|
| Til ære for dig Fie- Fie | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie Ons 10 Aug 2011, 01:39 | |
| Fie så på ham, og blev nærmest helt bange for ham da han blev så forskrækket at se på. Hun lagde armene om benene imens hun så lidt ned med et forlegent blik. "Bare.. Du ved ud og se verden"mumlede hun, og bed sig i læben. Hun talte meget lavt da hun pludselig følte sig skyldig for at have gjord ham så forskrækket. Fie så op på han, og vidste ikke helt hvad hun skulle sige til ham. Hun pillede lidt ved sit hår, og fik så taget sig sammen. "Det er bare i lidt tid, måske... "hun tarv, og kunne høre at det hun sagde ikke hang ordenligt sammen. "Demetri, det er kun måske!"sagde hun stille, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie Ons 10 Aug 2011, 08:09 | |
| Han slog blikket ned nogen minutter uden at sige noget, efter noget tid kiggede han ned på smøgen og to den der var ca. kun 2 hiv tilbage på den, imens han tog den sagde han " Det vel dit eget valg, men hvor skulle du rejse hen" sprugte han og havde ikke lyst til at se på hende, hvorfor ville hun nu rejse, hvad var der galt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie Ons 10 Aug 2011, 08:24 | |
| Fie så på ham, og bed sig i læben. "Jeg ved det ikke endnu, overvejer lidt Japan"mumlede hun, og så ned. Fie havde ikke været der siden hendes fætter havde slået alle hendes familie medlemmer ihjel, hun var dog ikke sikker på om det var helt smart at tage der hen nu. Fie så på Demetri, og bed sig i læben. "Jeg tager ikke af sted hvis du ikke vil have det"sagde hun stille og gik lidt hen mod ham. Hun brød sig ikke om at han havde reageret så voldsomt på hvad hun havde sagt. Det var uhyggeligt, meget endda. //kom du ind i mit og Rinnas emne eller hvad?xD http://deploratus.heavenforum.org/t4862p40-gynger-tur-fie // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie Ons 10 Aug 2011, 08:52 | |
| "Det bestemmer du selv" sagde han og trak på skulderne, "Men jeg skrider ind på mit værelse" sagde han og rejste sig op uden at sende hende et eneste blik, "Jeg vil gerne være alene" sagde han imens han gik over mod døren.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie Ons 10 Aug 2011, 08:59 | |
| Fie blev tarvs imens hun så ham gå ind på sit værelse. "Demetri..."lød det stille fra hende. Hun bed sig i læben. Hvor hun dog nogle gange hadede sig selv for at gøre sådan nogle dumme ting! Hun så ned i jorden, og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun satte så i bevægelse forbi døren til hans værelse, imens lød et stille undskyld fra hende. Hun gik ind på sit værelse og tændte endnu en smøg. Hun sattesig i sin seng, og så tomt ud i luften. Hun var ked af at have gjord ham så urolig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie Ons 10 Aug 2011, 09:18 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie Ons 10 Aug 2011, 09:20 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Til ære for dig Fie- Fie | |
| |
| | | | Til ære for dig Fie- Fie | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|