|
| kold dag | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Tors 24 Dec 2009, 12:26 | |
| Hayley grinede lidt af ham "Ja" sagde hu med et sjovt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Tors 24 Dec 2009, 12:30 | |
| Yo lo lidt af dem, og begynde at danse rundt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Tors 24 Dec 2009, 21:23 | |
| Hayley grinede og begyndte også at danse rundt imens hun grinede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 00:16 | |
| Yo viste ikke hvad der gik af sig, men kunne ikke stoppe med at danse |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 00:22 | |
| Hayley stoppede med og danse da der kom nogle gammle mennesker gårende hun kiggede op på Yo og smilede genert til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 00:32 | |
| Yo så ikke på menneskerne, han dansede bare videre. og lignede et stort fjols "man skal ikke stoppe bare for at der kommer nogen" sagde han og dansede bare videre, mens han nød at være fri |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 00:39 | |
| Hayley smilede genert vider, og kiggede lidt ned og lignede en der ikke ville kendes ved Yo men da menneskerne var væk, dansede hun fjollet vider |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 00:46 | |
| Yo så på hende og rystede på hovedet "syntes du jeg er pinlig ?" spurgte han hurtigt om selv om han var ligeglad, han dansede hurtigt videre. mens han var ligeglad med, om der kom nogle folk eller ikke. han stoppede hurtigt med at danse lidt efter, og så efter en folk piger "dem" hviskede han mest til sig selv, og mærkede at han blev stiv i hele krop'en. han begynde lidt efter at gå over mod dem, mens han øjne blev gule |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 01:01 | |
| Hayley stoppede med og danse og så hen på pigerne og fik lige skimted hans øjne, "Woow woow" sagde hun og tog hurtigt fat i ham, og hev ham tilbage til hende, "Hvad er der med dem, " sagde hun og holdte godt fat i ham "Hey, rolig" sagde hun og så ham i øjnene.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 01:11 | |
| Yo vende stille sit blik mod hende "jeg lovede mig selv at slå dem ihjel" mumlede han mens han bare gik videre, selv om han ikke kom nogle steder hen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 02:05 | |
| "Men Yo det kan du ikke lige her" hun hev i ham, for hun havde taget fat i hans arm "Yo, stop der er ingen grund til de skal dø, kom nu, lad os nu gå" sagde hun stillet og bedene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 03:14 | |
| Yo brummede bare og gik lidt med hende, men fjernede ikke blikket fra dem "jov, jeg lovede mig selv at de skulle dø.. de rø.. rørte Dean.. tillader jeg ikke" mumlede han og gik bare med hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 03:23 | |
| Hayley troede noget andet da han sagde rørte Dean, Hayley stoppede stift op og stirrede på Yo "Hvad gjorder de" sagde hun surt, hun havde ikke set Dean længe og lige nu trorede hun han var død hendes øjne blev fra de smukke grønne øjne til to næsten hvide øjne, alle hendes muskler blev spændte og hun bed tænderne hårdt sammen.. http://static.squidoo.com/resize/squidoo_images/-1/lens1834232_vampire-eyes.jpg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 03:29 | |
| Yo så på hende og rystede på hovedet "der er ikke sket ham nået, de dansede bare med ham.. derfor skal de dø, jeg fik ikke lov til det når jeg var sammen med Dean.. men har ikke tænkt mig at give op" sagde han og så stadig bare efter pigerne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 03:39 | |
| Hayley blev hurtigt rolig og hendes øjne blev hurtigt hendes egne grønne øjne hun kiggede ned i jordern og op på ham ign, "Okay,lad os gå" sagde hun hurtigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 09:19 | |
| Yo brummede lidt "bare lad mig flå dem lidt" brummede han uden at vende blikket fra dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 09:38 | |
| Hun rystede på hovedet "Nej, Yo han vil give mig skylden for jeg ikke havde stoppet dig, og jeg gider ikke og skændes med ham igen" hun sukkede dybt og hev ham med langs fortovet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 09:59 | |
| Yo rystede på hovedet "det han ikke ved, har vi ikke ondt af" brummede han og prøvede at for at komme fri, selv om hun var stærkere end ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 10:05 | |
| Hayley hev fat i ham og bankede ham blidt op af et træ og lagde sine hnder på hans brýst og holdte ham så han ikke kunne komme fri "Så stopper du, Dean finder hurtigt ud af det, alle de gang jeg har været på The Reggie clib har det været der, og når Dean elsker og feste, tror jeg godt han ved hvad der er sket, og jeg er pisse dårlig til og lyve" sagde hun roligt men alvorligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 10:11 | |
| Yo så ned på hende og syntes det var lidt pinligt, at hun var så meget mindre end ham. også var hun stærkere, han nikkede stille selv om han ikke havde lyst "okay, så gør jeg det en anden dag" brummede han og vente hurtigt sit blik mod pigerne igen *jeg skal nok få jer* tænkte han mens øjne var onde, og tænkte kun på at flå dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 10:14 | |
| Hayley kiggede kort på ham og fulgte hans blik men kiggede hurtigt på ham igen "Stop med og brumme af mig" sagde hun irrertert, og rystede kort på hovedet, hun holdte stadig fat i ham så han ikke kunne rykke sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 10:17 | |
| Yo tog en dyb indånding, han vende stille sit blik mod hende "jeg kan ikke lade være, når jeg er i mit dæmon ting ting" brummede han selv om han prøvede at lade være |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 10:21 | |
| Hayley sukkede og kiggede rundt på hans bryst men så hurtigt op på ham igen "Det er også iorden, men i det mindste prøver du" sagde hun stillet og bed sig kort i læben men slap den hurtigt Hayley tænkte lidt "Når skal vi gå vider" sagde hun stillet og fjernede sig lidt fra ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 12:24 | |
| Yo nikkede stille, selv om han holde øje med pigerne "det må vi heller, hvis du ikke vil stå sådan her tils de går" hviskede han mens han stadig kom lidt brum ud af ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Fre 25 Dec 2009, 12:52 | |
| "Vil du da gerne stå sådan her indtil de er væk" spugerte hun og kiggede på op på ham, og kiggede lidt efter ud på pigerne, som kiggede meget på Yo og hende, hun bed sig lidt i læben men tog så blikket fra dem og kiggede op på Yo |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: kold dag | |
| |
| | | | kold dag | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|