| Kold aften | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Kold aften Tors 10 Dec 2009, 02:16 | |
| ¤Dato :: Irl ¤Årstid :: Irl ¤Dag :: Irl ¤Vejr :: Regn ¤Sted :: Havnen ¤Tid :: 23:00 ¤Omgivelser :: Ingen ?? ¤Tøj :: https://media.photobucket.com/image/goth%20anime%20boy/PheromoneFatality/Anime%20Guys/anime19.jpgYo kom stille gående ned af broen med en pose i sin ene hånd, han strøj en hånd igennem sit hår. mens han nynnede, han så sig omkring men regnede ikke med at der ville være nogen på denne tid. han gik hurtigt hen til sin båd, men så sig omkring inden han hoppede ombord. han havde ikke kunnet sovet i flere dage, så han så ret træt ud |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Tors 10 Dec 2009, 03:30 | |
| Alec kom gående ned af havnen. Hun lugtede vampyren, men ignoerede det. Hun smilede lidt og så ud over vandet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Tors 10 Dec 2009, 03:56 | |
| Yo fik øje på en pige og smilte lidt, da han fik færten af en vampyr. og det kom fra hende
//jeg er en dæmon// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 11 Dec 2009, 04:00 | |
| //Ups, sorry!//
Alec så dæmonen kom gående og smilede svagt i mørket "Hej..." sagde hun stille. *Gad vide....?* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Fre 11 Dec 2009, 04:06 | |
| "Hey" sagde han og så op og ned af hende mens han smilte "gad vide hvad ?" spurgte han stille om og vende sig om han gik ind og åbnede et skab, han satte flaskerne med sprut der op. inden han gik ud til hende igen "jeg hedder Yo" han tog sin hånd til hende og strøj den anden igennem sit hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 02:17 | |
| Alec rystede smilende på hovedt "Ikke noget... Alec" hun trykkede hans hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 02:56 | |
| Yo hev hende op på båden mens han smilte "flot navn" hviskede han og slap hendes hånd mens han så sig omkring "vil du havde nået at drikke ?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 03:09 | |
| Alec smilte lidt "Jeg drkker kun blod, har du det på lager?" hun kiggede rundt på båden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 03:19 | |
| han rystede på hovedet og gik ind for at hente en øl "jeg har sprut" råbte han ud til hende, og lo lidt for sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 03:23 | |
| Alec nikkede "Ok, det går nok..." hun smilede let og så ud over vandet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 03:28 | |
| Yo gik stille ud til hende med en øl i hånden "hvorfor drikker du ikke andet end blod ?" spurgte han om og gik hen til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 03:30 | |
| Alec trak på skuldrene "Jeg har aldrig kunnet li' alkohol" hun trak på skuldrene igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 03:31 | |
| han nikkede hurtigt "når okay" mumlede han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 03:38 | |
| Alec kiggede på vandet igen, hun vidste hvad hun skulle gøre nu. Hun bed sig svagt i læben og tænkte på diverse ting. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 03:50 | |
| "hvad laver du endelig her nede ?" spurgte han om og drak lidt af sin øl |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 20:30 | |
| Alec vendte sig mod ham "trængte bare til at gå lidt...." løj hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Lør 12 Dec 2009, 21:56 | |
| Yo så på hende og lo lidt "gå lidt, men du går jo ikke nu ?" sagde han blidt og drak nået mere af sin øl |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Tirs 15 Dec 2009, 01:20 | |
| Alec smilte og rejste sig op og begyndte at gå i cirkler på bækket. Hun fugtede sie læber kort og så på Yo (Stadig gående i cirkler). |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Tirs 15 Dec 2009, 01:27 | |
| Yo så på hende og lo lidt "du er skør" sagde han og gik hen og satte sig i en sofa |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Tirs 15 Dec 2009, 01:33 | |
| Alec stoppede op "thanks to you!" hun sagde det i et meget ironik tonefald, så der ikke var nogen tvivl om meningen. hun satte sig ned op kanten af skibet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Tirs 15 Dec 2009, 01:34 | |
| Yo så hen på hende og lo lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Ons 16 Dec 2009, 02:31 | |
| alec nikkede bare svagt og faldt ind i sine egne tanke. Tankerne gav ingen mening de væltede ind over hianden uafsluttede tilsidst kom hun modvilligt ud aftanke rummet og kiggede på Yo. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Ons 16 Dec 2009, 03:12 | |
| Yo fjernede stille sit blik, fra hende mens han smilte "hvad skal vi snakke om ?" spurgte han stille om og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Ons 16 Dec 2009, 04:05 | |
| Alec svare ikke med det samme "Jeg aner det ikke... Øhh, hvad er din evne??" sagde hun lligegyldigt, og fulgte hans eksempel og kiggede den anden vej. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kold aften Ons 16 Dec 2009, 04:57 | |
| "hvem siger jeg har en evne ?" drillede han han rejste sig op og gik hen til hende og prikkede hende i siden |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kold aften | |
| |
|
| |
| Kold aften | |
|