //sam//   En film.... eller et farligt sted,,, //sam// Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 22:56

Sam gik lidt i sine egne tanker, så han blev en smule overrasket da han mærkede at en gik ind i ham. Han veg lidt tilbage, men ellers vendte han blikket på hende som havde gået ind i ham og smilede skævt. "Det gør skam ikke noget, jeg kom ikke til skade" sagde Sam og kløede sig lidt i håret. Han bemærkede varulve duften hos hende, men gjorde ikke noget ved det. For han havde ikke noget imod varulve.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En film.... eller et farligt sted,,, //sam//   En film.... eller et farligt sted,,, //sam// Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 23:09

hun så på ham og milede lidt. ''jeg så mig ikke for det jeg ked af'' sagde hun stlle med et smil. hun så på ham og rødmede lidt af flovhed, hun viste kke hvad hun skulle sige eller gøre, *hvorfor er jeg pludslig så stille jeg plager altid at have noget og sige men hvorfor har jeg ikke det nu* tænkte hun fior sig selv med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En film.... eller et farligt sted,,, //sam//   En film.... eller et farligt sted,,, //sam// Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 00:23

Sam rystede lidt på hovedet og smilede venligt, "du skal ikke undskylde" det kan ske for selv den bedste. Han var ret glad for at det var hende og ikke ham der havde gået ind i hende, for så var hun nok kommet lidt til skade. Dæmoner havde jo ikke ligefrem den blødeste krop, den skulle jo kunne tage de fleste slag. Han vendte sig væk fra hende, og begyndte at se videre på de film som stod på hylden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En film.... eller et farligt sted,,, //sam//   En film.... eller et farligt sted,,, //sam// Icon_minitimeTors 21 Jul 2011, 01:49

katrine så på ham med et smil på sine ælber og vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige/gøre lige nu da hun var helt væk han var så venlig over for hende, hvorfor var han det, hun syns ikke det var en god ide hun var ret dårlig til det, hun smilede stille for sig selv og så sig om for at se om der var nogle hun kednte det var der ikke så vidt hun kunne se,
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En film.... eller et farligt sted,,, //sam//   En film.... eller et farligt sted,,, //sam// Icon_minitime

En film.... eller et farligt sted,,, //sam//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et eller andet sted er vi vel alle dæmoner? - Zarah
» Et farligt møde? (Zack)
» Gynger kan være farligt. - Thunter-
» et nyt sted?-Gregers
» Nyt sted | Sandra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum