Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Fie's lejlighed

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:32

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Regn
¤Sted :: Werclare Byen
¤Tid :: 23:00
¤Omgivelser :: Nogle få mennesker
¤Tøj :: http://www.hollywoodyesterday.com/images/JohnnyDepp_hat.jpg

Yo så op mod bygningen, han viste det var på tide at snakke med Fie. selv om han ikke havde den store lyst, men han ville heller ikke løbe fra det. Yo mærkede regnen mod sig og hans t-shirt var begynd at blive gennemsigtig, han åbnede døren og begynde at gå op af trapperne. lidt efter stod han foran hendes dør, han bankede stille på og bed sig hårdt i læben
*så får du tæsk snart* tænkte han
og havde lyst til at løbe og gemme sig, men han var ikke nogen tøssedreng med en mand. han tog sine hænder ned i sine lommer og ventede på at døren ville blive åbnet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:45

Fie rejste sig fra sofan, hun så hen mod døren med et undrende blik. Hvem ville hende noget på denne tid? Hun gik hen til døren, og åbnede den langsomt.
Hun så med store øjne på Yo. Hvad lavede han her?
"Eh, Hej" sagde hun stille, og så lidt ned. Men hurtigt op på ham igen.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:48

Yo skulle lige til at gå da døren gik op
"hey, må jeg komme ind ?" spurgte han stille om
og gik lidt tætter på døren, mens han ikke kunne fjerne sine øjne fra hendes ansigt
*hvordan kan det være at jeg har været denne smukke pige utro* tænkte han
og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 08:57

Fie så på ham, og nikkede "ja self'" sagde hun stille.
Hun gik et skridt tilbage så han kunne komme ind.
Hun lukkede lydløst døren efter han var kommet ind, *hvad mon han vil?*tænkte hun lidt nysgerrigt.
Også selv om hun nogenlunde vidste det.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:04

han smilte lidt til hende og gik ind, han tog stille sine sko af og gik ind i stuen. og satte sig ned i sofa'en
"du ved godt hvorfor jeg er kommet ikke ?" spurgte han
stille om og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:11

Hun gik roligt med ham der ind, og satte sig også i sofaen.
"ja det vil jeg gerne"sagde hun stille, og så på ham.
Hun smilte lidt, men smilte forsvandt hurtigt igen. Da hun jo stadig var ked af det der skete sidst.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:13

"jeg ved ikke hvor jeg skal begynde" sagde han stille
og så ned i sit skød, han ville ønske på en måde at han bare havde blevet væk
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:17

Hun så på ham, "hvad med undskyld?"spurgte hun stille, og smilte lidt til ham.
"det syntes jeg er en god måde at starte på"sagde hun, og så på ham stadig med triste øjne.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:20

han nikkede og bed tænderne hårdt sammen
"un.... undskyld" hviskede han
og bed sine tænder hårdt sammen igen, da han ikke var den bedste til at undskylde
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:30

Hun så på ham, men så ned.
"hvorfor gjore du det?"spurgte hun stille, og havde stadig blikket mod gulvet.
Hun ville helst bare skrige, men hun lod vær. Det irreterede hende at Demetri ik ville svare hende tideliger den dag, og det gjore hende ked af det at vide at havde været hende utro. Hun havde aldrig troet det ville tage så hårdt på hende, men hun tog fejl.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:34

"jeg var fuld" hviskede han
og viste at det lød som en dårligt undskyldning, han så trist op på hende
"jeg er virkelig ked af det"
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:42

Hun så på ham, og vidste ik helt hvad hun nu skulle sige.
*Gør han det igen hvis jeg tilgiver ham?* tænkte hun og så ned. Hun var i tvivl om hvad hun skulle gøre nu. Hun sukkede lydløst, og så på ham igen.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:44

han rystede på hovedet
"du skal ikke tilgive mig, jeg ved ikke hvis det er den bedste idé for din skyld, at vi forbliver kærester" hviskede han
selv om han elskede hende meget, så var han ikke sikker på at han ville kunne klare det
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:55

Hun så på ham, og sukkede.
"Jeg kan ik uden dig!"sagde hun, og krammede ham.
Hun gemte sit ansigt i hans t-shirt. "jeg vil ik uden dig! Jeg må bare lære at leve med det.." hviskede hun ind mod hans bryst. Hun måtte bare leve med at han nok ik kunne holde sig fra andre.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 09:59

"Fie" hviskede han
og lag sine arme om hende, han kyssede hende enkel gang i håret
"kan du klare at leve med det ?" spurgte han stille om
og viste at han ikke selv ville klare, at havde en kæreste der var sammen med andre. han lag sine arme tætter omkring hende
*vil jeg kunne klare det* tænke han
og bed sine tænder sammen
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:05

Hun pressede sig blidt ind til ham.
"ja, jeg blir nød til at klare det"sagde hun stille, og gemte stadig sit ansigt.
"jeg lovede mig selv at jeg ville blive ved din side så længe du ville have mig!"sagde hun bestemt.
Hun så lidt op på ham, men lagde så hovedet ind mod hans bryst igen.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:08

Yo så ned på hende
"Fie, hvordan kan du love dig selv sådan nået, jeg vil jo altid gerne havde dig ved min side" hviskede han
og kyssede hende i håret
"Fie, skat.. hvis du ikke kan klare at jeg er sammen med andre... fyre, så lov mig at du slår op med mig. vi kan jo altid forblive venner,, og gøre de ting kærester gør alligevel" sagde han og lag sit hoved på hendes
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:20

Hun sukkede lydløst.
"ville du kunne leve med at have en kæreste, men stadig være sammen med andre?"spurgte hun stille, og lukkede øjnene hårdt i.
Hun ville have svaret, hun elskede ham så meget og hun kunne ik se sig selv uden ham. Hun følte sig splittet.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 10:23

"når jeg er alene så går det mig meget på, men når jeg er sammen med en så tænker jeg ikke over det" indrømmede han
og lukkede sine øjne hårdt i, og ventede bare på smerte
"tror jeg ville havde det bedre med at hvis kæresten viste det og havde det okay med det eller slet ikke havde nogen kæreste" hviskede han
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 00:57

Hun bed sig i læben, og sukkede lydløst. Hun ville helst ik gøre det hele svære, men alligevel vil hun jo stadig have ham som kæreste. Hun åbnede øjne, og slap sin læbe. "Jeg kan leve med at du er sammen med andre..."sagde hun stille dette var hende bestultning, og hun håbede at han ville kunne sige ja til det.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 01:01

Yo bed sig hårdt i læben og slap den lidt efter
"Fie... årh Fie" hviskede han
og viste ikke hvad han skulle sige
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 01:09

Hun lukkede øjne i igen, og lyttede til hans vejr trækning.
"undskyld.."mumlede hun stille.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 01:15

"ved ikke hvis det vil gå, om det er godt for os begge, og mest for dig" hviskede han
og bed sig hårdt i læben, han lukkede sine øjne hårdt i og vende sit hoved væk fra hende
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 01:19

Hun så på ham, "vi kunne prøve"sagde hun stille.
Hun så på ham med et håbende blik.
Gæst
Gæst

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 01:26

"Fie, jeg har såret dig nok i forvejen" hviskede han
og vende sit blik mod hende, han åbnede stille sine øjne og så trist på hende
"jeg vil ikke havde du går rundt, og ikke ved om jeg er sammen med andre eller ikke" sagde han
og begynde at rejse sig op, han bed sig i læben. men slap den lidt efter
"Fie, elskede, skønhed.. jeg håber vi kan forblive venner, jeg er nød til at gå. kan ikke være her mere ikke nu" sagde han
og begynde at gå ud for at tage sko på
Sponsoreret inhold

Fie's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Fie's lejlighed   Fie's lejlighed Icon_minitime

Fie's lejlighed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Sam's lejlighed
» Visit - Sam's lejlighed
» Colts lille lejlighed.
» Forsættelse i Andy's lejlighed - Pandora
» Hyggelig'nyggelighed i sin lejlighed :D (Til Orlando)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: