|
| kold dag | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 00:40 | |
| "ja det er jeg måske, lidt" hviskede han og rodet sig lidt i håret og rystede på hovedet "så fedt er det jo heller ikke, at kunne rødme" mumlede han lidt surt og tænkte sig lidt om, mens han prøvede at svinge med sine ben. men kunne ikke da de var for lange |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 01:18 | |
| Hun smilede "Men på nogle måde er det vel godt" sagde hun smilene "Måske lidt" hun løftede det ene øjnbryn imens hun så på ham men smilede venligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 01:40 | |
| Yo nikkede "du har nok ret.. men lad os finde på nået andet at snakke om" sagde han da han ikke havde lyst til at rødme mere |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 01:50 | |
| Hun nikkede "Hmm hvad vil du snakke om" sagde hun smilene der kom nogle punker gårende og de så Hayley de gik hen med nogle billeder hvor der var billeder af hende og et bandt med stor skrift stod der runaways og det var hayley's band hun skrev sin underskrift og de gik igen, Hayley kiggede så på Yo og smilede til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 01:57 | |
| Yo så på hende og grinte, han rystede hurtigt på hovedet "det der er jeg glad for, at jeg er kommet over" hviskede han og lag sine arme på kors |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 02:07 | |
| Hayley nikkede "Det er fordi vi holder koncert senere, at de kommer ellers plejer jeg ikke og skrive underskrifter mere" hun smilede stort "Der er sgu ikke så mange her der kan lide, hård rock" hun smilede igen og tra svagt på skulderne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 02:09 | |
| "rock er fedt nok" svarede han og bed sig lidt i læben, han lo lidt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 02:11 | |
| Hayley smilede "Har d hørt mig og mit band før" spugert hun smilene hun ville bare vre sikker |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 02:17 | |
| han rystede på hovedet "jeg ved jo ikke engang hvad dit band hedder" lo han lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 02:30 | |
| "ups, runaways" sagde hun smilene, og kiggede på sit armbond hvor der stod Runaways med rødblod skrift hun smilede til ham og ventede på et svar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 02:33 | |
| Yo rystede på hovedet "aldrig hørt om her" sagde han mens han tænkte over navnet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 02:37 | |
| Hayley smilede "Godt" sagde hun glad "Vi er kendte i ander lande men ikke så meget her" hun smilede til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 02:43 | |
| Yo nikkede og lo lidt "jeg har også haft en band engang, da jeg var yngre hvis man kan kalde det, det" lo han lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 03:40 | |
| Hayley grinede svagt og nikkede "Det kan man godt" hun smilede til ham "Hvad hed bandet " |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Lør 19 Dec 2009, 04:05 | |
| Yo lo lidt og rystede på hovedet, da han ikke var så meget for at snakke om sit band |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Søn 20 Dec 2009, 07:18 | |
| Hayley fugtede sin underlæbe og tænkte lidt på ham "Okay, det skal vi ikke snakke om" sagde hun stillet da det så ud som om han ikke ville snakke om det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Tirs 22 Dec 2009, 05:49 | |
| Yo nikkede og prøvede at smile, selv om det ikke gik så godt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Tirs 22 Dec 2009, 07:27 | |
| Hayley tænkte om hvad hun skulle sige og bed sig svagt i læben "Øhm" hun tænkte lidt igen "Hvor langtid har du boret her" spugerte hun med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Ons 23 Dec 2009, 00:26 | |
| Yo så på hende og lo lidt "altså, et par uger.. men har gjort det før i mit liv" svarede han og smilte lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Ons 23 Dec 2009, 00:57 | |
| Hayley smilede til ham og nikkede kort "Okay" sagde hun med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Ons 23 Dec 2009, 02:41 | |
| Yo så på hende og lo lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Ons 23 Dec 2009, 02:46 | |
| "Hvad" hun puffede blidt til ham og smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Ons 23 Dec 2009, 03:31 | |
| "ved ikke" svarede han og lo lidt videre, mens han rodet sig i håret "hvad med dig ?" spurgte han om lidt efter, mens han så sig omkring |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Ons 23 Dec 2009, 04:39 | |
| Hayley smilede og lo kort "Du ved det ikke" hun bed sig kort i læben men slap den med et smil "Øhm, jeg har boret her i et år" sagde hun og smilede til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: kold dag Ons 23 Dec 2009, 04:45 | |
| Yo nikkede og lo lidt "nej jeg ved det faktisk ikke" sagde han og så sig omkring, mens han nikkede "lyder godt,.. eller ?`" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: kold dag | |
| |
| | | | kold dag | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|